• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is het errug als ik Julio met Leslie laat praten? Of komen Ian/Alex/Naomi/Sam dan ook?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nu kan ik niets XD want SupahBaby is er niet :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [En je kan ook moeilijk weglopen en hem met die info laten staan.. Ehm, miss loopt Goeliyow zo wel op een gang achter Austin langs, zwijgend..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben er ook nog, ik wil ook met iemapraten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NAOMI XD JE KAN TEGEN SAM PRATEN XD

    trouwens, als ik met hoofdletters praat, betekent dat bij mij niet dat ik het schreeuw :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, bij mij ook niet altijd :Y) (Jaimy, jouw schuld dat ik iets met deze smiley heb)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Noa, die smiley owned gewoon :Y)
    Het is mijn favo smiley c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OKE, BIJ MIJ OOK NIET MAAR IK WEET NIKS TEGEN SAM TE ZEGEN, SAM IS NIET ZO SPRAAKZAAM! HAHA! ALS IK MET HOOFDLETTERS SCHRIJF BETEKENT DAT OOK NIKS OKE? Dit is echt iritant....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [:Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kijk richting Leslie en dan richting Ian en Naomi weer. 'Ach,' zeg ik dan. 'Die zal dadelijk wel weer praten.' en ik knik even richting Leslie. 'Hebben ze bij jullie ook de zweep gebruikt?' vraag ik dan aan ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Schrijf even nog wat met Sam dan kan Naomi reageren, want ik weet niks nu en dan mis wel! ;) O nee het is nu deze smiley ...:Y)]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Vergeet dat daarboven maar....]

    Naomi Micheal

    Ik slik. 'Ja.' zeg ik dan zacht. 'Je kan blij zijn dat je er niet bij was.' zeg ik nog steeds zacht en ga nog wat dichter tegen Ian aanzitten. 'Het was vreselijk en ik moest natuurlijk ook koppig zijn wat het alleen maar erger maakte, maar ik weet nu wel dat de bewakers ook gedwongen worden om dit te doen.' zeg ik dan zuchtend en kijk naar mijn polsen die nu rood/blauw zijn en pijn doen als je ze aanraakt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk Naomi aan. 'En wij worden gedwongen te dansen, dus staan we weer quitte,' zeg ik. 'Het zou me niets verbazen als ze liegen dat ze gedwongen worden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [:Y)]

    Julio Martinéz
    Langzaam loop ik verder over de gangen. Ik heb geen idee hoelang het nog gaat duren voor er weer van die mannen over de gang lopen en hoelang het duurt voor ik weer toevallig zo'n deur vind. Het zal vast lang duren en nooit goed gaan, dus maak ik een beetje haast terwijl ik hier en daar een bordje naar de slaapzaal volg. Dan herken ik de hoek van de danszalen en zie via een kier en spiegels Eleadora tegen een jongen -Austin- praten. Maar ik loop door zonder ook maar iets gehoord of goed gezien te hebben, want ik loog niet toen ik zei dat ik haar hierin vertrouw. Maar nu ik weet waar de danszalen zijn is de slaapzaal niet moeilijk te vinden. Ik zucht en loop dan naar binnen, kijkend hoe het hier is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Het zou kunnen.' zeg ik dan en kijk Sam aan. 'Het kan hier allemaal, maar op een moment voel je de zweepslagen niet meer, je hele rug is dan gevoelloos en als je gevoel dan terug komt.' zeg ik terug denkend aan het moment. 'Dan doet het vreselijk pijn, alsof je rug in stukken is gescheurd.' zeg ik zacht met een pijnlijke gezicht en een rilling loopt over mijn rug. 'Alles doet nog steeds pijn, maar de pijnstiller heeft het een beetje verminderd, nu moet ik gewoon even doorzetten en de pijn proberen te vergeten.' zeg ik dan zacht ook hopend dat de pijnstiller lang blijft werken.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp