• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naomi heeft netjes verband om haar middel he (A) Bew btw.]

    Julio Martinéz
    Eleadora glijdt langzaam weer van mijn mond weg naar mijn hals, en ik laat haar doen. Ze kan niet vallen - ze leunt of tegen mij, of tegen de muur - maar ik heb mijn handen toch bij plaatsen waar ik haar normaal gesproken zou ondersteunen. Licht hijgerig maar met een gelukkige glimlach om mijn lippen strek ik mijn hals voor haar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Sorry.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd weer in het kussen en kijk na Ian die zijn ogen dicht heeft en grijns. Opeens voelde ik weer een steek door mijn rug heen gaan en kreunde pijnlijk, ja, het gevoel kwam weer terug in mijn rug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als het rood word kan je zien dat het bloed, haha, dus het verband is gewoon rood geworden. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Door een pijnlijke kreun van Naomi open ik gelijk mijn ogen. 'Gaat het,' vraag ik zachtjes en streel met mijn duim over haar wang. Ze was sterk en dapper, dat wist ik, maar ik wilde niet dat ze zich groot hield. Ik had zelf ook veel pijn, maar zij ongetwijfeld meer. Eerst een messteek en daar dan later ook nog klappen op... Dat was niet niks.' ik kijk haar aan in haar mooie ogen en glimlach even. Ik blijf met mijn duim over haar wang wrijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja oké, das goed, maar ik dacht, ik zeg het gewoon ff _O_]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Het gaat prima.' zeg ik met mijn kaken opelkaar geklemd. En kijk hem aan en merk dat er vocht voor mijn ogen was, niet huilen, niet huilen, met veel moeite kan ik dan toch mijn tranen weghouden, maar het word steeds moeilijker doordat de steken steeds eger worden, omdat het gevoel steeds meer terugkomt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'He, bij mij hoef je je niet groot te houden.' Ik geef haar een kus en blijf met mijn duim over haar wang wrijven. 'Ik weet dat je dapper en sterk bent, maar je hebt gewoon veel pijn. Tranen zijn geen teken van zwakte. Ze betekenen dat je gevoelens hebt en dat je sterk bent om door te gaan.' ik geef haar nog een kus. Ik glimlach naar haar en kijk haar aan in haar mooie blauwe ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Meteen nadat hij dat gezegd had liep er een traan over mijn wang en meerdere volgen, maar hou wel mijn kaken strak op elkaar om het niet uit te schreeuwen. 'Dankje Ian, je bent een schat.' zeg ik dan gemeend door het huilen door en de steken worden alleen nog maar erger, wanneer stopt de pijn nou, of wordt het niet meer erger.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet zachtjes in haar onderlip terwijl ze zachtjes giechelden om Julio zijn gehijg. Het spoor van kusjes baande zich weer een weg omhoog richting zijn mond waar ze uiteindelijk haar lippen op planten, en hem zachtjes en teder zoenden waarna ze haar lippen weer terug haalden en hem aankeek. "¿Sabe usted cuánto Te amo?" Eleadora plaatste haar voorhoofd tegen die van Julio terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en hem aanstaarden in zijn prachtige ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen losjes om haar heen en trek haar naar me toe. Ik ga op mijn zij liggen en kruip dichter tegen haar aan. 'Stil maar,' fluister ik en troost haar door met mijn duim over haar wang te wrijven en met
    Mijn andere hand over haar schouder te gaan. Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Als de pijn echt zijn hoogtepunt bereikt krimp ik inelkaar en moet zo veel moeite doen niet te schreeuwen en de tranen lopen nu achterelkaar over mijn wangen, na een paar minutjes wat voor mij wel een uur leek werd de pijn wat minder, maar het bleef pijnlijk en ik ging weer rechtliggen en was dan eindeijk gestopt met huilen en kijk Ian weer aan. 'Dankje Ian.' zei ik zacht terwijl ik zacht mijn lippen, die nog nat waren van het huilen, op de zijne drukte.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Mijn ademhaling hoor je eigenlijk al niet meer. Ik ben weer terug in de badkamer met mijn hoofd, hoewel Eleadora nog steeds heel erg dicht bij me staat, en het me niet makkelijk maakt om de wereld om me heen niet gewoon te vergeten. Het liefst ga ik gewoon weer op in onze eigen wereld, waar het alleen om ons twee en onze liefde draait. Maar dat kan natuurlijk niet. We staan een openbare badkamer bezet te houden, hebben die op slot gedaan notabene.. ¿Sabe usted cuánto te amo? De woorden klinken nog een tijdje na in mijn hoofd voor ik een antwoord bedacht heb. "Sí.. Sí Eleadora, sabo" Ik glimlach. "Creo que sí"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Haar pijn deed mij ook zoveel pijn in mijn Hart. Ik voel haar natte lippen op de mijne. Ik kus even terug en kijk haar aan. 'Ik ga pijnstillers halen. Voor ons alle 4 aan.' Ik geef haar nog een kus en sta dan moeizaam op. Ik verga van de pijn. Ik trek het rooster open en klim er moeizaam in. Automatisch beklim ik de weg. Alleen nu met veel meer moeite. Ik pak een doosje pijnstiller en ga de weg weer terug. Een blij gevoel overspoelt me als ik weer in de slaapzaal sta.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar kan ik heen met Leslie en Sam? ^^]

    [Alhoewel, met Sam ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zie dat Ian al snel terug is met de pijnstillers en veeg eerst ruw de tranen van mijn gezicht af en neem hem dan aan. 'Dankje.' zeg ik dan met een gemeende glimlach. Ik merk dat het tabletje al snel werkt wat me een glimlach geeft en ik kan weer op mijn rug liggen met niet al teveel pijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp