• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Bazart schreef:
    (...)
    Er zullen verkiezingen komen, maar momenteel zijn de bèta-verkiezingen nog aan de gang. En de verkiezingen voor bemiddelaar zullen op dezelfde manier gebeuren als anders, dacht ik, maar meer info zal dus nog volgen. (:


    Komt er alweer maar 1 bemiddelaar?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat er voor de bemiddelaars een andere manier gezocht moet worden.


    Your make-up is terrible

    Mordin schreef:
    (...)

    Komt er alweer maar 1 bemiddelaar?

    Denk het niet, de vorige keren waren er ook meer dan één.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Denk het niet, de vorige keren waren er ook meer dan één.


    Er is toch maar één keer geweest dat er bemiddelaars werden aangesteld en die werden door de mods uitgekozen, toch?


    Your make-up is terrible

    Bazart schreef:
    (...)
    Denk het niet, de vorige keren waren er ook meer dan één.


    Oh serieus? Waarom is er dan zo lang maar 1 bemiddelaar geweest? En waarom is er nu al zo lang géén bemiddelaar? D:
    Ik bedoel, als blijkbaar standaard meer dan 1 bemiddelaar hoort te zijn, waarom is dann iet alvast begonnen met voorbereidingen met verkiezingen toen de tweede wegging?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 1:19 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    (...)

    Er is toch maar één keer geweest dat er bemiddelaars werden aangesteld en die werden door de mods uitgekozen, toch?

    Ik dacht dat er gesproken werd over drie generaties, dus drie verkiezingen, en die werden én door mods én door users uitgekozen. Ik kan fout zitten, maar ik dacht dat het zo was.
    Edit: ben even gaan zoeken, en blijkbaar is het de vorige keren door mods gebeurd, maar we gaan proberen het deze keer op een andere manier te doen. (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 1:24 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mordin schreef:
    (...)

    Oh serieus? Waarom is er dan zo lang maar 1 bemiddelaar geweest? En waarom is er nu al zo lang géén bemiddelaar? D:

    Ik denk dat youleftme ongeveer een halfjaar geleden ermee is gestopt, en Sam (Ivan) is nog niet zolang gestopt. En nu met eerst de mod-verkiezingen, en dan de bèta-verkiezingen... Bemiddelaar is het volgende op het lijstje!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sinds wanneer heeft Quizlet een beveiliger en wie is dat??


    (Be)lieve in (you)rself

    Mordin schreef:
    (...)

    Oh serieus? Waarom is er dan zo lang maar 1 bemiddelaar geweest? En waarom is er nu al zo lang géén bemiddelaar? D:
    Ik bedoel, als blijkbaar standaard meer dan 1 bemiddelaar hoort te zijn, waarom is dann iet alvast begonnen met voorbereidingen met verkiezingen toen de tweede wegging?

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, aangezien ik dan nog geen mod was. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik denk dat youleftme ongeveer een halfjaar geleden ermee is gestopt, en Sam (Ivan) is nog niet zolang gestopt. En nu met eerst de mod-verkiezingen, en dan de bèta-verkiezingen... Bemiddelaar is het volgende op het lijstje!


    Duurt het minimaal een halfjaar om bemiddelaarsverkiezingen voor te bereiden? Dat wordt een gedoe.


    quidquid excusatio prandium pro

    30seconds schreef:
    Sinds wanneer heeft Quizlet een beveiliger en wie is dat??


    Ik heb geeeen idee. Maar vermoed dat het die ene is die beveiliger heet en die beveiliger werd door de site te hacken als ik het goed begreep.


    quidquid excusatio prandium pro

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik denk dat youleftme ongeveer een halfjaar geleden ermee is gestopt, en Sam (Ivan) is nog niet zolang gestopt. En nu met eerst de mod-verkiezingen, en dan de bèta-verkiezingen... Bemiddelaar is het volgende op het lijstje!


    Hm, Anouk deed al veeeel langer er niets meer aan en was ook noooit online. En Annick was met de vorige Modverkiezingen al van bemiddelaar naar mod gegaan...
    Maar in ieder geval, zover zij tegen mij heeft verteld toen, hadden de mods haar gevraagt om het te doen, net als de anderen. Ik weet niet hoe het nu gaat.


    Your make-up is terrible

    Mordin schreef:
    (...)

    Duurt het minimaal een halfjaar om bemiddelaarsverkiezingen voor te bereiden? Dat wordt een gedoe.

    Blijkbaar was één nog genoeg om het draaiende te houden. Ookal zou een bemiddelaar op dit moment wel wat meer werk hebben, denk ik. Maar zoals ik al zei: ik heb geen idee waarom er nog geen verkiezingen zijn geweest, aangezien ik nog maar pas moderator ben.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    30seconds schreef:
    Sinds wanneer heeft Quizlet een beveiliger en wie is dat??


    Voor zover ik het begrijp is het de 'hacker' van een tijdje geleden, die nu tot onofficiële beveiliger is benoemd, omdat hij Rutger tips gaf over hoe hij kon voorkomen dat Q opnieuw gehackt zou worden. Zie dit topic.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Voor zover ik het begrijp is het de 'hacker' van een tijdje geleden, die nu tot onofficiële beveiliger is benoemd, omdat hij Rutger tips gaf over hoe hij kon voorkomen dat Q opnieuw gehackt zou worden. Zie dit topic.


    Dat noem ik niet hacken. x'D Hahaha, hij heeft alleen een cijfer bovenin veranderd en een topic geplaatst.


    Your make-up is terrible