• Hey ,

    Ik haat het dat ik zo groot ben , want ik ben 1m 85
    en ik had eens een vriend ( gwn frends) die niet meer met mij wou omgaan omdat ik een kop groter was !
    Maargoed nu heb ik een lief van 1m 93 , hoe groot gaan onze kinderen dan worden ? HAHAHA

    maar hebben jullie ook iets dat je zo zelf aan jullie haat ?


    what goes around come BACK around !

    ik haat het dat ik altijd de verkeerde dingen zeg zonder dat ik het zo bedoel D:


    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

    Bitch plox, ik hou van mezelf.

    Nee, geintje, pas als ik een kilo of 5 afval.

    Da's ook een grapje.

    Ik word gewoon gauw boos, that's it.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil "alles" zeggen, maar ik hou me in.

    Ten eerste: mijn sociaal omgang. Op school enzoverder ben ik niet zo sociaal en het lukt me nooit om uit mijn schelp te kruipen, en ik vrees dat dat ook nooit zal lukken. Ik ben altijd onzeker en verlegen. Als iemand iets kwetsend tegen me zegt en ik reageer daar gewoon stoer, maar kalm op, dan voel ik me achteraf schuldig, of ik gelijk heb of niet. Het is gewoon vervelend. Agh.

    Ten tweede: mijn uiterlijk. Vooral mijn tanden, ze zijn zo lelijk. Ookal val het niet op, maar ik heb van die "konijnentanden", ik bedoel: mijn twee voorste tanden vanboven staan een klein beetje verder dan de rest en toch haat ik het.

    Ten derde: mijn stem. Ja, dat haat ik ook. Ik praat veel te luid en stiller praten lukt me gewoonweg niet. Veel mensen klagen erover en ze mogen zoveel memmen als ze willen, maar ik kan en wil er ook niet aan doen. Et voilà.

    Ten slotte ook nog iets, maar dat hou ik voor mezelf.

    Ja, leid maar uit mijn uitleg dat ik erg onzeker over mezelf ben en dat ik gefrustreerd ben door sommige mensen die denken dat ze me kunnen veranderen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn constante angst


    Has no one told you she's not breathing?

    Aan mezelf? Ik zou willen dat ik minder bang was en me minder van dingen aantrok. (ik ga al zowat janken als ik een kleine ruzie heb met iemand) Maar gelukkig is dat iets waar ik zelf aan kan werken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Feline schreef:
    Almost everything


    Life is full of fake people

    Mijn figuur.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alles.

    Moet het over je uiterlijk gaan? Want ik haat het eerder aan mezelf dat ik me veel te veel druk maak over alles.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat ik zo lichtgeraakt ben (;


    The pen is the tongue of the mind

    Bronx schreef:
    Ik haat het dat ik in dit belgenlandje woon lawwwl. 99% van mijn familie woont in Amerika, en ik zit hier.

    Same here D:
    + mijn babyface. (cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn bouw.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LaJoie schreef:
    Mijn constante angst


    Over wat voor angst heb je het?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 20:06 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Over wat voor angst heb je het?

    Vanalles.
    Constante angst voor pijn, vooral mentaal. Alle soorten mentale pijn. Afgewezen worden tot in zijn lichtste vormen, een antwoord dat iets korter is voelt direct als een afwijzing. Verder wil ik niet eens nadenken waarvoor ik nog allemaal bang ben. Ik wil mezelf niet ontcijferen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Oh en mijn puistjes. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking