• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry maar jij begrijpt heel veeel dingen ook niet meteen. (cat) Doe toch niet zo aangebrand.


    True. c:


    Pretty is just a pretty word.

    oke mensen, ik zit haast nooit op topic enzo.
    en moet me hier eigenlijk stiekem niet mee bemoeien maar doe het toch ghehehe,
    ik hoop dat wel dat jullie allemaal door hebben, dat dit de zweer niet echt verbeterd. zit nu al een soort van tijdje op q alleen nooit op forum.
    en heb de laatste paar maanden wel door dat er steeds meer uit de hand gelopen discussie komen. nee geen ruzies maar uit de hand gelopen discussies.
    weet niet hoe het komt. misschien de mods misschien de users, maar wat ik wel weet is dat ik hier geen problemen mee wil krijgen.
    hou het leuk voor de rest. heb je een probleem spreek die gene aan of een andere mod. doe het niet hierop. lijkt wel een middelbare school hierzo met dat geroddel en groepjes enzo.... nouja de meeste zijn ook van die leeftijd.
    oke sorry voor mijn verhaal en nederlands het is vakantie he.
    oh en rememeber SMILE!! make peace not war <3


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    haha
    Wie zegt dat ik aangebrand ben
    ik reageer gewoon zo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik begrijp wel dat een 2de topic zinloos is over zo'n dom onderwerp dat allang niet belangrijk is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    Ik begrijp wel dat een 2de topic zinloos is over zo'n dom onderwerp dat allang niet belangrijk is


    Reageer dan ook gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb niks beters te doen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    Ik heb niks beters te doen

    Kijk dit is dan wel onvolwassen en zeker gezien je reacties en manier van reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er heerst simpelweg een te groot gebrek aan respect voor anderen op Quizlet. Een toch wel groot deel van de users is te koppig om een situatie vanuit iemand anders zijn standbeeld te zien en wil dat de site wordt zoals dat hen bevalt en maakt het hen niet uit als andere users op die manier de site, of in ieder geval het forum, niet meer leuk vinden.

    Nu deze site een aantal jaar bestaat, is deze regelgeving het compromis geworden van de verschillende verlangens van de verschillende users. Dit kan nooit iedereen honderd procent bevallen en daar moet men zich bij neerleggen. Als je dat niet kan, zijn er genoeg andere sites waar je terecht kan.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Er heerst simpelweg een te groot gebrek aan respect voor anderen op Quizlet. Een toch wel groot deel van de users is te koppig om een situatie vanuit iemand anders zijn standbeeld te zien en wil dat de site wordt zoals dat hen bevalt en maakt het hen niet uit als andere users op die manier de site, of in ieder geval het forum, niet meer leuk vinden.

    Nu deze site een aantal jaar bestaat, is deze regelgeving het compromis geworden van de verschillende verlangens van de verschillende users. Dit kan nooit iedereen honderd procent bevallen en daar moet men zich bij neerleggen. Als je dat niet kan, zijn er genoeg andere sites waar je terecht kan.


    Goed gezegd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het zou fijn zijn als er niet meer persoonlijk afgekat wordt. =)

    Nu ik alles doorlezen heb:
    Ik vind het jammer dat alle mods over 1 kam worden geschoren (dat wij het slecht doen op Q). En dan nog eens om altijd dezelfde fouten. Alsof mods alleen maar fouten maken en niets anders doen.

    Ik denk dat alle mods ontslaan niets uithaalt. Dan komen er weer nieuwe mods die er helemaal niets van af weten en er zullen er zeker tussen zitten die sommige personen niet willen. Dus je schiet er niets mee op.
    En als Rutger alleen moest afgaan op de goede aanmelding wil niet meteen zeggen dat je een goede mod bent. Je kan een hele mooie aanmelding ineen zetten waarin je de perfecte mod lijkt, maar als je alles bijeen gelogen hebt, zijn we niet veel met zo'n mod. Je moet dus wel een beetje achtergrond weten.

    Over die topics die vandaag gesloten zijn, ga ik me niet verdiepen. Ik sta achter de besluiten van mijn collega's, maar ik snap jullie ook wel. Meervoudig partijdig zoals het in mijn werkveld genoemd wordt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het zou fijn zijn als er niet meer persoonlijk afgekat wordt. =)

    Nu ik alles doorlezen heb:
    Ik vind het jammer dat alle mods over 1 kam worden geschoren (dat wij het slecht doen op Q). En dan nog eens om altijd dezelfde fouten. Alsof mods alleen maar fouten maken en niets anders doen.

    Ik denk dat alle mods ontslaan niets uithaalt. Dan komen er weer nieuwe mods die er helemaal niets van af weten en er zullen er zeker tussen zitten die sommige personen niet willen. Dus je schiet er niets mee op.
    En als Rutger alleen moest afgaan op de goede aanmelding wil niet meteen zeggen dat je een goede mod bent. Je kan een hele mooie aanmelding ineen zetten waarin je de perfecte mod lijkt, maar als je alles bijeen gelogen hebt, zijn we niet veel met zo'n mod. Je moet dus wel een beetje achtergrond weten.

    Over die topics die vandaag gesloten zijn, ga ik me niet verdiepen. Ik sta achter de besluiten van mijn collega's, maar ik snap jullie ook wel. Meervoudig partijdig zoals het in mijn werkveld genoemd wordt. =)

    Dat heb ik dus ook. Ik ben het aan de ene kant eens met de mods, maar ook met de users. En sommige zijn echt te ver gegaan in dit topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook. Ik ben het aan de ene kant eens met de mods, maar ook met de users. En sommige zijn echt te ver gegaan in dit topic.

    Daar ga ik niet over uit. Het is zoals de topictitel het zegt: hun vrijheid van meningsuiting. Ik heb er respect voor dat iedereen een eigen mening heeft. En als sommigen er zo van aangedaan zijn, zullen ze vast hun redenen ook hebben.

    Zolang er niet persoonlijk afgekat wordt, vind ik dit zelfs nog goed discussiemateriaal. Al wordt er meer van de gelegenheid gebruik gemaakt om de mods na te wijzen, vooral in het vorige topic. Tenminste, naar mijn mening.

    En ik vind het fijn dat je ergens ons, mods, soms toch ook begrijpt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is this shit still going on? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het zo jammer dat er de laatste tijd zoveel gedoe is tussen de users en de crew en dat daarbij zo respectloos gereageerd kan worden. Bah.


    26 - 02 - '16

    Bij jullie mods, word er altijd gekeken naar de fouten, maar zoals DarkSavior zegt ben ik het er ook mee eens


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.