• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    "Dat meisje is precies een konijntje" zei ik doodserieus terwijl ik over mijn wijsvinger wreef.
    "Ziet er lief uit, maar bijt, letterlijk".
    Ze had me ook gebeten !
    "Ach, ik zal wel te lekker geweest zijn".

    [Ga bijna vertrekken :3 Maaruh, zal nog zo veel mogelijk proberen posten, anders is het over 3/4 dagen.]

    Chàrline
    Ik schoot in de lach.
    ''Misschien verdiende je het,'' zei ik schouderophalend.
    Doordat ik net mijn hakken uit had getrokken om te rennen, gleden mijn voeten nu over het oppervlakte van de zand.
    ''Oh! Voetmassage!'' grijnsde ik breed.

    [Is goed! Doeiiii veel plezier! <3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar beledigd aan, "Ze had me al geschopt !" riep ik.
    Ik keek haar voor een moment bang aan, voordat ik begon te lopen, recht het kleine, veel te kleine, speelgoedhuisje in.
    Vlug deed ik het deurtje dicht en ging tegen de rand zitten.
    Mijn benen hing ik door het raampje naar buiten omdat ik te groot was.
    "Ze mochten dit wel eens groter maken hoor" riep ik nep-boos.

    Chàrline
    Toen ik zielig keek, dacht het meisje, Allison, dat het echt was. Ze rende op me af, en ik fluisterde iets in haar oortjes. Ze knikte enthousiast en rende naar William toe, wiens benen uit het raampje hingen.
    Allison rukte zijn schoenen en sokken uit, en begon hem onder zijn voeten te kietelen nadat ze de stank had weggewuifd. Ik klapte inmiddels dubbel van het lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pineapples schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar handen zakken naar mijn borst en dan hoe ze onze kus verbreekt "Je weet dat ik altijd snel afgeleid ben" ik grinnik even als ze dat zegt "En me op deze manier afleiden is heel gemeen" ze kijkt me even aan en voordat ik wat kan zeggen drukt ze haar lippen weer tegen de mijne aan. Ik kus haar terug en leg mijn armen weer rond haar middel en na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare en lijk haar even lachend aan "Dus wat zullen we nu eens gaan doen" vraag ik luchtig en speel met een plukje van haar haar.


    Alice 'Ally' Parker
    Hij kust me terug en legt zijn armen om mijn middel. Maar na een tijdje haalt hij zijn lippen van die van mij. Hij kijkt me even lachend aan. 'Dus wat zullen we nu eens gaan doen?' vraagt hij dan luchtig. Hij speelt een beetje met mijn haar, een pluk er van tenminste. Ik glimlach en zeg dan: 'Ik weet dat we het er al over hebben gehad, maar toen ik je moeder zag kon ik het gewoon niet laten om tegen je te zeggen. Je weet hoe ik erover denk. Dus oké, dat wilde ik eerst zeggen.' ik zeg het allemaal in een keer. En ik kijk weg van Cam. 'Geen idee,' antwoord ik hem dan. 'Wat dacht je van een taart bakken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Ik weet dat we het er al over hebben gehad, maar toen ik je moeder zag kon ik het gewoon niet laten om tegen je te zeggen. Je weet hoe ik erover denk. Dus oké, dat wilde ik eerst zeggen.' zegt Alice in een lange adem en ik zucht kort maar ga er verder niet op in. Ik kijk haar even aan en uiteindelijk stelt ze voor om een taart te bakken en ik lach even hardop en grinnik een beetje na waarna ik ons omhoog trek en haar aankijk "Serieus Ally een taart" ik grijns even en schud lachend mijn hoofd "Maarja laten we een taart gaan bakken"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [iemand met Amy praten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Doemdoemdoemdoem ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik denk dat we de komende tijd even vast zitten omdat Facetious op vakantie is hihi. Dan kunnen er sowieso al 2 mensen niet meer verder.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ben er weer:) komt Jamie naar Amy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Waar is Amy eigenlijk ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [eh eetzaal geloof ik. Met Bouke. Maar als je Jamie laat zeggen dat ze anders te laat is ofzo? Haha, heb zin om te reageren maar niet om te beginnen, of zoiets:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ghehhe oke heel duidelijk ^^ ik verzin wel wat....*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik rolde de mouwen van mijn trui op en sloeg mijn tas over mijn schouder en liep met langzame stappen naar de eetzaal om nog snel een broodje te kopen en wat drinken. Ik rekende snel af en keek toen om me heen en zag Amy met een jongen zitten die ik niet kende en keek haar even aan, we hadden nog meer dan een drie kwartier voordat de les begon dus besloot ik niks te zeggen. Ik knipoogde snel naar haar en deed toen de dopjes van mijn iphone in en liep langzaam naar de danszaal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Jamie naar me knipoogt. Ik sla vlug mijn ogen neer en kijk dan glimlachend naar de tafel. Dan kijk ik op naar Bouke. 'Sorry ik moet gaan.' Ik sta op en pak mijn tas en spullen. Vlug loop ik achter Jamie aan. Zwijgend ga ik naast hem lopen met een glimlach op mijn gezicht. 'Knipogen valt op weet je,' grinnik ik en kijk hem vanui mijn ooghoek aan. Ik grijns even en kijk om me heen. Die was gelukkig helemaal verlaten. 'Wat ga je nu doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne