• De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    I'm one of those regular weird people - Janis Joplin

    Oneens, ik denk dat ik het wel appart zou vinden omdat ik zoiets niet gewend ben, maar zolang ik zelf weet hoe ik me voel, vind ik alles prima.


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    likeAgeneral schreef

    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Oneens. Iemand mag een andere geaardheid hebben en ze mogen best op mij vallen, maar ik vrees dat ik dan niet hetzelfde voor hen voel. Vriendschappen oid. zouden er niet onder lijden (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dit is waanzin!


    O, look at all the fucks I give:

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    ook ik ben het hier mee eens :)


    I LOVE THE RAINBOW

    oneens, k zou me gevleid voelen, ongeacht wat voor geaardheid een persoon heeft


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    Niemand kiest waar die op valt hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    waarom zouden er geen verschillen mogen zijn in de wereld? Als we allemaal het zelfde zouden zijn, was de wereld ook niks ander dan een dooie boel.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    MrsMushroom schreef:
    Oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    Ben het eens met haar.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Heel erg oneens !!


    Things end, But Memories taste forever

    MrsMushroom schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    oneens, ze mogen vallen op zie ze willen ookal lijkt het me best moeilijk als je op jou vallen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:49 ]


    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

    MrsMushroom schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Reality's overrated.

    MrsMushroom schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.