• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Bazart schreef:
    (...)
    Blijkbaar was één nog genoeg om het draaiende te houden. Ookal zou een bemiddelaar op dit moment wel wat meer werk hebben, denk ik. Maar zoals ik al zei: ik heb geen idee waarom er nog geen verkiezingen zijn geweest, aangezien ik nog maar pas moderator ben.


    Owja, want quizlet is zo'n vriendelijke buurt waar niemand ooit ruzie maakt. Laten we vooral niet kijken naar het vorige topic hiervan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Owja, want quizlet is zo'n vriendelijke buurt waar niemand ooit ruzie maakt. Laten we vooral niet kijken naar het vorige topic hiervan :Y)

    Als ik zeg dat een bemiddelaar nu meer werk zou hebben, bedoel ik meer werk hier op Quizlet, meer werk dan anders hier. Sorry, had het wat fout geformuleerd. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Als ik zeg dat een bemiddelaar nu meer werk zou hebben, bedoel ik meer werk hier op Quizlet, meer werk dan anders hier. Sorry, had het wat fout geformuleerd. :')


    Okay xD

    Maar willen jullie van tevoren de lijst op het forum zetten? Het lijkt me interessant om bemiddelaar te zijn en aangezien ik dan neutraal mag zijn wil ik me graag aanmelden, maar mocht dat nutteloos zijn dan hoor ik het deze keer liever van te voren ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb wel een beter idee. :'D Wat nou als mensen hun ding mogen insturen, de mods de beste uitkiezen en de users dan mogen stemmen wie van hun het worden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb wel een beter idee. :'D Wat nou als mensen hun ding mogen insturen, de mods de beste uitkiezen en de users dan mogen stemmen wie van hun het worden?


    Dat zou het coolst zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat noem ik niet hacken. x'D Hahaha, hij heeft alleen een cijfer bovenin veranderd en een topic geplaatst.

    Dat dus en ik snap echt niet waarom al die mensen denken dat diegene Rutger helpt. Ik ben uiteindelijk degene geweest die een script naar Rutger stuurde die het probleem oplost. Niet dat dat moeilijk was, maar alsnog.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij gaat het toch echt niet gebeuren, dus ja.. Ik wist nog niet dat de moderators hadden toegegeven over de lijst, vind 't best kut van ze. Maar daar gaat het niet over in dit topic. Anyway, veel succes hier mee ofzo. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat zou het coolst zijn.
    Dat wel, maar dat werkt volgens mij ook niet echt sinds sommige hier niet zo populair zijn. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er is zo lang maar 1 bemiddelaar geweest omdat ze eigenlijk niet veel tot niets te doen had. Daarom denken wij dat 1 bemiddelaar op zich voldoende is.
    Maar, ook al gaan de users kiezen, er komt toch wel gezeik over vriendjespolitiek... Omdat sommige mensen nu eenmaal altijd moeten zeuren.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    Er is zo lang maar 1 bemiddelaar geweest omdat ze eigenlijk niet veel tot niets te doen had. Daarom denken wij dat 1 bemiddelaar op zich voldoende is.
    Maar, ook al gaan de users kiezen, er komt toch wel gezeik over vriendjespolitiek... Omdat sommige mensen nu eenmaal altijd moeten zeuren.


    26 - 02 - '16

    Alakay schreef:
    Er is zo lang maar 1 bemiddelaar geweest omdat ze eigenlijk niet veel tot niets te doen had. Daarom denken wij dat 1 bemiddelaar op zich voldoende is.
    Maar, ook al gaan de users kiezen, er komt toch wel gezeik over vriendjespolitiek... Omdat sommige mensen nu eenmaal altijd moeten zeuren.


    Pretty is just a pretty word.

    Mordin schreef:
    (...)

    Okay xD

    Maar willen jullie van tevoren de lijst op het forum zetten? Het lijkt me interessant om bemiddelaar te zijn en aangezien ik dan neutraal mag zijn wil ik me graag aanmelden, maar mocht dat nutteloos zijn dan hoor ik het deze keer liever van te voren ^^


    Dit noem jij neutraal? Wéér beginnen over een lijst. Eerlijk gezegd denk ik niet dat jij nog neutraal kan zijn met je haatgevoelens tegenover alle mods behalve Samantha.

    Daarnaast heeft een bemiddelaar alleen maar iets te doen als een user, moderator of bèta om zijn/haar hulp vraagt. Ze mogen niet uit eigen beweging ineens gaan bemiddelen in een heftige discussie in een topic of zo. Dus in dat opzicht kan het best zijn dat er maar één bemiddelaar nodig is, gezien mensen het tegenwoordig liever zelf uitvechten/oplossen dan dat ze hulp inroepen van iemand.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat dus en ik snap echt niet waarom al die mensen denken dat diegene Rutger helpt. Ik ben uiteindelijk degene geweest die een script naar Rutger stuurde die het probleem oplost. Niet dat dat moeilijk was, maar alsnog.


    Geloof me, voor zover ik weet, vinft iedereen het maar vaag en deelt praktisch iedereen de mening dat jij het beter zou kunnen. Dat denk ik toch, voor mij is het toch zo...


    En is er geen mogelijkheid om de bemiddelaars iets meer te laten doen? Het lijkt me dat er net iets meer werk is dan één iemand aankan...

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 10:47 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hel schreef:
    (...)

    Dit noem jij neutraal? Wéér beginnen over een lijst. Eerlijk gezegd denk ik niet dat jij nog neutraal kan zijn met je haatgevoelens tegenover alle mods behalve Samantha.

    Daarnaast heeft een bemiddelaar alleen maar iets te doen als een user, moderator of bèta om zijn/haar hulp vraagt. Ze mogen niet uit eigen beweging ineens gaan bemiddelen in een heftige discussie in een topic of zo. Dus in dat opzicht kan het best zijn dat er maar één bemiddelaar nodig is, gezien mensen het tegenwoordig liever zelf uitvechten/oplossen dan dat ze hulp inroepen van iemand.


    Zoals je ziet ben ik geen bemiddelaar. Dus nu hoef ik niet neutraal te zijn. Ging jij, toen je nog geen beta was, bij ieder verhaal commentaar leveren? Gingen de moderators die nu in het team zitten waarschuwingen uitdelen toen ze nog gewone user waren?

    Dat is jammer. Maar het zou verklaren waarom bemiddelaars niet nodig waren. Het zou erg nuttig zijn om een aparte forumbemiddelaar te hebben fso, aangezien er regelmatig ruzies zijn op het forum.


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom moet er nu andere mods gekozen worden als het net voorbij is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.