• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [eh staat in oude topic pagina 18 of 17]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Hoi! Ik kan even schrijven omdat dat mag van mijn vriendin, lief hè. x]
    Alleen kan iemand mij helpen inspringen en een beetje bijpraten? Het spijt me echt enorm dat ik niet veel post, maar dat is zo asociaal tegenover een logé. Ik weet dat jullie dat wel begrijpen, haha. :3]


    everything, in time

    William Riley Cooper

    Ik eet het laatste stukje op en kijk naar Bo en Aowynn. 'Maar Bo ik wil echt naar dat feest,' mompel ik en kijk hem aan. Ik weet dat hij gelijk had, maar hier was ik geboren... 'Kan ik niet aan je vader om toestemming vragen.' Ik zucht en laat me tegen een muur aanvallen. Ik wilde zo graag... Ik glimlach even. Ik kijk de bakker aan die ook naar mij stond te kijken. Ik glimlach even en hij knikt terug. 'Wanneer heb je je zusje voor het laatst gezien.' Ik zucht en kijk hem aan. Waarom vroeg hij zoveel door?
    'Toen ik 6 was. De laatste keer dat ik in het dorp was.' ik kijk hem aan. Hij knikt. Ik weet dat mijn zusje hier nog een tijd heeft gewoond, maar ik heb gewoon nooit meer contact met haar gehad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Zelfs mijn gezicht kleurde rood bij het zien van het goudstuk wat Bo in zijn handen had. Hier werd alleen maar betaald met zilvere munten, goud was echt voor de hogere en werd vaak alleen in de grotere dorpen of steden gebruikt. ‘Wij kunnen hier niet van terug,’ mompelde ik tegen Bo en duwde zacht zijn hand met het gouden muntstuk weg om vervolgens een zilvere aan de bakker te geven. Met een half oor luisterde ik naar wat William tegen Bo zei terwijl ik ondertussen de broodjes aannam. ‘En voor Pebbe,’ glimlachte de bakker en gaf me een stuk brood mee. Vervolgens richtte ik me weer op Bo en William, en ving nog net op dat William hier voor het laatst was geweest toen hij 6 was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Broadfields schreef:
    [ Hoi! Ik kan even schrijven omdat dat mag van mijn vriendin, lief hè. x]
    Alleen kan iemand mij helpen inspringen en een beetje bijpraten? Het spijt me echt enorm dat ik niet veel post, maar dat is zo asociaal tegenover een logé. Ik weet dat jullie dat wel begrijpen, haha. :3]


    [Je kan je slaaf bo voor je laten halen? Ik vind het wel leuk om hem even gemeen met zijn zusje te laten doen, haha. Wanneer is je logé weg? je zei vandaag om 3 uur toch? Maar dat is dus niet zo?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bo Cruz
    'Ik laat jou echt niet voor mij betalen hoor' zei ik tegen Aowynn, waarna ik vroeg of ze haar geld terug mocht hebben, wat de bakker gaf. 'Dan geef ik u nu deze goude munt. De rest van het geld mag u houden' zei ik, waarna ik merkte dat dat er best arrogant uitkwam maar hier geen aandacht aan probeerde te besteden. 'Oké' antwoordde ik zuchtend toen ik merkte dat William echt graag wou. 'We gaan, maar we gaan geen toestemming vragen aan mijn vader. Ik weet namelijk toch zeker dat hij nee zou zeggen. Nee, ik verzin wel iets...'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:18 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Zei ik vandaag? Ik dacht dat ik het vanmorgen poste en toen 'morgen' zei. Iig, ze is morgen om half drie weg, dan pakt ze de trein terug. Maar omdat ze een leuk boek aan het lezen is, mag ik van haar gewoon RPG'en haha. :3 Maar is goed, ik laat Bo wel halen dan. Even kijken hoor, ik vind zo'n eerste post altijd enorm moeilijk. :'D Ik doe wel gewoon dat ze de griep heeft, of zo, dan is het logischer dat ze er al die tijd niet was.]

    Mia Cruz
    Ik verveel me. De hofnar heeft me zijn beste grappen al verteld en ook heeft hij me de raarste kunstjes laten zien, maar nog altijd verveel ik me. Qua mijn ziek zijn, voel ik me al een stuk beter behalve dat mijn neus blijft lopen. Ik moet iemand pesten en met wie kan ik dat beter doen dan mijn broer. Ik knip in mijn vingers en als er een slaaf aan komt lopen, beveel ik haar Bo te halen. De hofnar laat ik intussen verdergaan, hem zal ik zo wel straffen.


    everything, in time

    William Riley Smith

    'Dankje man,' grijns ik en kijk hem aan. Dan richt ik me tot Aowynn. 'Smaakt het broodje,' grinnik ik. 'Het lijkt inderdaad nog lekkerder.' ik lach en kijk naar de bakker. 'Dag,' zeg ik tegen hem. 'Dag William,' glimlacht hij. Ik glimlach nog even en loop de bakker uit. Ik wacht geduldig op de andere en kijk geamuseerd naar de mensen. Alsof ik nooit weg ben geweest... Ik lach. Waarom zijn mijn ouders hier weggegaan? Ik bedoel... Ik moest wel, maar zij niet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    ‘Er is niks mis met het betalen van een broodje,’ mompelde ik en nam het muntstuk terug wat de bakker me weer toereikte. Het was overduidelijk dat hij niet helemaal snapte hoe of wat. Hij bedankte Bo toen hij het gouden muntstuk aannam en negeerde waarschijnlijk de lichte arrogantie waarmee het overkwam. Een glimlach sierde mijn gezicht toen ik hoorde dat Bo toegaf aan William’s vraag om toch te gaan.'Het broodje smaakt zeker,' lachte ik terug naar William en volg hem daarna naar buiten. ‘Ben je vroeger ooit bij het maandelijkse kampvuur geweest?’ vroeg ik hem en gaf ondertussen Pebbe het stuk brood.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    Toen ik één van de vele slaven die ons kasteel rijk was naar ons toe zag lopen en voor mij en William buigde, waardoor gelijk iedereen die er in de buurt was ons aankeek. 'Moest dat?' vroeg ik geïrriteerd. Hierdoor zou ik gelijk een stuk meer opvallen. 'Sorry, heer Cruz...' begon hij. 'Je moet wel een hele goede reden hebben om me hier te komen storen' zei ik, lichtelijk geïrriteerd. 'Ja, heer' zei hij 'Uw zuster vraagt naar u' Even zuchtte ik, waarna ik me tot Aowynn en William reikte. 'Ik moet gaan' legde ik uit 'Wil, als je wilt mag je hier blijven, dan kom ik vanavond naar het feest en zie ik je daar' Als dat nog kon en niet gelijk iedereen door zou gaan vertellen dat ik me op dit moment hier bevond.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    De nieuwsgierige blikken van een aantal dorpelingen was te verwachten toen een dienaar boog voor Bo. Met een simpel luchtig gebaar verzocht ik mijn mededorpelingen verder te gaan met waar ze mee bezig waren. Ik zou Bo weleens laten zien dat er in dit dorp niet geroddeld werd, mocht hij die gedachten misschien hebben. Ik richtte me op Pebbe terwijl de heren spraken en toen voor de zoveelste keer een lok haren los schoot haalde ik vlug mijn haarpinnen uit, om ze vervolgens opnieuw vast te maken. ‘Ik hoop dat je een klein beetje genoten hebt van de wandeling naar het dorp, en hopelijk zie ik je vanavond,’ zeik ik zodra ik klaar was en me tot Bo gericht had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    'Ik hoop het' antwoordde ik toen ze zei dat ze me hopelijk vanavond zag. Het zou nu wel een stuk riskanter worden om te gaan... 'Maar nu moet ik echt gaan' vervolgde ik, waarna ik afscheid van haar en William nam en vervolgens naar het kasteel liep. Daar aangekomen liep ik gelijk door naar de kamer waar Mia lag. 'Zo zusje, voel je je al wat beter?' vroeg ik terwijl ik op de stoel naast haar ging zitten. 'Kan je alweer met je zeer gewaardeerde broertje mee naar buiten?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    'Ik blijf hier ja,' zeg ik met een glimlach. 'Nog wel wat dingen in te halen van afgelopen jaren,' glimlach ik. ik kijk naar Bo. 'Ik zie je vanavond en anders ben ik voor 12 terug,' glimlach ik. 'Tenzij je eerder van me afwilt,' grijns ik. Ik grinnik even en kijk om me heen. Het verbaasde me eigenlijk dat het niet doodstil was geworden, maar ik wist niet hoe de mensen hier leefde. 'En ik ben nooit eerder geweest. Moest altijd op mijn eh... Zusje passen,' mompel ik en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Ik glimlachte even terwijl we afscheid namen van Bo. ‘Zolang je niet vervelend wordt mag je blijven,’ lachte ik zachtjes en floot een keer naar Pebbe die druk met een andere hond aan het spelen was. ‘Heb je een zusje?’ vroeg ik hem vervolgens en keek hem nieuwsgierig aan terwijl ik langzaam aanliep. Geen idee waarheen, ik kende dit dorp zo goed dat ik er nog wel met mijn ogen docht doorheen zou kunnen lopen, maar het maakte dan ook niet veel uit. William was hier lang niet geweest dus het zou me niks verbazen als hij zoveel mogelijk wilde zien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Nee ik doe niet vervelend,' lach ik.'Ja ik heb een zusje. Alleen al heel lang niet meer gezien of gesproken.' Ik glimlach even. 'Eigenlijk al niet sinds ik als ridder in opleiding ben gegaan.' ik glimlach even zwakjes en haal mijn schouders op.'Ik vraag me af of ze nog leeft.' ik zucht en kijk om me heen. 'Dit haalt wel veel herinneringen op,' zucht ik. Ik kijk Aowynm even aan en zucht weer. 'Ik mis haar wel, maar niet veel mensen weten dat ok een zusje heb of zijn het vergeten.' Ik kijk haar even aan en haal mijn schouders op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne