• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    LaJoie schreef:
    (...)
    Om volledig eerlijk tegenover je te zijn: ik zie jou liever niet zo'n functie op deze site hebben. Zoals ik al zei, niets persoonlijk ofzo. Ik spreek me nooit uit over andere leden en niemand zal ooit weten of ik bepaalde mensen mag of niet en dit draait ook helemaal niet om mijn mening over jou als persoon. Als er al zo iemand zou komen, zou het in mijn ogen het beste zijn als dit iemand zou zijn die wel de kennis heeft maar niet de populariteit die voor opstand kan zorgen, of iemand die altijd heel neutraal is en zich nergens mee moeit maar wel weet wat er gaande is. Net zoals Rutger achter de schermen, maar dan wél betrokken.

    Okay, dat kan ik wel snappen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie, ik vind het trouwens wel goed hoe jij je mening formuleert. Je kunt het niet verkeerd opvatten en dat is op Q erg handig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    LaJoie, ik vind het trouwens wel goed hoe jij je mening formuleert. Je kunt het niet verkeerd opvatten en dat is op Q erg handig.

    Wow, dankje haha. Je hebt geen idee hoe vaak ik dat heb overlezen om te maken dat het toch écht niet beledigend over zou komen (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Wow, dankje haha. Je hebt geen idee hoe vaak ik dat heb overlezen om te maken dat het toch écht niet beledigend over zou komen (cat)

    Als je zo gaat argumenteren moet ik wel heel scheel zijn om dat persoonlijk op te vatten, terwijl je duidelijk zegt dat het niet gaat om mij als persoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, is dit nog steeds aan de gang ??

    VanDerVaart schreef:
    Wow, is dit nog steeds aan de gang ??

    Als je alles goed had gelezen had je begrepen dat het nu over iets anders ging en een echte discussie is geworden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je alles goed had gelezen had je begrepen dat het nu over iets anders ging en een echte discussie is geworden.

    Heb het niet kunnen lezen, want ik zat de hele dag in de auto (:
    Eigenelijk verbaast het me dat dit topic nog open is

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Heb het niet kunnen lezen, want ik zat de hele dag in de auto (:
    Eigenelijk verbaast het me dat dit topic nog open is

    Het is nog open omdat er nu serieus word gediscussieerd en er geen beledigingen worden rond gegooid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb respect voor de mods, omdat er veel meer werk bij komt kijken (zover ik weet) dan alleen topics sluiten, die soms misschien oneerlijk gesloten worden.

    Wanneer ze dan een topic sluiten is dat alleen omdat ze ruzie willen voorkomen. Enja, dan kun je er een hoop gezeur van maken als je als topic-maker niet eens uit was op ruzie, maar je kunt je ook verplaatsen in de mod die alleen maar vrede wou bewaren.

    Fouten zijn gemaakt, ze zullen vast weer gemaakt worden. Maar (een deel van) deze mods hebben al heel wat doorstaan hier aan rellen en daar leer je ook weer van. Al die ervaringen maken je uiteindelijk een betere mod, denk ik. Dus nee, ik ben het niet eens met het voorstel voor nieuwe mods.


    You are beautiful, you are love.

    Ja klopt
    Gelukkig word er hier nu wel normaal gesproken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eigenlijk zijn die admins wel een goed idee, maar ze moeten niet te veel macht krijgen, alleen wat dingen kunnen programmeren en niet per se hoger staan dan de mods, dat is zeker geen oplossing...
    Verder zou een nieuwe bemiddelaar wel kunnen helpen. Maar niet iemand die gekozen is door de mods, of ze worden beschuldigd van vriendjespolitiek, met de users hetzelfde. Er zou een random groep gekozen moeten worden om naar de aanmeldingen te kijken, een diverse groep. (Kunnen we dat niet aan Ivan vragen?)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ben het er sowieso mee eens dat quizlet (vooral nu) een bemiddelaar nodig heeft. Meerderen, een stuk of drie, zou nog beter zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Iemand ideeën die we kunnen voorstellen om nieuwe bemiddelaars te zoeken? Dit lijken op het eerste zicht de opties:

    Rutger heeft geen tijd.
    De users gaan waarschijnlijk vriendjespolitiek gebruiken.
    De mods worden altijd van alles beschuldigd.
    De bèta's hebben er niet echt iets mee te maken, maar misschien zou het nog kunnen ook.
    De columnisten het zelfde, alleen word ik dan veroordeeld voor machtsmisbruik...
    Onze beveiliger is een beetje vaag...
    Wie moet random users kiezen?
    De vorige bemiddelaars kunnen er misschien eens naar kijken.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 1:03 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Iemand daarvoor ideeën die we kunnen voorstellen? Dit lijken op het eerste zicht de opties:

    Rutger heeft geen tijd.
    De users gaan waarschijnlijk vriendjespolitiek gebruiken.
    De mods worden altijd van alles beschuldigd.
    De bèta hebben er niet echt iets mee te maken, maar misschien zou het nog kunnen ook.
    De columnisten het zelfde, alleen word ik dan veroordeeld voor machtsmisbruik...
    Onze beveiliger is een beetje vaag...
    Wie moet random users kiezen?
    De vorige bemiddelaars kunnen er misschien eens naar kijken.

    Er zullen verkiezingen komen, maar momenteel zijn de bèta-verkiezingen nog aan de gang. En de verkiezingen voor bemiddelaar zullen op dezelfde manier gebeuren als anders, dacht ik, maar meer info zal dus nog volgen. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Cresseyde schreef:
    Iemand ideeën die we kunnen voorstellen om nieuwe bemiddelaars te zoeken? Dit lijken op het eerste zicht de opties:

    Rutger heeft geen tijd.
    De users gaan waarschijnlijk vriendjespolitiek gebruiken.
    De mods worden altijd van alles beschuldigd.
    De bèta's hebben er niet echt iets mee te maken, maar misschien zou het nog kunnen ook.
    De columnisten het zelfde, alleen word ik dan veroordeeld voor machtsmisbruik...
    Onze beveiliger is een beetje vaag...
    Wie moet random users kiezen?
    De vorige bemiddelaars kunnen er misschien eens naar kijken.


    Voor zover ik kan zien zit er maar één optie tussen hoor. De rest wat je zegt is onzin wat niet onder opties valt maar een samenvatting van het topic.


    Your make-up is terrible