• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte vrolijk, om wat ze zei. Ik wist nu al dat Blaine en ik haar gingen verwennen. We waren nu al haar ooms en zouden ons echt zo gaan gedragen. 'Nouhouu,' zei ik met een pruillipje. We reden naar de zaak en ik stapte uit, en kocht de grootste chocolade taart die er was en liep terug naar de auto en ging weer zitten. 'Ik ben zo benieuwd op wie ze lijkt.' glimlachte ik opgetogen, waarna we richting Finns huis reden, en natuurlijk ook mijn huis.

    Finn Hudson

    De koffie was klaar, en ik schonk een grote mok voor mezelf in en ging weer op de bank zitten. Hopelijk werkte dat de roes een beetje uit, ik was licht gezegd echt gebroken en doodop, maar ik wilde nog niet slapen en nam een paar slokjes. 'Ze zouden zo wel komen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    We kwamen aan bij de zaak en Kurt stapte uit, terwijl ik in de auto wachte en Kurt kwam even later terug met de chocolade taart. Toen hij is ingestapt begon ik weer te rijden. 'Ik denk Finn, meestal lijken de dochters vaker op hun vaders' zeg ik glimlachend en Kurt even glimlachend aan, waarnaar ik me weer op de weg let. Uiteindelijk kwamen we aan bij Kurt's, Finn's huis en ik parkeerde de auto voor het huis en stapte we samen uit, waarnaar ik de taart uit Kurt's handen pak en glimlachend naar de taart keek.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ga eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik lachte toen Blaine de taart uit mijn handen pakte en schudde lachend mijn hoofd. 'Geen zorgen, je krijgt het grootste stuk.' zei ik lachend. Hij was ook zo schattig. Daarna liep ik met Blaine naar de voordeur en zocht ik in mijn tas of ik de sleutel kon vinden. Ik had de sleutel niet lang meer gebruikt, dus ik kon het moeilijk vinden. Ik had hem uiteindelijk gevonden en opende de deur. En liet Blaine binnen en liep achter hem aan naar binnen. In de woonkamer was het best wel druk, ik zag dat mr. Schue en Tina er ook waren, en Finn en Rachel natuurlijk. Mijn ogen gleden naar de box, ik keek Blaine even aan en snelde meteen naar de box toe en bekeek het kleine meisje glimlachend, ze lag rustig te slapen en leek inderdaad op Finn. Ik knikte hevig ja op Finns vraag en trok Blaine naast me op de bank, zo meteen zou ik haar dan doorgeven zodat Blaine haar ook vast kon houden. Ik kreeg Emily in mijn armen, waardoor ze gewekt werd en ik breed glimlachte. 'Hallo kleine schat,' zei ik met een hoog stemmetje tegen haar. 'Je bent er eindelijk.' waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. Zo. Schattig..

    Finn Hudson

    'Hey,' zei ik al iets vrolijker toen ik Blaine en Kurt zag. Ik wilde ze omhelzen, maar Kurt liep al meteen naar de box toe om naar Emily te kijken. Dus ik gaf Blaine een mannelijke omhelzing. 'Willen jullie haar vasthouden?' vroeg ik uiteindelijk maar, waarna Kurt hevig knikte. Ik grinnikte en tilde Emily op. Kurt trok Blaine naast zich op de bank en ik legde Emily in zijn armen.

    [Smakelijk!!]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:20 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [We gaan weg richting huis, maar ik kan gewoon verder rpgen op mijn mobiel, alleen dan kunnen er wel typfouten inzitten, dus dan weet je wel. (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We liepen naar de deur, waarnaar ik wacte tot Kurt het opendeed. Hij moest eventjes zoeken, maar deed de deur vervolgens open, we gingen naar binnen en Finn kwam aangelopen, waarnaar Kurt snel naar mij keek en naar de box snelde. Waardoor ik lachend mijn hoofd schudde en Finn moeizaam een mannelijke knuffel gaf, door de taart. Uiteindelijk trok Kurt mij mee op de bank en Kurt knikte hevig op de vraag van Finn en kreeg Emily in zijn handen. Ik legde de taart op de tafel en keek ook vertedert naar Emily. 'Ze is bloedmooi en zo schattig' zeg ik glimlachend tegen Finn. 'En prescies wat ik zei tegen Kurt. Ze lijkt op jou, Finn' zeg ik vervolgens en streelde haar wangetje zachtjes, waardoor ze lachte en met haar oogjes op mij richte, waardoor ik nog meer begon te glimlachen.

    (Oke, is goed! Dan weet ik dat, maakt niet uit! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wie wil Sebastian meeten? :p Heb zin om wat met hem te doen xdd ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte stralend omdat Emily naar Blaine keek en lachte. 'Ze is nu al gek op je.' glimlachte ik liefjes naar Blaine, waarna ik weer naar Emily keek. 'Wat ben jij toch een schattig, lief en mooi klein meisje.' kirde ik met een hoog stemmetje tegen haar waarna ze weer even lachte. 'Ze is vrolijk.' merkte ik droogjes op waarna ik haar over haar wangetje streelde. Ik keek naar Blaine, omdat ik vermoedde dat hij haar ook graag vast zou willen houden. Ik legde haar voorzichtig in zijn armen en ging tegen Blaine aan zitten en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten om naar de kleine Emily te kijken en glimlachte.

    Finn Hudson

    'Dank je, Blaine.' glimlachte ik dankbaar, dat vond ik echt geweldig om te horen, ik was echt trots op mijn dochter. Ik keek glimlachend naar Blaine en Kurt en bedacht me dat ze er nu zelf uitzagen als ouders, hoe ze keken naar Emily. 'Een baby staat jullie goed.' grapte ik lachend.

    [Uuh, je kan wel naar Jayden komen? Die zit op een terrasje Whiskey te drinken.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Verveeld loop ik maar wat rond, en kijk wat rond.
    Ik zucht, weer niks te doen..
    Opeens zie ik Jayden op een terras zitten, en ik loop naar hem toe.
    'Sup' zeg ik, en plof op een stoeltje.


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik gooide mijn Whiskey shot naar achteren en zag ineens dat Sebastian bij me kwam zitten, één van de weinigen uit Glee die ik wél mocht. 'Hey Sebas,' glimlachte ik waarna ik nog een shot Whiskey bestelde en ook voor Sebastian. 'Alles goed?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik knik, 'met jouw?' vraag ik.
    Ik bestel ook een whiskey, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Wel oké,' zei ik een beetje onverschillig. Ik begon nu alvast met het zwart maken van Isa, ze zou het gaan berouwen dat ze zo deed. 'Zeg, ken je dat nieuwe chickje, Isabella? Nieuwe vlam van Finn?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. Ik sloeg mijn benen over elkaar en grijnsde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Glimlachend kreeg ik Emily in mijn armen en ik hield haar teder vast en glimlachte breed. 'Wat ben jij toch schattig' zeg ik zachtjes en streelde liefdevol over haar wangetje. Ze keek me met haar oogjes aan en kirde af en toe. 'En uiteindelijk krijgen wij ook kinderen' zeg ik tegen Kurt en kijk Finn aan, aangezien ik op zijn grap heb geantwoord. Ik kijk weer naar Emily die nu met haar handjes bezig is en voorzichtig pak ik teder haar handje vast en ze bekeek mijn hand en sabbelde vervolgens op mijn vinger, waardoor ik teder glimlachte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik kijk hem aan en knik, ondertussen neem ik een slok whiskey.
    'Ik was erbij toen ze elkaar hadden ontmoet' lach ik..


    El Diablo.