• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    'Uhu,' mompelde ze ademloos tegen mijn lippen aan. Ze kuste me weer lang voordat ze zich van mij losmaakte en een stap naar achteren deed.
    'Nu hebben we iets minder tijd,' lachte ze zachtjes en pakte mijn hand weer vast. Ik lachte iets en verstrengelde mijn vingers weer in die van haar.
    'Daar heb je helemaal gelijk in,' zei ik met een lachje en begon weer rustig te lopen. 'Maar de tijd die we niet meer hebben hadden we wel goed gebruikt vind ik,' zei ik met een licht rode wangen. Ik begon weer zachtjes onze handen heen en weer te wiegen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en verstrengeld zijn vingers gelijk weer met die van mij.
    "Daar heb je helemaal gelijk in." zegt hij met een lachje en begint rustig te lopen, ik loop met hem mee. "Maar de tijd die we niet meer hebben hadden we wel goed gebruikt vind ik." zegt hij met licht rode wangen. Ik giechel zacht en hij begint weer met onze handen heen en weer te wiegen.
    "Daar ben ik het helemaal mee eens." zeg ik. "Voel jij je ook niet net een stelletje als we dit doen met onze handen?" Met een rood hoofd kijk ik naar onze wiegende handen. De vraag kwam uit een impuls.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daar ben ik het helemaal mee eens. Voel jij je ook niet net een stelletje als we dit doen met onze handen?' vroeg ze toen met een rood hoofd en keek vervolgens naar onze wiegende handen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op terwijl ik haar blik eventjes op.
    'Een beetje,' gaf ik zachtjes toe. Ik stopte met het wiegen en keek Beck eventjes aan. 'Sorry,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders lichtjes op en onze blikken kruizen.
    "Een beetje." geeft hij zacht toe. Hij stopt met het wiegen en kijkt mij aan. "Sorry." fluistert hij. Ik kijk hem fronsend aan en de rode kleur uit mijn wangen verdwijnt.
    "Sorry voor wat?" vraag ik. "Ik weet niet waar je sorry voor moet zeggen?" Ik besef me nu pas dat die opmerking over het stelletje zijn misschien heel verkeerd aangekomen kan zijn.


    Your make-up is terrible

    Nathan DEleon

    'Sorry voor wat?' vroeg ze. 'Ik weet niet waar je sorry voor moet zeggen?' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. Ik keek ondertussen een beetje om me heen om te kijken wat er allemaal was.
    'Voor het wiegen met onze handen,' zei ik zachtjes. Ik stopte eventjes met lopen en ik keek naar Beck.
    'Maar jij ziet ons dus niet als stelletje. Als wat zie jij ons dan?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt lichtjes zijn schouders op en kijkt wat om zich heen.
    "Voor het wiegen met onze handen." zegt hij zacht en stopt met lopen en kijkt naar mij. "Maar jij ziet ons dus niet als stelletje. Als watzie jij ons dan?" vraagt hij en ik frons nadenkend.
    "Oh sorry... Ik wist niet dat jij ons wel al zo zag." mompel ik schuldig. "Ik weet het niet, ik weet niet hoe je een stelletje word eigenlijk." Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip. Dan sla ik mijn ogen neer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh sorry... Ik wist niet dat jij ons wel al zo zag,' mompelde ze. Ik keek haar een beetje aan. 'Ik weet het niet, ik weet niet hoe je een stelletje word eigenlijk.' Ze keek mij even aan, beet op haar lip en sloeg toen haar ogen neer.
    'Soms gebeurd het automatisch, zonder woorden,' zei ik zachtjes. 'Maar ik neem het jou niet kwalijk,' voegde ik er aan toe. Ik liet eventjes mijn hand over haar wang gaan. 'En soms word het gewoon gevraagd,' zei ik blozend. Ik ging op één knie zitten terwijl ik haar hand nog steeds vasthield. Ik gaf een klein kusje op haar hand.
    'Beck? Wil jij mijn meisje zijn?' vroeg ik met vuurrode wangen. 'Tenminste, durf je het om een stelletje te zijn met mij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Dus je wil wel met me trouwen maar geen kinderen met me?' vroeg ik bedachtzaam. 'Of je wilt met me trouwen als ik een huwelijksaanzoek in stijl doe.'
    Ik glimlachte. 'Dat is its wat ik niet erg vaak heb gehoord.'

    [ik haat wespensteken, ze jeuken, en ik haat pijnlijke enkels.]


    Lauren Campbell

    Ik Lach en geef hem een kus. 'Als ik ga trouwen dan met jouw, als ik kinderen krijg dan met jouw,' grinnik ik. 'Het was een grapje.' Ik geef hem een kus en kijk hem glimlachend aan. Met mijn hand speel ik met wat plukjes van zijn haar bij zijn nek. 'Maar eerst gaan we nog een paar jaar leuke dingen doen. Trouwen hoef ik nu nog niet.' Ik lach. 'Hadden we het niet al over trouwen gehad?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Soms gebeurd het automatisch, zonder woorden." zegt hij zacht. "Maar ik neem het jou niet kwalijk." voegt hij er aan toe en laat zijn hand over mijn wang gaan. "En soms word het gewoon gevraagd." zegt hij blozend. Hij gaat op één knie zitten terwijl hij mijn hand nog steeds vasthoud en geeft een klein kusje op mijn wang. Nu begin ik ook met blozen.
    "Beck? Wil jij mijn meisje zijn?" vraagt hij met vuurrode wangen, mijn wangen worden al even rood als die van hem. "Tenminste, durf je het om een stelletje te zijn met mij?" Ik knik even lichtjes en glimlach.
    "Ja, ik denk dat ik dat wel aandurf." antwoord ik zacht. Mijn wangen blijven rood en ik trek hem aan zijn hand omhoog waarna ik mezelf tegen hem aanplak.
    "Nathan, dat was wel heel erg cliché." mompel ik verlegen tegen zijn shirt aan. "Maar je maakt alles zo perfect, alles wat voor mij de eerste keer is, maak jij perfect. Dank je." Ik blijf het in zijn shirt mompelen omdat ik wacht tot de rode wangen en de verlegenheid wegtrekken.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga dinsdag voor 2 weken op vakantie]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze knikte eventjes lichtjes en glimlachte.
    'Ja, ik denk dat ik dat wel aandurf,' antwoordde ze zacht. Ze trok mij omhoog aan mijn hand om vervolgens zichzelf tegen mij aan te plakken. Ik lachte zachtjes en sloeg mijn armen vrijwel meteen om haar middel.
    'Nathan, dat was wel heel erg cliché,' mompelde ze verlegen tegen mijn shirt aan. 'Maar je maakt alles zo perfect, alles wat voor mij de eerste keer is, maak jij perfect. Dank je.' Mijn wangen werden weer roder als dat nog mogelijk was.
    'Ik ben echt heel blij om dat te horen,' zei ik zachtjes. Ik ging met één hand wat omhoog zodat ik ermee zachtjes door haar haren kon gaan strelen.
    'Echt, ik ben blij dat alles voor jou perfect is gegaan,' fluisterde ik. Ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar aan kon kijken. Ik gaf op haar beide rode wangen een klein kusje. Ik keek haar eventjes aan en drukte toen heel zachtjes mijn lippen op die van haar waardoor ze elkaar maar net aanraken.


    [Eey! D: Zijn vest ligt nog buiten.. Volgens mij vergeet die kerel echt van alles..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan had eerder zijn armen gelijk om mijn middel geslagen.
    "Ik ben echt heel blij om dat te horen." zegt hij zacht en streelt met één hand door mijn haar heen. "Echt, ik ben blij dat alles voor jou perfect is gegaan." fluistert hij. Hij duwt me iets van zich af en kijkt mij even aan, ik kijk verlegen terug. Hij drukt zacht zijn lippen op die van mij waardoor onze lippen elkaar maar net aanraken. Er komt een explosie van vlinders in mijn buik en ik vraag me af hoe hij dat in een dag voor elkaar heeft gekregen.
    "Ik ben ook blij en aangenaam verrast." fluister ik tegen zijn lippen aan. Wow, wat gebeurt hier? Is dit nou romantisch? En ik vind het leuk? Ik vond dat kleverige gedoe altijd goor en overbodig maar nu wil ik niets liever.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben ook blij en aangenaam verrast,' fluisterde ze tegen mijn lippen. Het kietelde doordat onze lippen elkaar maar amper aanraakte. Ik lachte zachtjes en drukte haar wat meer tegen mij aan.
    'Dat kan ik begrijpen,' fluisterde ik zachtjes. Ik drukte mijn lippen iets meer tegen die van haar aan. 'Maar je vind het wel leuk, toch?' vroeg ik dan toch voor de zekerheid tegen haar lippen aan, al was het antwoord wel duidelijk dacht ik. Toch.. Ik wou gewoon de zekerheid hebben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en drukt me iets dichter tegen zich aan.
    "Dat kan ik begrijpen." fluistert hij zacht en hij drukt zijn lippen iets meer tegen die van mij aan. "Maar je vind het wel leuk toch?" vraagt hij tegen mijn lippen aan. Ik knik lichtjes.
    "Absoluut. Het is bizar maar erg leuk." giechel ik zacht en vervloek dat domme, meisjesachtige gegiechel nog steeds. Om meer te voorkomen kus ik hem zachtjes en bijt ik zacht op zijn lip die ik een stukje naar me toe trek voor ik me losmaak.
    "Ik, Rikki Madeleine Beck, heb een vriendje." zeg ik langzaam en spottend, trek mijn wenkbrauw op en lach dan. "Dat is vreemd."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:46 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Absoluut. Het is bizar maar erg leuk,' giechelde ze zacht nadat ze lichtjes had geknikt. Ze kuste me zacht en beet zachtjes op mijn lip die ze een stukje naar zich toe trok waardoor ik automatisch meeging naar voren. Ze maakte zich los en ik keek haar nieuwsgierig aan.
    'Ik, Rikki Madeleine Beck, heb een vriendje,' zei ze langzaam en spotten. Ze trok haar wenkbrauw op en lachte toen. 'Dat is vreemd.' Ik lachte zachtjes en deed mijn hoofd ietsjes schuin.
    'Dus jouw tweede naam is Madeleine?' vroeg ik met een glimlachje. 'Mooie naam, maar ik blijf je toch Beck noemde ik,' voegde ik er met een glimlachje aan toe. Ik drukte haar weer naar mij toe.
    'Maar nu hebben we nog meer tijd verloren,' zei ik met een lachje. Ik keek eventjes om mij heen, maar ik maakte geen aanstalten om weer verder te lopen. In plaats daarvan drukte ik mijn lippen weer zachtjes op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you