• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik keek naar de vlinders, grappig, een witte vlinder voor iemand met zwart haar en zwarte ogen, dat was niet echt het meest voor de hand liggende als ik eerlijk ben. 'Het is een mooie gedachte,' zei ik. 'Mijn opa en ouders zeiden hetzelfde over de sterren, dat het overleden mensen zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Automatisch kijk ik omhoog, maar het is dag, dus dat kan helemaal niet. Ik grinnik en kijk weer voor me uit. 'Iedereen heeft zijn eigen ding. Het is wat je zelf mooi vindt.' Ik kijk naar de vlinders die rustig weer wegvliegen. 'Maar ik vind vlinders altijd wel mooi. In Argentinië zijn er hele mooie vlinders.' Ik glimlach even en kijk Jasper aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Die kunnen we wel nog een keer samen gaan bekijken,' zei ik glimlachend.
    Als we niet Argentinië gingen konden we altijd nog een keer naar een vlindertuin, ik vond vlinders ook wel mooi maar persoonlijk had ik meer met vogels.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach en kijk hem aan. 'Is goed.' Ik leun lachend tegen hem aan. 'Hoe veel plannen hebben wij nu wel al niet samen?' Ik grinnik even en kijk om me heen. Dan draai ik me half om zodat ik hem aan kan kijken. Ik geef hem een kus en ga dan weer tegen hem aanzitten. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Straks hebben we geen tijd meer over om naar je huis te gaan,' lach ik en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eva Grasspriet
    Ik giet nog wat melk bij en ga weer terug naar de tafel. Ik spring dan op het bankje om dan er weer af te springen en te gaan zitten.
    'Yes! Ik heb niks gemorst!' Grijns ik, trots op mezelf -melk stinkt altijd zo als je dat op je kleren morst-


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jasper de Ridder
    'Jawel hoor,' zei ik lachend. 'Ik mag dan wel volwassen zijn, mijn ouders gaan me dus niet op reis laten gaan met iemand die zij niet kennen, bovendien, als we hieruit zijn dan hebben we meer als genoeg tijd.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Yeey,' zei ik en ik schoot in de lach.
    Toen ik mezelf weer enigzins onder controle kreeg keek ik haar vrolijk aan. 'Dus er is eindelijk nog een vrolijk iemand aangekomen,' lachte ik. 'Maar je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven.'

    [Kimmie, zullen we morgen afspreken?]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en knik instemmend. 'Ja genoeg tijd,' lach ik en kijk hem weer aan. Ik kon geen genoegen krijgen van zijn gezelschap, maar als ik hier vrienden wilde hebben, was dat misschien wel handig. Maar voor nu blijf ik hier even zitten, met hem. 'En dat is heel slim van je ouders,' grinnik ik en leg mijn hoofd weer op zijn schoot, met mijn hoofd zo dat ik naar boven kijk. Ik kijk even naar de blauwe lucht en de wolken en sluit dan mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Mijn ouders zijn heel slim,' zei ik lachend en ik streelde over haar zij en liet mijn andere hand op haar bovenbeen rusten. Ze sloot haar ogen en ik glimlachte. 'En meer als genoeg tijd.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Net als jouw,' glimlach ik en houd mijn ogen gesloten. Ik mompel iets instemmends. 'We hebben nog alle tijd...' Mijn stem sterft aan het eind nog een beetje weg. Ik lig heerlijk. Jasper zijn handen laten een beetje tintelingen achter. Ik luister naar de vogels. Ze klinken vrolijk en opgewekt, net zoals ik me nu voel. 'Het geluid van zingende vogels maakt me altijd vrolijk,' lach ik. 'Ik ben wel bezig met feitjes over mezelf opnoemen zeg,' lach ik weer. 'Ik houd van vlinders, ik word vrolijk van zingende vogels...' Ik grinnik. 'En o ja ik kijk altijd in de wolken welk figuurtje het is.' Met die woorden open ik mijn ogen en kijk naar de wolken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Het geluid van zingende vogels maakt mij ook altijd vrolijk,' gaf ik toe. 'In het voorjaar kondigt het het einde aan van een lange, koude winter. En ik kijk ook naar de vormen in de wolken.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Wauw we hebben dezelfde rare dingen!' Ik lach en sluit mijn ogen weer. Ik zwijg en geniet van de even aangename stilte en wacht op Jasper zijn stem. Ondertussen luister ik naar de vogels en voel het zonnetje op mijn gezicht. Een prima dagje. Gelukkig geen regen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Het was nog een beetje fris omdat het zo vroeg was maar er stond al een aardig zonnetje. Ik was wel blij dat ik een lange mouwen shirt aan had getrokken. Ik drukte een kus op haar schouder. 'Dan hoeven we ons daar niet aan te ergeren.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grijns. 'Alsof ik me ooit aan jouw ga ergeren. In het ergste geval sluit ik je gewoon op in een bezemkast, nemen we tien minuten voor onszelf en dan laat ik je weer vrij,' grijns ik en lach even. 'Maar dan ben ik alweer te lang zonder je en dat kan ik je niet aandoen.' Ik grinnik. 'Dus tja. Dan snoer ik je wel gewoon de mond op mijn manier, die alleen jij kan krijgen,' grinnik ik weer. De plek waar hij een kus op mijn schouder had geplaats tintelt een klein beetje. Geen idee waarom hij mij bij elke aanraking van hem tintelingen kon geven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Dan moet ik er volgens mij voor zorgen dat je je aan mij gaat ergeren,' zei ik. 'Wat? Waarom is dat zo? Echt waar? Wat interessant. Wist je dat ik denk dat Ajax dit jaar weer gaat winnen? Of PSV? Ik ben natuurlijk voor NAC, dat mag ook wel als trotse Bredanaar.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Jasper...' Ik open mijn ogen. 'Ik ben vanaf mijn vierde in Argentinië gaan wonen. Ik heb geen idee waar je het over hebt,' lach ik. 'Ik neem aan dat je me probeert te irriteren. Nou waar heb je het over? Sport?' Ik lach even. 'Het klinken als clubs... Hockey, voetbal...' Ik kijk hem lachend aan. 'Of irriteer ik jouw nu?' Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd. Dan sluit ik mijn ogen weer en lach nog even na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne