• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [nee in Griekenland:) haha op vakantie:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Wow dat wist ik niet.. :p awesome ik wil ook een keer naar Griekenland ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en druk nog wat zachte kusjes in haar nek nadat ik een geluid over haar lippen hoorde gaan dat ik zou beschrijven als genot en lach nog zachtjes. Ik voel haar onderlichaam tegen dat van mij maar al snel gaat ze weer rechtop staan en voel ik haar lippen in mijn nek en voel af en toe haar tanden mijn huid in gaan. Ik laat mijn handen naar beneden glijden en laat mijn handen in de achterzakken van haar broek glijden terwijl ik geniet van wat ze doet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [zit op een eiland Samos:) aan de overkant van het water zie je Turkije. Best raar. Op vakantie in Geiekenland en je ziet turkije liggen:) ]

    Amy Michels

    'Je leert me nu niet echt iets hè?' Ik lach even tegen zijn huid aan en bijt nog een keer speels in zijn huid. Ik laat mijn handen op zijn buik liggen. Onbewust ga ik dichter tegen hem aanstaan. Mijn lippen breng ik via zijn hAls naar zijn Oor en bijt speels in zijn oorlel. Ik glimlach even en ga weer de weg naar beneden. Als laAtste druk ik een kusje boven zijn shirt en kijk hem dan aan. 'Djs wat ga je me leren? Bepaal jij maar.' ik grijns en glimlach een beetje uitdagend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Hhaha ja dat is echt raar ! maar toch ook wel gaaf ^^ :3*

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar lippen in mijn nek en dan bij mijn oor en dan hoe ze dichter tegen me aan gaat staan, als laatste voelde ik haar lippen net boven mijn shirt en grinnikte ik nog even kort. 'Dus wat ga je me leren? Bepaal jij maar.' ik moet onbewust lachen "Nee nee, wat wil je leren dat is het belangrijkst" ik grijns even en mijn lippen vinden zonder er bij na te denken de hare "Dus wat wil je leren" vraag ik dan maar en haak mijn vingers om haar broek rand heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik denk zogenaamd na, wat dus totaal niet gaat door zijn vingers. Ik kus hem terug en kijk hem dan aan. Ik denk even na en haal dan mijn schouders op. Dan glimlach ik. 'Leer me maar zingen,' grinnik ik. Benieuwd naar zijn zangtalent. Van mezelf wist ik wel dat het aardig was, volgens mijn moeder goed, maar ik hield het bij redelijk. Ik kijk Jamie aan en deed geen moeite om weg te lopen, aangezien hij zijn armen toch een soort van om me heen heeft.'Of....' Ik denk even na en kijk hem aan. 'of je leert me nu gewoon niks en bewaard dat voor straks.' Ik glimlach even. 'tenzij je me wilt leren zoenen, maar die les hadden we volgens mij al gehad,' grinnik ik. 'of krijg ik nog een vervolg op de privé lessen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lachte onwillekeurig toen ze over zingen begon en kuchte even, tsja zang was niet mijn beste kwaliteit. Toen begon ze over een les kussen en ik grinnik. "Prive les klinkt niet zo slecht" ik druk mijn lippen weer tegen die van haar en bijt speels op haar lip voordat ik mijn tong erover heen laat strelen en haar mond dan binnen ga. Ik speel met haar tong en laat mijn handen een beetje aan haar broek trekken voordat ik ze langzaam onder haar shirt laat glijden en ze tegen haar onderrug zet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ik ga nu slapen. Is hier inmiddels half 3... Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *haha is goed.hoor ^^ slaap lekker <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Gewillig zoen ik mee. Ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam gaan. Na een tijdje stop ik de zoen en kijk hem aan. 'Tja met deze les kan ik wel leven,' grinnik ik. 'maar wat is de prijs,' VRaag ik lachend. Ik druk nog een zacht en licht kusje op zijn lippen om hem te plagen. Dan kijk ik hem weer met ondeugende ogen aan en glimlach. 'Krijgt iedereen zo'n behandeling,' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. 'Wat zat je trouwens aan mijn broek te trekken. Als die uit moet doe je dat toch,' grinnik ik en kijk hem onschuldig aan. 'Jij bent tenslotte de leraar.' Ik glimlach en kijk over mijn schouder naar de deur. Ik haal Jamies armen van me af en pak de sleutel uit zijn broekzak. Dan loop ik naar De deur en draai die op slot. Glimlachend loop ik terug naar hem en ga weer tegen hem aanstaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik weet niet hoe ik moet reageren dus lach ik maar een beetje, ik voel haar lippen weer zacht tegen de mijne. 'Wat zat je trouwens aan mijn broek te trekken. Als die uit moet doe je dat toch,' ik hoor een grinnik en ze kijkt me aan met de meest onschuldige blik. 'Jij bent tenslotte de leraar.' nu is het mijn beurt om te grinniken en ik laat mijn armen langs mijn zei hangen, ik had geen idee wat ze nu wou of wat ik moest doen dus keek ik haar maar onschuldig aan. "Maar wat voor een prijs zat je zelf aan te denken dan Mevrouw Michels" vraag ik lachend en haal nonchalant een hand door mijn haar aangezien het vast falend door elkaar zat en keek haar grijnzend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk nadenkend voor me uit en ga dan met mijn hand door zijn haar. 'Je haar zit prima.' ik lach en kijk hem aan. 'Mmm een prijs?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik haal mijn schouders op. 'Sinds wanneer mag de leerling dat bepalen,' vraag ik grinnikend. 'Maar goed... Ik zeg het als ik het weet. Misschien iets met vrijdag. Ik denk er nog over na. Weet je zeker dat jij dat niet bepaalt,' vraag ik mysterieus. Ik grinnik en kijk hem weer recht in zijn ogen. Zwijgend kijk ik hem aan en druk nog een kus op Zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en kijk haar aan "Ik wil gewoon de mening van mijn leerling" zeg ik lachend en duw haar even een stukje van me af "Maar ik zal smachtend afwachten dan" ik grijns even en loop naar mijn tas en haal nog een keer snel mijn fles water eruit en neem een slok. Ik loop weer naar Amy toe en kijk haar aan en trek haar dan mee naar een mat om even te zitten, "Beter dan de grond toch" ik glimlach eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik en laat me ook op de mat vallen. 'Ligt eraan wat je van plan bent. De grond zit prima, maar ligt verschrikkelijk,' grinnik ik. Ik kijk hem lachend aan. 'Maar aangezien jij graag slaapt, begrijp ik dat je de mat boven de grond verkiest. Ik laat me op mijn rug vallen en draai mijn hoofd naar zijn richting. Ik kijk hem aan en glimlach even. Dan richt ik mijn blik op het plafond en denk na. 'Als je mij steeds laat kiezen kan ik je wel erg veel laten doen weet je.' Ik kijk hem aan. 'Dan ben ik de dominante van de twee en dat ben ik niet gewend. Dus als jij ook nou wat vaker dingen kiest...' Ik lach en kijk hem aan. 'Weet je dat ik bij jouw anders ben dan bij andere?' Ik glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik moet even lachen "Ik slaap inderdaad heel graag" ik grinnik even, 'Dan ben ik de dominante van de twee en dat ben ik niet gewend. Dus als jij ook nou wat vaker dingen kiest...' zegt ze uiteindelijk en ik dacht even na "Nee ik probeer je gewoon te ruimte en vrijheid te geven zodat je zelf kan beslissen" zeg ik en laat me ook achterover vallen. "En hoebedoel je bent anders bij mij" ik grijns even "Hopelijk bedoel je dat trouwens positief" ik lach nog even en kijk haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.