• De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    likeAgeneral schreef:
    oneens, ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Caution first, always.

    Uneventful schreef:
    Oneens. Ik zie het meer als een compliment als iemand op me valt en het kan me echt niets schelen of het een jongen of meisje is. Als ik maar zeker ben van mijn geaardheid.


    --

    Oneens. Zoals mijn BFF het verwoorde: het boeit me niet als je op me bent, ik zou je alleen niet meer zo veel knuffelen ivm dat ik je geen valse hoop wil geven.


    Bloodsucking Vampire Girl

    Ik zou oneens willen zeggen, maar ik moet toegeven dat het wel moeilijk is als je een liefde niet kan beantwoordeN


    Can't control my second personality

    Oneens, ze moeten er alleen rekening mee houden dat het kan dat die gevoelens niet wederzijds zijn


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    heel eerlijk, ik zou me gevleid voelen dat die persoon mij leuk vindt. Natuurlijk is het dan vervelend als ik haar moet afwijzen, maar daarvoor ben ik het dus oneens met de stelling.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    The walking dead <'3

    Dat is ook maar egocentrisch geredeneerd.
    Je mag een andere geaardheid hebben, maar als je op mij valt, mag dat plots niet meer? (cat)
    Wie ben jij nu om dat te zeggen.
    Als ze op je vallen heb je misschien wat pech dat je die moet kwetsen om het uit te leggen dat het niet wederzijds is, maar om nu te zeggen, je mag geen andere geaardheid hebben omdat je op mij valt, is gewoonweg idioot.
    Het is gewoon hetzelfde principe met hetero's. Afwijzen wanneer de gevoelens niet wederzijds zijn. Geaardheid doet er in principe niet toe.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Stiekem ben ik het daar wel mee eens (cat)

    Mysteria schreef:
    Het kan me eerlijk gezegd geen ene ruk schelen welke geaardheid iemand heeft, het kan als meisje alleen een 'probleem' vormen om op mij te vallen, aangezien ik hetero ben.
    Oneens.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Cloelia schreef:
    Deels eens. Kan het natuurlijk niet verbieden, maar zou het wel heel lastig vinden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Tijd voor koffie.