• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    'Ah, op die manier.' zei ik waarna ik een slok Whiskey nam. 'Ik kan je vertellen, dat ze heel slecht ik bed is.' zei ik knipogend, doelend op dat ze vreemd was gegaan met mij. 'Ze smeekte om met mij naar bed te gaan.' zei ik simpelweg en nam nog een slok Whiskey.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik verslik me zowat in mijn drinken.
    'Wat?! Ze leek zo braaf!' lach ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Precies,' zei ik terwijl ik BlaIne verliefd aankeek, Blaine en ik zouden later ook kindjes krijgen. Ik zag het al helemaal voor me, een klein schattig meisje en een jongentje. 'Ik neem aan dat iedereen wel een stuk taart wilt.' zei ik waarna ik de doos naar de keuken nam, en voor ieder een puntje sneed en iedereen een bord gaf, die van mezelf zette ik op tafel. Ik begon te lachen, omdat we nog een halve taart over hadden. Ik pakte de doos en een vork en zette het voor Blaine neer. 'Ik zei toch, dat jij het grootste stuk kreeg.' zei ik lachend waarna ik een kusje op zijn wang drukte.


    Finn Hudson

    Ik schoot in de lach door Blaine en Kurt en de hele situatie met de chocolade taart. 'Bedankt voor de taart.' lachte ik nog waarna ik een hap nam van mijn stukje taart. 'Smaakt goed.' zei ik, genietend van de taart.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    'Blijkbaar is ze niet zoals ze lijkt,' zei ik schouderophaled en lachte even. 'Santana en jij zijn de grootste gossipers op school, dus ik dacht dat je het wel wilde horen.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik lach, en grijns.
    'Eigenlijk zouden Santana en ik een blog moeten starten, kan de hele wereld smullen van de verhalen hier' grinnik ik..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Haha, ja echt wel.' lachte ik. 'Daar zouden Santana en jij inderdaad echt geschikt voor zijn.' grijnsde ik. 'Je zou zeggen dat Ohio saai is, maar ik vermaak me hier wel.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk met grote ogen naar de taart en moest lachen om Finn en Kurt. En voelde dat hij een kusje op mijn wang drukte, waarnaar ik hem lief aankeek. 'Emily, zie je dat grote stuk taart' zeg ik zachtjes en liefjes en wijs met mijn vinger naar de taart. Haar oogjes keek naar de taart en ze kirde van vrolijkheid. 'Dat is allemaal van mij' zeg ik blij en maakte een vreugde geluid, waardoor ze lachte. Ik keek smakelijk naar de taart en weer naar Emily. 'Alleen dan moet ik je wel in je box leggen of iemand anders aan je geven, aangezien ik die taart wil' zeg ik pruilend en Emily keek me niet meer glimlachend aan. Ze maakte een verdrietig geluidje en huilde zachtjes. Ik kijk verbaast en probeerde haar weer op te vrolijken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik lach, en kijk rond.
    'Waar is ze nu uberhaupt' lach ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Ah, gossie,' zei ik toen ze zachtjes begon te huilen, ik stak mijn armen naar haar uit en tilde haar voorzichtig uit Blaine's armen. 'Kom dan maar bij ome Kurt.' zei ik glimlachend. Ik wiegde haar zachtjes heen en weer, waardoor ze stopte met huilen en mij met betraande ogen aan keek. 'Wij gaan je enorm verwennen, schatje.' zei ik met een speels en hoog stemmetje tegen Emily. 'Shh, niet tegen pappa en mamma vertellen, hoor.' zei ik er lachend erachter. Emily kirde vrolijk en lachte naar me waardoor mijn hart smolt.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte breed om ze, het was gewoon leuk om te zien hoe leuk ze met Emily omgingen. Emily vond hun nu ook al helemaal geweldig, zag ik al meteen. Ik wist al dat ze een speciale band gingen krijgen. Emily zou vast wel eens bij hun komen logeren, en ik wist ook zeker dat ze haar gingen verwennen. 'Ik maak me zo'n zorgen om Bella,' verzuchtte ik uiteindelijk. 'Weten jullie echt niet waar ze is?' vroeg ik aan hen.

    Jayden Ian Archibald

    'Waarschijnlijk terug naar haar appartement of misschien bij Finn. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen.' zei ik schouderophalend. Ik vond dit wel lachen, ze zou nu zeker te weten als schandaal door de school gaan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik, en neem nog een slok whiskey.
    Ik zucht even, en kijk rond..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'En nu kan ik aan mijn taart beginnen' zeg ik smakelijk en pakte gretig mijn vork en de doos. Ik begon te eten en maakte goedkeurende geluidjes te maken. 'Lekker' zeg ik met een mond vol tegen Kurt en keek naar emily, die begon te lachen om me. 'Lach jij mij nou uit' zeg ik nep-verontwaardig tegen haar en ze begon meer te lachen en te kirren, waardoor ik smolt, maar nog steeds mijn taart binnen werkte. Ik hoorde wat Finn zei en keek hem spijtig aan. 'Sorry, dat weten we echt niet, tenminste ik heb haar niet gesproken of gezien en aangezien Kurt bij mij de hele tijd was. Heeft hij haar ook niet gezien' zeg ik spijtig. 'Heeft ze niets op je smsjes geantwoord?' vraag ik en kijk hem afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik lachte om Blaine en Emily en schudde lachend mijn hoofd. Ik knuffelde Emily terwijl we samen naar Blaine keken, hoe hij aan het genieten was van zijn taart. Het was zo ongelofelijk schattig. Daarna keek ik naar Finn en luisterde ik naar het gesprek tussen Blaine en Finn. Wat was er met Bella? Dit was niets voor haar, en ik kon het weten, aangezien ze mijn beste vriendin was.

    Finn Hudson

    Ik schudde mijn hoofd. 'We moeten jullie iets vertellen, wat er gebeurt is.' verzuchtte ik, ik liet een pauze vallen en keek ze aan. 'Rachel was ontvoerd, ik was doodsbang dat er iets gebeurde met haar of met Emily. Daarom verwaarloosde ik haar een beetje, want ik had ook contact met één van de ontvoerders, dus ik had even geen tijd voor haar. Sindsdien heb ik haar niet meer gesproken, ze reageert niet op mijn sms'jes terwijl ze hier zou slapen.' zei ik bezorgd. 'Wat als ze ontvoerd is? Ik zal dat echt niet kunnen verdragen.' zei ik lichtelijk gepikeerd.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:11 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte en gooide mijn Whiskey naar achteren. 'Dus, heb jij nog nieuwtjes?' vroeg ik grijnzend aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Ehh, Berry is bevallen, Santana is paranormaal begaafd, Luke zit in een bende, Finn voelt waarschijnlijk weer iets voor Berry, Hummel en Anderson zijn verloofd' zeg ik grijnzend. Ja, ik weet veel..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik begon te grijnzen. 'Vergeet de blog, jullie moeten een dagblad beginnen.' zei ik lachend. 'Wel handig, dat je zoveel weet.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.