• De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Histoire schreef:
    Dat is ook maar egocentrisch geredeneerd.
    Je mag een andere geaardheid hebben, maar als je op mij valt, mag dat plots niet meer? (cat)
    Wie ben jij nu om dat te zeggen.
    Als ze op je vallen heb je misschien wat pech dat je die moet kwetsen om het uit te leggen dat het niet wederzijds is, maar om nu te zeggen, je mag geen andere geaardheid hebben omdat je op mij valt, is gewoonweg idioot.
    Het is gewoon hetzelfde principe met hetero's. Afwijzen wanneer de gevoelens niet wederzijds zijn. Geaardheid doet er in principe niet toe.


    Also, this (cat)


    Tijd voor koffie.

    Oneens, ze mogen best op mij vallen, ik hoop het echter niet, ik wil die mensen namelijk niet kwetsen door te zeggen dat ik niet op hen val.


    Na regen komt zonneschijn.

    Grappige stelling!
    Ten eerste : ik vind het helemaal niet erg als mensen een andere geaardheid hebben, dat is juist uniek aan een mens. Niemand is gelijk en dus moeten er ook mensen zijn die op het zelfde geslacht vallen.
    Ten tweede : ik denk niet dat ik het erg zou vinden moest er een meisje op me vallen, maar dat is dan niet zo dat ik ook op haar verliefd ben.. Ik ben volledig hetero. Ook als een jongen op mij valt, vindt ik het niet erg, maar ik kan niet garanderen dat ik dan ook op hem verliefd ben...


    If it is meant to be, it will be !

    Cloelia schreef:
    Deels eens. Kan het natuurlijk niet verbieden, maar zou het wel heel lastig vinden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eens, want anders moet ik hun pijn doen omdat ik nooit op hen kan vallen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    er worden jongens en meisjes op me verliefd, dat weet ik.

    ik heb er geen probleem mee.....

    ik ben namelijk zelf Lesbisch


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mysteria schreef:
    Het kan me eerlijk gezegd geen ene ruk schelen welke geaardheid iemand heeft, het kan als meisje alleen een 'probleem' vormen om op mij te vallen, aangezien ik hetero ben.
    Oneens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Uneventful schreef:
    Oneens. Ik zie het meer als een compliment als iemand op me valt en het kan me echt niets schelen of het een jongen of meisje is. Als ik maar zeker ben van mijn geaardheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    “Things never happen the same way twice.”

    Mysteria schreef:
    Het kan me eerlijk gezegd geen ene ruk schelen welke geaardheid iemand heeft, het kan als meisje alleen een 'probleem' vormen om op mij te vallen, aangezien ik hetero ben.
    Oneens.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Cydonia schreef:
    Mocht ik diegene al een hele tijd als een goede vriendin zien, dan zou ik dat wel schokkend vinden en geen idee hoe je daar mee om moet gaan. Maar als iemand op je valt, kun je moeilijk zeggen; "Mag niet!" Al zou ik het wel uit diegene z'n hoofd praten, omdat het toch niks kan worden.

    Dit is wat ik denk plus dat ik eigenlijk helemaal niet wil dat er iemand op mij valt tenzij ik ook op diegene ben. Het zou toch eens een hoop gedoe schelen als de wereld zo perfect kon zijn.
    Wat dat betreft maakt het mij dus helemaal niks uit wat de geaardheid is. Zolang het niet die ene speciale is, zal het makkelijker zijn als mensen niet verliefd worden.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, meer woorden moet ik er niet vuil aan maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mee eens, ik zou me dan zwaar ongemakkelijk voelen. :X
    Ik heb niks tegen homo's en lesbisch. Maar ik moet er niet aan denken dat een meisje verliefd op mij zou zijn. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eigenlijk is er nog geeneens zoveel verschil met als er een jongen op je valt die iedereen echt helemaal afschuwelijk vind, jij wilt het niet, hij/zij wel.
    Natuurlijk is het anders dan dat het een vriendin of vriend is, maar daar kan je heus wel samen uitkomen hoor.
    Ik snap niet zo goed waarom het anders zou zijn.
    Er wordt altijd zo'n probleem van gemaakt.
    They are also human peeps..
    Of je nou een homo, lesbie, bi of hetero hebt die op je valt en jij niet, dan wijs je diegene af.
    Dat is niet anders als je dat bij een lesbie moet doen neem ik aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.