• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Doe ik ook. Maar dan op de pc, gewoon. XD]


    {Dat is een slecht idee hier aangezien mijn zus slaapt boven de woonkamer.. En daar staat de computer..}

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Als de ouders op bed zijn sluipt de dochter naar beneden om haar tijd te verdoen achter de iPad :3}

    [Maybe Will can join Elisàbeth?
    Ze is met Damian, Amelie, Rue en wat anderen wat aan het drinken :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [whaha, ik ga nu toevallig mijn laptop naar mijn kamer brengen, zodat m'n mama me niet ziet XD]

    {Ik ga maar weer eens.. Michelle, feel free om mijn handsome en onhandig bemaningslid op te merken :3}

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Don't leave meeeeeeeeeeh!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga slapeeeeen! Byeee!]


    help

    [ Yep, ik ga ook maar slapen, ik kom morgen waarschijnlijk overdag niet online, misschien nog snel even 's ochtends, maar ik ga m'n verjaardag nog een keer voor vrienden vieren met een BBQ enzo, dus ik moet nogal veel doen, misschien kom ik nog wel even op m'n telefoon overdag, maar als ik het druk heb waarschijnlijk niet, byebye! x ]

    [Hoi, ik wilde alleen maar ff zeggen dat ik morgen waarschijnlijk niet reageer en als dat dan lukt is het 's avonds, doordat ik vrijwel de hele dag in de auto op weg naar Frankrijk doorbreng...


    Fuck the government.

    [Heb ik veel gemist? (:]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:16 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Hm, niet echt. De Titanic is vertrokken, Rue, Elisàbeth, Damian, Amelie en een paar anderen zitten wat te drinken. Iedereen is een praatje met elkaar aan het maken enzo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar kan Lukie heen?]


    help

    [Ik heb May? Die is wel een derdeklasser, haha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb Aurélie ook nog. (:
    Iemand?]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:43 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    || Ik heb John Harkness nog. Al heeft het nu geen zin om tegen hem te praten, want mijn ouders sturen me naar buiten. Ze zeggen dat ik teveel op mijn kamer zit. Bleh! ||


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    May
    De Titanic was al een tijdje aan het varen. Ik besloot naar buiten te gaan, het was benauwd in deze kleine kamertjes.
    Met nog altijd een brede glimlach rond mijn lippen liep ik de kamer uit, door de talloze gangetjes.
    Uiteindelijk belandde ik op het dek, en ik liet mijn handen even op de reling rusten terwijl ik mijn blik op het water liet vallen.
    De oceaanblauwe kleur, hoge golven en de wind dat door mijn haren streek.. Ik vond het rustgevend.
    Ik draaide me om om verder te lopen, maar botste hard tegen iemand op waardoor ik moeite moest doen om mijn evenwicht te behouden.
    ''Sorry!'' zei ik direct, en keek naar het meisje. Personeel. Goed gedaan, May. Kon ik dan ook nooit opletten?!
    ''Het.. s-spijt me. Gaat het?'' mompelde ik, en keek haar bezorgd aan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''