• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {mijn topicsss}


    Don't be like the rest of them, darling

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Met een zucht haalt Amelie een hand door haar verwilderde haar dat nu in grove krullen op haar rug en voor haar gezicht valt. Ze vraagt zich af of ze er nu erg jonkvrouw-ig uitziet. Waarschijnlijk niet echt, nee. Ze neemt een rekker die in haar haar zat en vlecht haar haar in een schuine vlecht over haar schouder. Ze loopt veel liever zo rond dan met die ingewikkelde kapsels.


    help

    WillNotLearn schreef:
    {mijn topicsss}


    [Haai, Ellie!]


    help

    [Ik ga slapen, byee!]


    help

    Lauren Bella Smith

    Ik grinnik. 'Als je het wilt kunnen moet je nog wel even doorgaan,' grinnik ik. Ik sluit mijn ogen en voel een koel briesje met mijn haar spelen. 'Dus ga maar weer aan de slag,' grijns ik en kijk hem even aan. 'En Lance helpt iedereen altijd met vechttrainingen. Dus je zou ook naar hem kunnen gaan.' Ik glimlach even en kijk weer voor me uit 'Als je stopt, mag ik dan mijn boog terug?' ik lach even en kIjk hem weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns even. 'Ja dat is wel een goed idee.' Ik ga weer staan op mijn plek en doe vervolgens weer wat Lauren me zojuist had geleerd. 'Denk je er wel om' zeg ik blozend. 'Ik wil je niet graag raken.' Ik trek rustig de pijl naar achter en laat hem dan los. Hij beland net naast het midden. 'Hoelang doe jij al aan boogschieten?' Vraag ik nieuwsgierig en haal de pijl weer uit de boom.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik lach. 'tot nu toe raak je netjes de boom,' lach ik. 'Dus
    Ik geloof je dat je mij niet wilt raken nee.' Ik spring op en kijk om me heen. Tussen de bomen door Zie ik een meertje. Ik loop erheen en ga op een rots zitten. Ik kijk om me heen en glimlach. Dit was wel een mooie plek. Ik laat mijn benen bungelen boven het water en staat naar het water. Ik zie een vis uit het water springen en hoor gekraak. Ik grinnik en zie hoe de hert het water begint te drinken. Ik grijns, maar houd toch het hert in de gaten voor de zekerheid.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Broadfields schreef:
    Mia Cruz
    'Nutteloze slaven, ze kunnen ook niets!' mompel ik wanneer ik het te lang vind duren voor Bo door de deur komt lopen. Niet veel later verschijnt hij echter toch en neemt plaats op de stoel naast me. 'Zo zusje, voel je je al wat beter? Kan je alweer met je zeer gewaardeerde broertje mee naar buiten?' ik knik en kijk hem bijna smekend aan. 'Oh, ik zou er een moord voor doen om naar buiten te kunnen,' antwoord ik en knik richting de hofnar als teken dat hij mag gaan. 'Daar zit ik dus al de hele tijd tegenaan te kijken. Wat mij betreft is hij ontslagen, een hofnar hoort grappig te zijn, dacht ik zo. Toe, neem me mee naar buiten en vertel me hoe de dingen ervoor staan. Wie zit er in de schandpaal? Zijn er nieuwelingen in de kerker? Zijn er moorden gepleegd? Ik wil alles weten,' vervolgde ik gierig.


    Bo Cruz
    'Dat kan geregeld worden' zei ik toen ze me vertelde dat ze de hofnar wilt ontslaan. 'Ik zal vader vanavond even vragen wat de mogelijkheden daarvoor zijn' Toen ze me vroeg naar wat er op het kasteel gebeurd was en gelijjk de ergste, maar voor ons meeste grappige, dingen wou weten verscheen er een grijns op mijn gezicht. Zo kende ik haar weer. 'Ken je Adam, die sukkel uit het dorp die steeds naar het kasteel toe komt? Hij dacht dat hij zomaar een grote bek tegen ons kon geven toen ik hem met een paar ridders een beetje aan het "plagen" was' Dat plagen was eigenlijk meer pesten, maar Mia snapte wat ik bedoelde. 'Dat mag hij dus bekopen met een week lang aan de schandpaal. Er is niemand vermoord, hoewel er wel weer een paar poginen zijn gedaan om vader en een paar mannen van adel te doden, de mensen die dit geprobeerd hebben zijn natuurlijk naar de kerkers gegaan. Vader wil trouwens morgen een nieuwe heksenvanger in gaan huren, want onze voorraad heksen voor aan de brandstapel begint op te raken. Ik heb trouwens nog een ander nieuwtje voor je. Alison love, die jonkvrouwe, wil ridder worden en ik heb haar gezegt dat ze mee mag trainen. Je moet dus echt een keer naar het veld komen tijdens een training, kunnen we lachen' Even dacht ik na, maar toen kwam ik erachter dat er verder niks gebeurd was. 'Maar kom je bed uit en ga mee naar buiten. Het begint namelijk een beetje saai te worden zo zonder jou'


    Keep your head up, keep your heart strong


    Aowynn Rune Savan

    Ik knikte lichtjes en dacht even na over zijn zusjes naam. Tot mijn spijt zei haar naam me zo niks en kon ik hem daarmee dus niet helpen. ‘Ik denkt het ook wel,’ reageer ik zacht als hij zegt dat ze anders zelf wel contact had gezocht. ‘Misschien werkt ze inderdaad in de grotere en steden en zie je haar hopelijk snel weer,’ voeg ik er met een warme glimlach aan toe. ‘Hoe komt het dat je haar hebt laten vallen dan?’ vraag ik hem vervolgens wat voorzichtig terwijl we ondertussen langzaam doorlopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns naar Lauren. 'Een mooie meid als jij zou ik zeker nooit willen raken. Ik schiet nog een keer met de pijl die weer raak is. 'Gaat goed zo' roep ik naar haar en steek mijn duim op. Ik haal de pijl uit de boom en loop dan naar Lauren die bij het meertje zit. 'Mooi he' zeg ik zacht en ga stil naast haar zitten. Ik kijk naar het hert en glimlach. Dat was het mooie van in het bos wonen. De natuur en de dierenal was ik niet zo dol op spinnen.


    ~

    William Riley Smith

    'Ik wilde de ridder opleiding doen en zij kon dat niet echt waarderen. Ze had het niet zo met het paleis. Ze bleef liever in het dorp en ik was altijd bij haar geweest. Ik luisterde niet en ging toch. Mijn ouders hebben zijn bij haar gebleven tot Een jaar geleden. Toen zijn zij als bediendes gaan werken in het paleis en nu een paar maanden geleden heb ik te horen gekregen dat ze verdwenen is.' ik zucht. 'En ik voel me schuldig, maar daar ben ik nu een beetje laat mee. Zij kwam niet naar het paleis en ik niet naar het dorp. Zij was te koppig, ik te gefocust op het ridder zijnde.' Ik kijk Aowynn even aan. 'Maar het is beter dat je dit verhaal voor je houdt. Ik weet niet eens of Bo weet dat ik een zusje heb. In het paleis praat niemand erover en lijkt iedereen het niets te schelen of het te zijn vergeten. De bakkerman was de enige die er over is begonnen sinds zes jaar geloof ik.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk naar het hert en dan naar Nathan. 'Het is hier mooi, maar soms mis ik het dorp wel,' zeg ik met Een glimlach. Ik grijns even en kijk hem aan. 'Mag ik mijn boog terug? En zullen we terug gaan naar de andere?' ik kijk hem vragend aan. Het hert verdwijnt weer tussen de bomen. Hij verdween heel plotseling dat ik het niet helemaal vertrouwde.ik kijk om me heen. Mijn blik blijft hangen op een zwijn met kleintjes. Het beest kijkt om zich heen. Ik pak mijn boog van Nathan af en houd hem vast.
    Voor het geval dat het beest aanvalt. Ik trek nathan overeind en kijk om me heen. 'Kan je boomklimmen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Stilletjes luisterde ik naar zijn verhaal en voelde lichte medeleven voor hem toen hij zei zich schuldig te voelen. ‘Troost je, het is niet alleen jou schuld, en waarschijnlijk voelt zij zich net zo schuldig. Wie weet komen jullie elkaar weer tegen,’ zei ik zacht en schonk hem een warme glimlach. ‘Mij zul je hier niks over horen zeggen, ik weet van niks en ik geloof dat de bakker ook niet veel zal zeggen. We weten goed wat we wel kunnen vertellen en niet,’ voegde ik eraan toe. ‘Kom, welke kant is het op naar waar je gewoond hebt?’ vroeg ik hem, in de hoop hem iets op te beuren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Dank je,' zeg ik en schenk haar ook een warme glimlach. 'Het is die kant op, maar eerst...' Ik grinnik en trek haar mee naar een kraampje. 'KIes maar iets uit.' ik kijk haar afwachtend aan en bekijk het kraampje ook. Ik voel in mijn broekzak. Ik had een paar gouden en Een paar zilveren munten. Mijn ouders kregen simpel en ik kreeg een keer in de zoveel tijd goud. Ik kijk haar aan en bekijk dan ook het kraampje. Ik pak iets en wacht tot Aowynn iets uitkiest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Zonder tegenstribbelen laat ik me door hem meetrekken naar een kraampje. Met een glimlach begroette ik de vrouw die er achter stond en keek vervolgens even schuin op naar William, voordat ik bekeek wat er op het kraampje lag. ‘Wist je dat grotendeels wat hier ligt handgemaakt is?’ vroeg ik hem zacht en pakte een mooi, maar klein en bescheiden, sierstuk van het kraampje. Er lagen verschillende dingen op, maar dit was voor mij nu toch wel het mooiste. ‘Deze, alsjeblieft,’ zei ik en hield hem op naar William zodat hij het sierstuk kon bekijken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'