• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben het eens met het Admin gedeelte. Er moet iemand zijn die naast Rutger de website bij elkaar houdt. Met een admin erbij zouden problemen op Q die te maken hebben met de website sneller zijn opgelost. Dat lijkt me veel handiger. Ik zou mij er voor aanbieden, want Rutger helpen met Q zou voor mij echt een eer zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Society is never happy. :'D
    De meeste ideeën klinken allemaal wel leuk, maar als het echt zo was geregeld, dan zouden er nog altijd wel mensen zijn die wat te zeiken hebben.


    everything, in time

    Laat ook maar. Als jullie willen blijven geloven dat dit het beste systeem is, doen jullie maar. Ik moei mij er niet meer in, want het is verspilde moeite. Als je mijn mening alsnog wilt horen, merk ik het wel, want op deze manier werkt het blijkbaar niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    Ik ben het eens met het Admin gedeelte. Er moet iemand zijn die naast Rutger de website bij elkaar houdt. Met een admin erbij zouden problemen op Q die te maken hebben met de website sneller zijn opgelost. Dat lijkt me veel handiger. Ik zou mij er voor aanbieden, want Rutger helpen met Q zou voor mij echt een eer zijn.

    Maak een gek topic dat Rutger aanspreekt en give it a try. Het lukte zo ook voor onze nieuwe beveiliger. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Maak een gek topic dat Rutger aanspreekt en give it a try. Het lukte zo ook voor onze nieuwe beveiliger. =P


    Oh, die ene die fakede dat het een meisje was maar uiteindelijk een jongen bleek te zijn?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, die ene die fakede dat het een meisje was maar uiteindelijk een jongen bleek te zijn?

    Dat dus. Hem/haar/het vertrouw ik dus niet echt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    (...)
    Maak een gek topic dat Rutger aanspreekt en give it a try. Het lukte zo ook voor onze nieuwe beveiliger. =P

    Ik heb hem laatst al een PHP script gestuurd waarin hij kon voorkomen dat zoiets gebeurd. Dus de kans dat ik dat nu nog kan is klein xd En ik ben meestal de persoon die wacht totdat het aan mij gevraagd word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meteor schreef:
    Laat ook maar. Als jullie willen blijven geloven dat dit het beste systeem is, doen jullie maar. Ik moei mij er niet meer in, want het is verspilde moeite. Als je mijn mening alsnog wilt horen, merk ik het wel, want op deze manier werkt het blijkbaar niet.

    Hé, het is niet dat ik je mening niet apprecieer. Dat doe ik net wel want je hebt vaak redelijk goede voorstellen waarin ik me helemaal kan vinden of zelfs van denk: "Waarom heb ik dat noot eerder publiekelijk gezegd?". Ik vind alleen het idee dat je net voorstelde niet geweldig.

    Trouwens, van mij mag iedereen hier zoveel fantaseren over een beter systeem als die wil. Wie weet zit er ergens een idee in dat we voor ons systeem kunnen gebruiken of voor iets anders op de site.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik stuur Rutger wel een PB met de vraag of hij nog dingen heeft die gedaan moeten worden waar hij geen tijd heeft en of ik het mag proberen te doen.
    (Idee dankzij Nikki :Y))


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dat het wel een goed idee zou zijn om een paar, euh, helpers te vinden voor Rutger. Alleen vind ik niet dat, de leden waarvan ik weet dat ze computerkennis hebben, geschikt zijn voor zo'n hoge functie.
    Niets persoonlijk ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik vind dat het wel een goed idee zou zijn om een paar, euh, helpers te vinden voor Rutger. Alleen vind ik niet dat, de leden waarvan ik weet dat ze computerkennis hebben, geschikt zijn voor zo'n hoge functie.
    Niets persoonlijk ofzo.

    Rutger zou hun functies kunnen inperken dat ze bepaalde dingen niet mogen, zoals mensen bannen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rutger zou hun functies kunnen inperken dat ze bepaalde dingen niet mogen, zoals mensen bannen.

    Ja, maar om eerlijk te zijn, zou ik hen niet eens als moderator kiezen. Laat staan als iemand die daar nog boven staat.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja, maar om eerlijk te zijn, zou ik hen niet eens als moderator kiezen. Laat staan als iemand die daar nog boven staat.

    Hoezo? Zou jij het erg vinden dan als ik een Admin zou worden?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Man, zeg, wat een topic...
    Dit, de laatste pagina's, beginnen al meer op een discussie te lijken...
    En over de modverkiezingen... Ik denk niet dat dat zal (kunnen) veranderd worden. Alle voorstellen tot nu toe zijn (bijna) niet haalbaar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoezo? Zou jij het erg vinden dan als ik een Admin zou worden?

    Om volledig eerlijk tegenover je te zijn: ik zie jou liever niet zo'n functie op deze site hebben. Zoals ik al zei, niets persoonlijk ofzo. Ik spreek me nooit uit over andere leden en niemand zal ooit weten of ik bepaalde mensen mag of niet en dit draait ook helemaal niet om mijn mening over jou als persoon. Als er al zo iemand zou komen, zou het in mijn ogen het beste zijn als dit iemand zou zijn die wel de kennis heeft maar niet de populariteit die voor opstand kan zorgen, of iemand die altijd heel neutraal is en zich nergens mee moeit maar wel weet wat er gaande is. Net zoals Rutger achter de schermen, maar dan wél betrokken.


    Has no one told you she's not breathing?