• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Cooper

    'Dat is dan wel veel werk,' lach ik. Ik bekijk het even en kijk haar grijnzend aan. 'Zeker mooi. Deze twee,' zeg ik met een glimlach. Ik reken af en geef het sierstuk terug aan Aowynn. Ik loop weg van het kraampje en loop de straat in waar ik hen gewoond. 'In deze straat woonde ik,' zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. Ik stop voor het huis, dat vroeger mijn huis was. Het lijkt leeg te staan. 'Staat het leeg?' ik kijk haar even aan, maar bedenk me dat mijn zusje er voor het laatst heeft gewoond en er dus niet aan gedacht heeft het te verkopen of iets.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [moet weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    ‘Maar wel leuk werk,’ reageer ik glimlachend en kijk toe hoe hij de spullen afrekend en het sierstuk aan me teruggeeft. Vervolgens loop ik samen met hem in de richting waar zijn oude huis staat. ‘Dit huis heeft nooit te koop gestaan,’ antwoord ik als hij me vraagt of het leeg staat. ‘Dus het staat inderdaad nog leeg.’ Voeg ik eraan toe en loop naar de voordeur van het huis toe. Hoewel het al enkele jaren niet meer bewoond was zag het er nog steeds netjes uit, het was wel een van de weinige huizen die niet opgeknapt was. ‘Misschien kunnen we binnen kijken?’ vroeg ik hem met lichte aarzeling.

    [Is goed!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    'Soms mis ik dat ook wel ja' zeg ik zacht. Plotseling is het hert weg. Ik vertrouw het niet en het lijkt net of leest Lauren mijn gedachten. 'Ja ik kan boomklimmen' antwoord ik op haar vraag. Stil loop ik achteruit en trek Lauren rustig mee. Als ik bij een boom komwaar we makkelijk in kunnen klimen tik ik haar aan en knik naar boven. Ik klim een stukje omhoog en kijk Lauren aan. 'Lukt het zelf?'


    ~

    Mia Cruz
    Aandachtig luister ik naar de verhalen die Bo me verteld en grinnik. Verdomme, heb ik dat allemaal gemist!
    'Alison Love... Een ridder?' minachtend trok ik een wenkbrauw op. Waarom zou ze dat willen? Er is helemaal niets mis met de positie van een jonkvrouwe, behalve dan dat je geen prinses of koningin bent natuurlijk. Een vrouw hoort geen ridder te zijn of ook maar te willen worden, schandalig.
    'Maar kom je bed uit en ga mee naar buiten. Het begint namelijk een beetje saai te worden zo zonder jou.' Ik grinnik en sla de dekens van mij af. 'Goed, je hebt me overtuigd.' Voorzichtig sta ik op en strijk mijn japon glad. 'Maar dan wacht jij wel buiten de deur,' vervolg ik en duw Bo de deur uit. Gelijk komen er meerdere slaven naar binnen om mij te helpen met wassen en aankleden, tot het me uiteindelijk is gelukt mezelf in een korset en een jurk te persen. Als dan ook mijn haar volledig is gefatsoeneerd, kun je bijna niet meer zien dat ik ziek ben. Behalve dan dat mijn huidskleur een tikkeltje lichter is dan normaal.
    Ik open de deur en lach naar Bo. 'Kom maar op, ik kan wel wat gelach gebruiken.'


    everything, in time

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk omhoog en volg Nathan met mijn ogen. Ik kijk naar het zwijn die me recht aan lijkt te kijken. Ik draai de boog zo dat hij op mijn rug hangt. Ik klik de koker weer vast. Dan wil ik de boom inklimmen, maar ik stap op een takje. Het beest begint te rennen. Ik spring de boom in. 'Klimmen,' gil ik naar Nathan. Ik kijk achter me en. Zie het beest naderen. ik klim zo ver als ik kan en ga op een stevige tak zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Zodra Mia haar kamer uit komt lopen kijk ik haar verbaasd aan. 'Weet je zeker dat je ziek bent?' vraag ik plagend. 'Je ziet er namelijk heel normaal uit, afgezien van je bleke huid' Toen ze zei dat ze wel wat gelach kon gebruiken grijnsde ik, waarna ik samen met haar naar buiten toe liep. 'Dus...' begon ik 'Weet jij nog een leuk slachtoffertje te bedenken?' Aangezien ik een hele week zonder haar had door moeten brengen raakten mijn slachtoffers ondertussen wel op, waardoor ik helemaal open stond voor haar nieuwe ideeën. Ze had namelijk een hele week de tijd gehad om na te denken over een nieuw slachtoffer en om nieuwe grappen te bedenken.

    [Iemand die zich opofferd als slachtoffer? (je mag dan ook een extra rol hiervoor gebruiken inplaatsvan je echte rol)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Hmmm... Alison niet :Y)

    Kan ik even bijgepraat/typt worden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hmmm... Alison niet :Y)

    Kan ik even bijgepraat/typt worden?]


    [Er is niet veel gebeurd. Julia en Lance hebben getraint, Lauren en Nathan zin nu samen in het bos. Bo, William en Aowynn zijn naar de stad gegaan en Bo is weer terug gegaan naar zijn zieke zusje met wie hij nu naar buiten gaat]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Thanks lieve Jessica ^^ ik kom er zo weer in :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Your welcome]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    'Ja lijkt me leuk.' Ik voel aan de voordeur die na wat gekraak meegeeft. Ik loop aarzelend naar binnen en krijg een glimlach op mijn gezicht. 'Hier ben ik ook echt lang niet meer geweest.' ik grijns en loop naar het woonkamertje. 'We kunnen niet aangesproken worden voor dit, want als het niet verkocht is is het nog steeds van mij, toch?' Ik grijns even en kijk rond. De meubels waren weg, maar voor de rest was alles nog hetzelfde. Mijn oude huis. Ik glimlach en dwaal door het huis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik klim snel hoger en ga dan bij Lauren zitten op een andere tak. 'Ben je oke?' Vraag ik. Mijn hart klopt snel en mijn shirt is gescheurd. Ik trek hem uit en knoop hem aan mijn broek. 'Jemig wat een eng beest' mompel ik en werp een blik naar beneden. Hij stomt tegen de boom aan maar daar voelen wij verder niks van. 'Hoelang denk je dat ie daar blijft zitten?' Vraag ik en kijk Lauren aan.


    ~

    Aowynn Rune Savan

    Met lichte nieuwsgierigheid volg ik William naar binnen. ‘Nee, het is niet verkocht dus inderdaad nog van jou,’ glimlach ik en laat mijn blik vervolgens door het huis heen glijden. Het huis was leeg, maar straalde toch een huiselijke sfeer uit. Af en toe werp ik een blik op William, die een glimlach op zijn gezicht heeft staan terwijl we door het huis heen lopen. ‘Haalt vast herinneringen op, nietwaar?’ vroeg ik hem en liet mijn vingers over een vensterbank heen glijden terwijl ik er voorbij liep.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Campbell

    Ik kijk Nathan aan en zie hoe hij zijn shirt uitdoet. Ik kijk vlug naar beneden en zie dat het beest tegen de boom beukt. 'Ik ben oké. Jij?' ik kijk Nathan weer aan. 'Ik weet niet. Als we ons zo stil mogelijk houden gaat hij wel weg,' fluister ik. Ik check of ik mijn mes en alles nog heb. Ik kijk weer naar beneden en dan naar de kleintjes die verstopt zitten in de struiken. 'Er zijn ook nog kleintjes,' fluister ik en maak een gebaar naar de struiken. Dan kijk ik Nathan aan. 'We zitter hier nog wel een tijdje.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne