• De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cydonia schreef:
    Mocht ik diegene al een hele tijd als een goede vriendin zien, dan zou ik dat wel schokkend vinden en geen idee hoe je daar mee om moet gaan. Maar als iemand op je valt, kun je moeilijk zeggen; "Mag niet!" Al zou ik het wel uit diegene z'n hoofd praten, omdat het toch niks kan worden.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik zou het best eng vinden, eerlijk gezegd. Maar ik ben niet tegen homo's/lesbiennes/bi's. Ik ben alleen zelf honderd procent hetero.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Ik zou me vereerd voelen als een meisje verliefd op me werd;p


    4:21 ''We'll be alright''

    Oneens, het is toch juist een leuk compliment


    no alarms and no surprises

    Dat ligt eraan wie. Ik val zelf ook op meisjes - denk ik, ik weet het nog niet zeker aangezien ik nog nooit echt verliefd ben geweest, niet op een meisje en ook niet op een jongen - en ik vind het dus heus niet erg als een meisje op mij valt. Als het nou een van mijn beste vriendinnen is zou ik het wel rot vinden, want als ik niet ook verliefd op haar ben, gaat dat problemen geven in die vriendschap denk ik.
    Maar ja, verbied iemand maar eens om verliefd te worden...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mysteria schreef:
    Het kan me eerlijk gezegd geen ene ruk schelen welke geaardheid iemand heeft, het kan als meisje alleen een 'probleem' vormen om op mij te vallen, aangezien ik hetero ben.
    Oneens.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    Zelfde (A)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Oneens.
    Als mensen een andere geaardheid hebben is dat prima voor mij, en als die persoon dan op mij valt maakt dat niet veel uit. Je kan niet kiezen voor wie je gevoelens krijgt. Alleen zal het voor die persoon dan wel 'jammer' zijn, vermits ik hetero ben.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:36 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    .


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Eerlijk gezegd zou ik het misschien toch wel een beetje awkward vinden..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Fappppp, mocht diegene er uitzien als 'ten-out-of-ten-would-do', dan zou ik d'r doen.

    God bless bisexuals.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    Oneens. Ik zie het meer als een compliment als iemand op me valt en het kan me echt niets schelen of het een jongen of meisje is. Als ik maar zeker ben van mijn geaardheid.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind het allemaal best, zolang er maar geen awkward situaties optreden. En daarbij hoort dat een persoon op mijn valt. Daar zou je heel erg rare en onplezierige situaties van kunnen krijgen en het zou je vriendschap zelfs kunnen kapot maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    Oneens. Ik zie het meer als een compliment als iemand op me valt en het kan me echt niets schelen of het een jongen of meisje is. Als ik maar zeker ben van mijn geaardheid.


    Het orakel van Delphi.