• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee. Want Rutger kent geen mensen op Q. Dus dan hebben we zozo 20 goede mods die niet alvast gekozen worden met vriendjespolitiek.

    Hij kent geen mensen op Q. Hoe moet hij dan weten wie er goed zouden zijn.


    -

    ImAwesome schreef:
    (...)


    Ja, en dan gaan we elkaar allemaal bannen.

    Volgens mij kunnen mods elkaar niet bannen


    (Be)lieve in (you)rself

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    1) geen vriendjespolitiek
    2) veel eerlijker
    3) ik zie rutger geen lijstjes maken

    Vriendjespolitiek zal er inderdaad niet zijn, maar ik wil je wel even vermelden dat ik met geen van de moderators contact had voordat ik mod werd, en volgens mij geldt dit voor een merendeel van de nieuwe moderators.
    Ik snap heus wel dat je nog steeds gepikeerd ben over die lijst trouwens. Ik zou precies hetzelfde zijn als ik erop zou staan, maar de oudere moderators hebben hun lesje heus wel geleerd denk ik van alle rellen die er zijn geweest op Quizlet de laatste tijd en kan je denk ik met alle zekerheid ook zeggen dat deze 'lijsten' er ook niet meer gaan komen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat een leuk topic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je ontevreden bent over Q.
    Zoek dan eens het uitlog knopje en kom niet meer terug.

    Q is fine.



    Btw. Het is vrij logisch dat een mod je topic heeft gesloten als je alle mods wilt ontslaan. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kaien schreef:
    (...)

    Dat is dan mij fout, maar zo kwam het wel een beetje over..

    Dat het zo overkwam kan dan aan mij liggen, maar voor de duidelijkheid: het was dus niet zo.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Buttzville schreef:
    (...)

    Vanity, je bent officiël awesome.


    Wist ik, maar altijd fijn om te horen. (cool)

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Wist ik, maar altijd fijn om te horen. (cool)


    Ik had op zijn minst een complimentje terug verwacht, maar néé hoor. Asociaal kind (cat)

    Patholoog schreef:
    Als je ontevreden bent over Q.
    Zoek dan eens het uitlog knopje en kom niet meer terug.

    Q is fine.



    Btw. Het is vrij logisch dat een mod je topic heeft gesloten als je alle mods wilt ontslaan. ^^


    Ze willen gewoon niet ontslagen worden.

    JackyD schreef:
    (...)
    Hij kent geen mensen op Q. Hoe moet hij dan weten wie er goed zouden zijn.


    Laat me eens denken, misschien door de aanmeldingen te lezen


    (Be)lieve in (you)rself

    Nieve schreef:
    (...)
    Vriendjespolitiek zal er inderdaad niet zijn, maar ik wil je wel even vermelden dat ik met geen van de moderators contact had voordat ik mod werd, en volgens mij geldt dit voor een merendeel van de nieuwe moderators.
    Ik snap heus wel dat je nog steeds gepikeerd ben over die lijst trouwens. Ik zou precies hetzelfde zijn als ik erop zou staan, maar de oudere moderators hebben hun lesje heus wel geleerd denk ik van alle rellen die er zijn geweest op Quizlet de laatste tijd en kan je denk ik met alle zekerheid ook zeggen dat deze 'lijsten' er ook niet meer gaan komen.

    Ik had nog nooit gesproken met één van de mods voor ik verkozen werd. Dus vriendjespolitiek kan ik het niet noemen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Dat het zo overkwam kan dan aan mij liggen, maar voor de duidelijkheid: het was dus niet zo.

    Oké, dan is dat ook weer duidelijk (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nieve schreef:
    (...)
    Vriendjespolitiek zal er inderdaad niet zijn, maar ik wil je wel even vermelden dat ik met geen van de moderators contact had voordat ik mod werd, en volgens mij geldt dit voor een merendeel van de nieuwe moderators.
    Ik snap heus wel dat je nog steeds gepikeerd ben over die lijst trouwens. Ik zou precies hetzelfde zijn als ik erop zou staan, maar de oudere moderators hebben hun lesje heus wel geleerd denk ik van alle rellen die er zijn geweest op Quizlet de laatste tijd en kan je denk ik met alle zekerheid ook zeggen dat deze 'lijsten' er ook niet meer gaan komen.


    Contact of niet, ze hebben toch wel een vooroordeel. De bangalijst mensen, de lijst!

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ze willen gewoon niet ontslagen worden.


    Omdat het niet nodig is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vanitysbitch schreef:
    (...)
    Volgens mij kunnen mods elkaar niet bannen


    Elkaars topics sluiten dan. Uiteindelijk komt er ruzie.


    "Ignite, my love. Ignite."