• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ga zitten en besluit het te vertellen. "het kwam er op neer, ik werd ontvoerd omdat we ruzie hadden met Tyler en Luke en die Micheal had de vorige keer Sebas bijna neergeschoten.puck werd in elkaar geslagen en ik kreeg in de avond een sms en toen kwam ik maar werd ik mee genomen. Ze hadden troep in mijn kluisje gekwakt zodat ik een week geschorst werd. Ze bedrogen me maar toen de bevalling begon heeft Tyler me gebracht. Micheal dacht dat ik me aanstelde." v ertelde ik zacht door mekaar. Ik was even de kluts kwijt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Brb, ik ga even smeken of ik op de laptop mag. :') ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Will Schuester

    Geschrokken hapte ik even naar adem, en bleef ik met een mond vol tanden staan. Haar woorden drongen heel langzaam tot me door, dit kon toch niet waar zijn?! 'Ben je al naar de politie geweest? Die Tyler en Luke moeten geschorst worden!' riep ik verontwaardigd, even was ik bang dat Finn wakker werd, maar hij sliep gewoon rustig verder, gelukkig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik voel de tranen branden, "dat durf ik niet, ze hebben Puck helemaal in elkaar getrapt en ons met messen bedreigd." ik slik.

    [ik ga douchen ik denk niet dat ik de hele avond online ben, beetje veel ruzie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    We liepen door de bos richting mijn auto en ik denkte na, wat hij zei. Opeens kreeg ik een geweldig idee en kijk hem met grote ogen aan. 'Nu heb ik geweldige idee voor onze huwelijksnacht' zeg ik grijnzend en kijk hem ontdeugend aan. Ik had een perdecte plan voor dat. Ik haal een hand door mijn haar en pakte mijn mobiel. Aangezien er gebelt werd en gesmst. Ik zag dat Rachel me gebelt had en Finn me gesmst heeft. Ik las eerst het smsje en fronste. Ze maakten teveel zorgen om ons. 'Rustig Finn, Kurt is bij mij en er is niets aan de hand. We waren gewoon even bezig.. En over Bella, we hebben haar niet gezien of gesproken. Misschien is ze gewoon bezig met school? Blaine' verstuur ik naar Finn. 'Kurt, Rachel is bevallen' zeg ik glimlachend tegen Kurt. 'Aangezien Finn me heeft gesmst en ze maakten zorgen om ons en Rachel heeft iets ingesproken, alleen heb ik geen zin om te beluisteren' zeg ik lachend. Ik geef mijn mobiel aan Kurt, zodat hij het kan beluisteren en die sms kan lezen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Will Schuester

    'Gaat alles goed met hem?!' vroeg ik verbaasd, ik had daar niks van opgevangen. Van deze hele situatie niet en haalde mijn hand even door mijn haren.

    Finn Hudson

    Ik schoot wakker door het geluid van mijn mobiel, ik zag dat ik ondergedekt was en knipperde slaperig met mijn ogen. Ik keek op mijn mobiel en zag een sms'je van Blaine. Opgelucht zuchtte ik en sms'te ik terug. 'Sorry, er is heel erg veel gebeurt, en ik dacht even dat hetzelfde met jullie gebeurt was. We zijn nu thuis en het gaat goed allemaal, alleen moe. Finn.' verstuurde ik terug waarna ik Bella nogmaals sms'te. 'Bella, alsjeblieft. Laat iets van je horen. Ik hou van je. Finn' verstuurde ik deze keer naar haar. Ze zou toch bij mij komen slapen? Zou ze ook ontvoerd zijn?

    Kurt Hummel

    'Nu maak je me een beetje bang,' zei ik lachend, wat was hij nou toch weer allemaal van plan? Ik porde hem ongeduldig in zijn zij, terwijl ik hem met puppyoogjes aankeek. 'Toe, vertel me nou wat je van plan bent.' zei ik smekend, als een klein kind. Daarna werd ik stil en luisterde ik naar wat hij zei. 'Oh mijn god!' zei ik terwijl ik enthousiast klapte in mijn hand. 'Ons nichtje is geboren, we moeten er heen,' kirde ik waarna ik Blaine aankeek. 'Ik heb een beter idee, we gaan chocolade taart halen voor iedereen.' zei ik enthousiast. 'En het kraamcadeautje komt later wel, ik moet haar nu zien, Blaine!' zei ik vrolijk, ik was zo enthousiast dat ik bijna vergat om de voicemail af te luisteren, maar ik liet het achterwegen omdat we toch naar ze toe zouden gaan en gaf zijn mobiel terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik haalde mijn schouders op "ik weet het niet. hij was er even geweest toen ik even aan het slapen was" mompel ik

    [ben er niet lang, sorry als ik ongezellig ben ik heb het even helemaal gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Was dat voor of nadat hij in elkaar geslagen was?' vroeg ik, als het daarvoor was, hoefden we ons tenminste geen zorgen te maken. Maar daarna, wie wist wat er met hem was. Misschien hadden ze hem wel neergestoken of zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "ik weet het niet" zegik zacht. Ik dacht were even aan Jesse, hij zei dat er nog wraak kwam.
    "ow en meneer, laat Jesse alstublieft nooit meer in glee komen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik schudde mijn hoofd. 'Rachel, hij is al van de middelbare school af, en tenslotte laat ik niemand toe, wat jullie nog meer stress zou kunnen veroorzaken. Ik heb Jayden ook afgewezen.' vertelde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "gelukkig"mompelde ik zacht.
    Als dat zijn plan was had hij pech


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik ga koffie zetten,' kondigde ik aan, waarna ik Rachel aankeek. 'Blaine heeft terug gesms't. Ze zijn veilig en waren gewoon even bezig.' vertelde ik opgelucht aan haar waarna ik de keuken in liep en het koffie apparaat aanzette.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begon te lachen om Kurt en pakte mijn mobiel aan en deed het in mijn zak. 'Is goed, Is goed. Kurt' zeg ik lachend en trek dichter tegen me aan en we kwamen bij het park, waar mijn auto stond. 'Dan rijd ik naar de zaak en dan naar Finn's huis. En mijn plan vertel ik lekker niet' zeg ik en het laatste zin, zeg ik plagend. 'En ik wil haar ook vast houden en knuffelen en alles met haar doen' zeg ik glimlachend. Ik hield van baby's, ze waren zo schattig en teder. Ik zou echt als haar oom gedragen. Stiekem zou ik haar alles geven wat ze wou, als ze bij ons was. Ik druk nog een kus op Kurt's wang en we liepen weer naar mijn auto. Daar aangekomen, stapten we in.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik zuchtte opgelucht "is goed" ik had echt telkens de nijging om Lieverd, of schat te zeggen. Hopelijk zou Kurt niet flippen door de sms'jes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik reageer denk nog 1maal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan