• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Awynn Rune Savan

    ‘Maar dan kan ze goed hier nog in het dorp wonen,’ reageerde ik en keek schuin naar op met een kleine glimlach. ‘Hoe heet ze? Of misschien kunnen we een kijkje gaan nemen bij waar je vroeger hebt gewoond?’ voegde ik eraan toe. Eventjes wierp ik hem een bedenkelijke blik toe. Of had ze misschien het dorp verlaten, zoals meerdere hadden gedaan toen de koning op de troon kwam. Ik oordeelde niet over wat er gebeurd was, mijn dorp was voor mij en mijn ouders veel te belangrijk geweest om het te verlaten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Waar kan Amelie heen?]


    help

    (iemand voor Bradley?^^)


    someone out there feels better because you exist

    William Riley Smith

    Ik kijk haar even aan. 'Lauren Bella Smith,' glimlach ik kleintjes. 'Maar ik denk niet dat ze hier nog is. Anders had ze wel contact gezocht toch?' i glimlach even. 'Misschien is ze wel naar de grotere steden om daar te werken.' Ik zucht even. 'Maar naar mijn oude huis gaan lijkt me leuk,' glimlach ik weer. Ik kijk Aowynn aan. 'Mijn ouders spreken haar sinds een paar maanden niet meer. Vroeger waren we heel close, maar nu...' ik zucht even. 'Ik heb haar best laten vallen,' zicht ik weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xYOLO schreef:
    (iemand voor Bradley?^^)


    AMELIE! Ze zit nog steeds heel erg depri en verdrietig op haar bankje. Misschien kan hij haar vragen wat er is?


    help

    (jaaa is goed maar ik ben twee dagen niet echt actief geweest dus ik weet niet precies wat er allemaal gaande is..)

    Bradley Jason Averes.
    zonder precies te weten waar ik heen zou gaan liep ik maar een beetje doelloos rond. na een hele tijd gelopen te hebben zag ik iemand op een bankje ziftten. het was een jonge vrouw zag ik en ze was beeldschoon. ik stond verdekt opgesteld achter een boom en nam haar in me op. ik had eigelijk helemaal geen zin om nu met mensen een babbeltje te maken, maar op een of andere manier vond ik haar interessant genoeg om naar haar toe te gaan. ik nam plaats op het bankje zonder een woord te zeggen.


    someone out there feels better because you exist

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Amelie zit nogal ingezakt op het bankje en haalt even diep adem als Bradley naast haar komt zitten. Het is ten slotte niet gepast om jonkvrouwen te zien depressief zijn.
    "Goedenamiddag, Heer Averes. Prachtig weer vandaag, vindt u niet?", zegt ze, na lang nadenken over wat zij naam ook alweer was. De woorden die ze zegt, lijken wel ingeoefend te zijn. Als een versje dat ze nu opdreunt. Ze hoort het haar moeder weer zeggen. "Je lijkt wel een amateuristische actrice. Jonkvrouwen worden geacht spontaan te spreken en spontaan te handelen." Waarom moet ze in godsnaam zo onderdanig praten? Ze voelt zich alsof ze een soort van slaaf is. Nog een teken dat slaven en hoogstaande adel eigenlijk geen zier verschillen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:05 ]


    help

    Aowynn Rune Savan

    Ik knikte lichtjes en dacht even na over zijn zusjes naam. Tot mijn spijt zei haar naam me zo niks en kon ik hem daarmee dus niet helpen. ‘Ik denkt het ook wel,’ reageer ik zacht als hij zegt dat ze anders zelf wel contact had gezocht. ‘Misschien werkt ze inderdaad in de grotere en steden en zie je haar hopelijk snel weer,’ voeg ik er met een warme glimlach aan toe. ‘Hoe komt het dat je haar hebt laten vallen dan?’ vraag ik hem vervolgens wat voorzichtig terwijl we ondertussen langzaam doorlopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    'Nutteloze slaven, ze kunnen ook niets!' mompel ik wanneer ik het te lang vind duren voor Bo door de deur komt lopen. Niet veel later verschijnt hij echter toch en neemt plaats op de stoel naast me. 'Zo zusje, voel je je al wat beter? Kan je alweer met je zeer gewaardeerde broertje mee naar buiten?' ik knik en kijk hem bijna smekend aan. 'Oh, ik zou er een moord voor doen om naar buiten te kunnen,' antwoord ik en knik richting de hofnar als teken dat hij mag gaan. 'Daar zit ik dus al de hele tijd tegenaan te kijken. Wat mij betreft is hij ontslagen, een hofnar hoort grappig te zijn, dacht ik zo. Toe, neem me mee naar buiten en vertel me hoe de dingen ervoor staan. Wie zit er in de schandpaal? Zijn er nieuwelingen in de kerker? Zijn er moorden gepleegd? Ik wil alles weten,' vervolgde ik gierig.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Mia Cruz
    'Nutteloze slaven, ze kunnen ook niets!' mompel ik wanneer ik het te lang vind duren voor Bo door de deur komt lopen. Niet veel later verschijnt hij echter toch en neemt plaats op de stoel naast me. 'Zo zusje, voel je je al wat beter? Kan je alweer met je zeer gewaardeerde broertje mee naar buiten?' ik knik en kijk hem bijna smekend aan. 'Oh, ik zou er een moord voor doen om naar buiten te kunnen,' antwoord ik en knik richting de hofnar als teken dat hij mag gaan. 'Daar zit ik dus al de hele tijd tegenaan te kijken. Wat mij betreft is hij ontslagen, een hofnar hoort grappig te zijn, dacht ik zo. Toe, neem me mee naar buiten en vertel me hoe de dingen ervoor staan. Wie zit er in de schandpaal? Zijn er nieuwelingen in de kerker? Zijn er moorden gepleegd? Ik wil alles weten,' vervolgde ik gierig.


    MIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Je kan altijd met Amelie komen praten ze zit nu zo half en half formeel te doen tegen Bradley, maar ze is depri. xd


    help

    [Ja maar Mia is in het gezelschap van haar broer Bo. :3]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    [Ja maar Mia is in het gezelschap van haar broer Bo. :3]


    So what? Neem Bo mee?

    Bo zat toch in de stad, trouwens? Of is hij teruggekeerd? XD


    help

    [Hij is teruggekeerd. :3]


    everything, in time

    Bradley Jason Averes.
    na een lange stilte begon het meisje, de jonge vrouw, te praten; over het weer. Ik draaide me naar haar toe, haar woorden klinken zo nep enthousiast maar haar ogen spraken boekdelen. Ik hield haar gezicht nog even gevangen met mijn ogen waarna ik mezelf weer ontspande en genoot van de felle zonnestralen die mijn gezicht verwarmde. "jazeker, het is prachtig weer vandaag."


    someone out there feels better because you exist

    Broadfields schreef:
    [Hij is teruggekeerd. :3]


    [Kaaaaas. Vanaf nu zeg ik kaas in plaats van "kaay". Ik typ toch altijd verkeerd.]


    help