• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    Amy michels

    Ik kijk hem Weer aan en glimlach. 'Ja het is iets goeds... Denk ik.' ik glimlach even. 'Normaal ben ik nogal verlegen en onzeker in het begin. Vooral bij mensen die me een onzeker gevoel geven en jij geeft me dat dus niet.' ik denk even na. 'Bij jouw heb ik het idee dat ik mezelf kan zijn. Gelijk vanaf het begin,' glimlach ik even en kijk hem recht in zijn ogen. 'Dat is goed toch?' Ik grinnik even. 'Jammer dat je zoveel slaapt. Had ook erg gezellig kunnen zijn als je wakker Zou blijven. Maar ja... Dan maak je dat maar niet mee,' grinnik ik en kijk weer naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Nou dan ben ik blij dat je je op je gemak voelt bij mij" zeg ik met een kleine glimlach en laat mijn handen op mijn buik liggen. "Oh ja wat wou je doen dan" vraag ik geïnteresseerd en leun op een elleboog om Amy aan te kunnen kijken en glimlach even. "Nu maak je me nieuwschierig" ik bijt even op mijn lip en kijk haar speels aan. Ik ga een stukje boven haar hangen om haar beter te kunnen aankijken terwijl ik nog steeds op mijn elleboog steun en geef haar een klein kusje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Zo meneer heeft ineens zijn aandacht op mij gevestigd.' ik lach en kijk naar hem. 'We zouden verschillende dingen kunnen doen.' ik lach even. 'Maar volgens mij heb jij zelf ook wel een idee aan je reactie en je nieuwsgierigheid te zien.' Ik lach en kijk hem aan. Zonder iets te zeggen duw ik hem om zodat ik boven op hem lig en druk mijn lippen ruw en uitdagend op de zijne, maar ook weer rustig en liefdevol. Ik glimlach even tegen zijn lippen aan en laat mijn handen over zijn boven lichaam gaan. Dan verbreek ik de zoen alweer. 'Dat is een van de dingen,' zeg ik met een uitdagende glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze duwt me om en gaat boven op me liggen en kust me even, ik voel haar handen over mijn boven lichaam en ik grinnik even kort. 'Dat is een van de dingen,' ik lach kort "Hmm het bevalt me wel" zeg ik en bedacht me opeens dat ik me moest opkleden, ik duwde haar zachtjes van me af. "Ik moet me omkleden voor de les" zei ik en stond op. Ik trok mijn witte all stars uit en legde ze ergens neer, ik trok mijn shirt over mijn hoofd en gooide het in mijn tas. Al snel deed ik mijn broek ook uit en begon ik opzoek te gaan naar mijn dans kleding. Toen ik ze eindelijk gevonden had trok ik mijn jogging broek aan en liep met mijn shirt in mijn hand weer naar Amy toe.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    (Uhm, zou iemand de laatste reactie van Brandon en Charline willen zoeken ? Zit op mijn gsm vanuit Frankrijk, gaat moeilijk xs)

    Facetious schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem even doordringend aan.
    Daarna nam ik een frietje van mezelf en gooide het tegen zijn hoofd.
    "Neh" zei ik op een kinderachtige manier waarna ik vlug de 2 overgebleven nuggets in mijn mond stak.
    Ik had helemaal geen grote mond, letterlijk en figuurlijk niet, dus het ging wat moeilijker dan verwacht.
    Ik nam mijn frietjes op, stond zelf op en ging op zijn schoot zitten.
    Ik zat daar nu eenmaal beter dan op een stoel.


    Brandon Jason Jefferson

    Ze stond op en ging zonder pardon op mijn schoot zitten. Even keek ik haar verbaasd aan maar mijn verbaasde gezicht werd al snel ingeruild voor een ontblote glimlach.
    'Zit mijn schoot lekkerder dan dat stoeltje?' vroeg ik grijnzend en ik drukte een kusje op haar wang.
    Daarna pakte ik nog een paar frietjes die los op mijn dienblad lagen en at ze snel op voordat Veronica ze kon pakken.
    Toen ik ze op had sloeg ik mijn armen stevig om haar heen en verborg ik mijn gezicht tegen haar schouder.
    'Wat ben ik blij met jou zeg.' zei ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Toen ik zielig keek, dacht het meisje, Allison, dat het echt was. Ze rende op me af, en ik fluisterde iets in haar oortjes. Ze knikte enthousiast en rende naar William toe, wiens benen uit het raampje hingen.
    Allison rukte zijn schoenen en sokken uit, en begon hem onder zijn voeten te kietelen nadat ze de stank had weggewuifd. Ik klapte inmiddels dubbel van het lachen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    nvm.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:10 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik kijk hem na en zie hoe hij zijn shirt en Broek uittrekt. Ik blijf hem aankijken en laat mijn blik over zijn lichaam gaan. Die beviel me wel. Als hij zijn jogginvroek weer aantrekt ga ik gauw weer op mijn rug liggen en staar naar het plafond. 'Ik moet me ook nog omkleden,' zucht ik. Mijn kleren lagen in mijn Danstas. Dus die zou ik zo moeten gaan halen. Alleen ware de kluisjes naar rechts en de meisjeszaal naar links. Ik had niet zoveel zin om op te staan. Ik sluit mijn ogen en slaak een zucht. Automatisch glimlach ik weer. Ach... Ik zou nog wel energie bij elkaar rapen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Ik voelde zijn gezicht tegen mijn schouder aan toen ik bestigend knikte.
    'Je schoot zit echt beter' grijnsde ik, waarna ik mijn laatste frietjes opat.
    Verbaasd keek ik naar achteren, 'Waarom maak ik je zo blij dan ?' vroeg ik, waarna ik me wat omdraaide en een arm om zijn nek heen sloeg.
    (Sorry dat ie zo kort is ;s Het typt egt niet makkelijk ...)

    Jamie Alexander Cooper
    Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en laat me op mijn buik op de mat vallen en kijk zijwaarts naar Amy en glimlach even, mijn gedachten dwalen een beetje af naar willekeurige dingen en draai me om op mijn rug en kijk even naar het plafond. Na een tijdje ga ik rechtop zitten en kijk even door de danszaal heen, "Nou dan zou ik me maar gaan omkleden" grijns ik en lach zachtjes naar haar. "Maar even snel een vraag, want wat is dit tussen ons" vraag ik "Ik bedoel ik weet niet of je wilt of hier een toekomst in zit of niet" ik kijk haar even vragend aan. Ik wou gewoon weten hoe ze er tegenover stond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson

    Ik glimlachte even ongemakkelijk. Ja, hoe moest ik zoiets nou weer beantwoorden.
    'Omdat je leuk bent, en lief, en mooi, en omdat ik van je hou.' zei ik zachtjes en ik sloeg mijn ogen neer.
    Ik was nooit zo heel goed in mijn gevoelens verwoorden, maar ze had wel het recht om het te weten, het ging tenslotte over haar.
    Houden van is een groot woord, en dat doe je niet zo snel, maar bij Veronica had ik het al vanaf het begin gedaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik ga recht op zitten en kijk hem aan. 'Dat is een vraag die redelijk belangrijk is en je niet even snel stelt,' glimlach ik even. 'Maar...' Ik aarzel even. Straks zat hij er niet op te wachten en dan had ik me mooi voor lul gezet. 'Ik wil wel dat er een toekomst inzit.' Ik kijk hem even aarzelend aan. 'Jij?' in een klap is mijn onzekerheid en verlegenheid weer terug. Wat als hij er niet op zit te wachten? Ik bijt op mijn lip en frummel wat aan mijn armband. Waarna ik met mijn hand door mijn haar ga. Dan kijk ik hem weer aan en duw de onzekerheid en verlegenheid weer weg. Al ben ik wel een beetje bang en onzeker over wat hij gaat antwoorden. Straks betekende dit allemaal niks voor hem.... Zou Ik dan boos worden? Of verdrietig? Ik zou het zo snel niet weten, maar hij had dan wel een groot risico op het spel gezet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Langzaam liet ik mijn vingertoppen over zijn wang glijden.
    'Ik hou van je Brandon' zei ik zachtjes, terwijl mijn lichtgroene ogen zich van zijn wang losscheurden en zijn ogen opzochten.
    Ik liet mijn wijsvinger over zijn lippen glijden, zonder weg te kijken van zijn ogen.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach liefjes naar haar als ik zie dat ze weer verlgen is en zegt dat ze hoopt dat er een toekomst in zit, "jij," vraagt ze dan en ik haal mijn schouder op "Ja ik hoop het ook," zeg ik uiteindelijk en glimlach weer naar haar. Ik hoopte ook echt dat ik weer een echte relatie zou krijgen alleen ik wou zo graag dat ze niet in mijn les zat en dat ik gewoon haar mee kon nemen naar een restaurant zonder stiekem gedoe. Ik zuchte even en kijk naar Amy bijna glipte de woorden ik hou van je over min lippen, maar ik hield ze wijs op elkaar dat was belachelijk om nu al te zeggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.