• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Oké, ik ben te lui om alles te gaan lezen, dus waar gat dit ondertussen allemaal over?

    & OT: Ik heb de laatste tijd ook wel gemerkt dat topics erg snel gesloten worden, of dat er helemaal geen reden bij vermeld staat.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Seasons schreef:
    (...)
    Ja, kijk.
    Daar zeg ik ook eerlijk, dat wist ik dus niet.
    Bovendien blijf ik het vreemd vinden dat er zo'n lijst gekomen is.
    Naar mijn idee zou iedereen een eerlijke kans moeten krijgen om te laten zien dat ze het kunnen.
    Maar aan de andere kant, de lijst kwam wel uit; al is dat ook niet al te best gegaan, begreep ik.


    Die lijst is alleen uitgekomen omdat één of andere hacker hem had rondgestuurd. :'D De mods logen er eerst over en gaven het later pas toe.


    Your make-up is terrible

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gaby is een paar jaar terug geband wegens rellen ofzo

    Dus,omdat sommige mensen met haar bevriend waren,kunnen ze geen mods/beta's worden? Wat is dat voor onzin.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Assassin schreef:
    (...)

    Die lijst is alleen uitgekomen omdat één of andere hacker hem had rondgestuurd. :'D De mods logen er eerst over en gaven het later pas toe.

    Da's niet erg aardig, nee.
    Maar waarom zou je deze site willen hacken? O.o


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Sting schreef:
    PERMA-BAN! WHOEHOEHEOE ik stem voor!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Fail


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Buttfile begint me de keel uit te hangen
    weer zo'n tiener dat denk dat ze alles is
    tsss


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gaby is een paar jaar terug geband wegens rellen ofzo


    Hehe, stiekem heeft ze gewoon een nieuw account aangemaakt :Y)



    Maar even OT: Rutger kan naar mijn mening wel wat meer zeggen bij zulke topics. Dan bedoel ik dus reageren en niet alleen de Mods.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Hehe, stiekem heeft ze gewoon een nieuw account aangemaakt :Y)



    Maar even OT: Rutger kan naar mijn mening wel wat meer zeggen bij zulke topics. Dan bedoel ik dus reageren en niet alleen de Mods.

    Ze maakte wel elke keer accounts aan en ging het forum onderspammen toen de meeste mensen sliepen, werd meteen weer gebant

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:24 ]

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Hehe, stiekem heeft ze gewoon een nieuw account aangemaakt :Y)



    Maar even OT: Rutger kan naar mijn mening wel wat meer zeggen bij zulke topics. Dan bedoel ik dus reageren en niet alleen de Mods.


    Begrijp jij het echt NOG steeds niet, hij heeft geen tijd
    Snap je het nu WEL?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    (...)

    Begrijp jij het echt NOG steeds niet, hij heeft geen tijd
    Snap je het nu WEL?


    Je hoeft niet zo te reageren hoor (:

    damnn schreef:
    (...)

    Begrijp jij het echt NOG steeds niet, hij heeft geen tijd
    Snap je het nu WEL?




    Bah, je kunt ook wel even normaal reageren, oke? (cat)
    En waarom heeft hij dan geen tijd. Denk jij nou serieus dat ik dit hele topic terug lees?


    Pretty is just a pretty word.

    VanDerVaart schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo te reageren hoor (:



    Dankje. c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)



    Bah, je kunt ook wel even normaal reageren, oke? (cat)
    En waarom heeft hij dan geen tijd. Denk jij nou serieus dat ik dit hele topic terug lees?

    Omdat hij naast zijn leven een stel sites moet beheren. De technische kant van de site neemt hij voor zijn rekening, en bij mod-verkiezingen vertrouwt hij op de mods.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)



    Bah, je kunt ook wel even normaal reageren, oke? (cat)
    En waarom heeft hij dan geen tijd. Denk jij nou serieus dat ik dit hele topic terug lees?


    De meeste sites hebben meerdere admins. Rutger beheert meerdere sites. hij heeft niet eens tijd om de helft van de fouten hier te fixen, denk je dat ie ook nog de mods kan gaan uitkeizen? xD


    quidquid excusatio prandium pro