• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    Ik schudde spijtig mijn hoofd terwijl ik mijn laatste nuggets in mijn mond stak.
    Ik stond op en liep naar de kassa.
    "Nog een kipburger" zei ik waarna ik het geld uithaalde.
    Ik keek naar het meisje en lachte even vriendelijk waarna ik me omdraaide en terugliep.

    Chàrline
    ''Ongelofelijk,'' mompelde ik, terwijl ik hem grinnikend volgde met mijn ogen.
    Ik pakte nu zijn zebra met pruik, en bekeek deze ook geïnteresseerd.
    ''Grappig hoe ze die dingen in elkaar zetten,'' mompelde ik serieus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik gaf haar een zachte tik tegen haar hoofd.
    "Stop met zo slim te doen" zei ik nep-boos.
    Ik ging terug zitten en begon vrolijk te kauwen op de stukjes die ik van de hamburger afbeet.
    Ik at teveel, eerst pizza nu de Mac, pff.

    Chàrline
    ''Maar ik wil niet dom zijn,'' jammerde ik, terwijl ik deed alsof zijn tik tegen mijn hoofd pijn deed en met mijn hand er overheen wreef. ''Au!'' zei ik quasi-verontwaardigd, en zette een pruillipje op.
    Het verbaasde me dat William nog niet moddervet was, trouwens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'Smakelijk.' grinnikte ik toen Veronica nogal oncharmant een hap nam van haar burger. Zelf nam ik ook een paar happen van mijn burger die ik dan ook in hoogstens 8 happen op had en begon uiteindelijk maar aan mijn frietjes.
    'Ik ben slim, ik hou plek over in mijn buik voor een ijsje..' zei ik toen ik Veronica grijzend aankeek.
    Vroeger zei ik altijd van die domme dingen tegen mijn ouders, waar zij dan weer de slappe lach om kregen. Echt typisch iets wat kleine kinderen zouden zeggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik begon te lachen en sloeg mijn handen voor mijn mond.
    "Ik doe de moeite niet eens meer" grijnsde ik, "Plek voor dessert blijkt er altijd te zijn".
    Ik nam een nugget en duwde die in de mayonaise voor ik die in mijn mond stak.

    William Jake O'Donnel

    Ik stond recht, "Kom we zijn klaar".
    Ik liep de Mac uit en keek om me heen.
    Ik kreeg een pruillipje toen ik niet vond waar ik naar aan het zoeken was.
    "Er is hier geen speeltuin".

    Chàrline
    ''Wat wil je in een speeltuin doen?'' vroeg ik hem verbaasd. ''alleen de schommel en glijbaan zijn leuk,'' zuchtte ik, half denkend aan mijn jeugd. Ik moest vaak de dagen zelf weten te vullen, dus belandde ik vaak in de speeltuin met mijn peperdure poppen. Ouders waren werken, ik was een jaar of zeven, acht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson

    Ik pikte een nugget uit het doosje en stopte hem snel in mijn mond. 'Lekker puh.' zei ik plagend en ik stak mijn tong naar haar uit.
    Wat was ik weer heerlijk kinderachtig bezig zeg.
    Ik keek heel even naar Veronica, haar grote lichtgroene ogen en haar blonde krullen stonden vrolijk op haar hoofd. Ik stak voorzichtig mijn hand uit en streelde even met een hand langs haar wang. Ik wilde dat ze zou beseffen dat ik het echt meende met haar en dat ik echt van haar hield.
    Ik was smoorverliefd op haar, en ik wilde dat ze dat wist.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Mijn mond zakte beledigd open toen hij mijn nugget stal.
    Ik keek op toen ik zijn hand langs mijn wang voelde strelen en legde mijn hand even op de zijne.
    Ik liet mijn ogen niet van de zijne los, en stal een paar frietjes, "Lekker puh" grijnsde ik.

    William Jake O'Donnel

    "Duuh, waarom ga ik anders naar een speeltuin ? Ik ben 18, andere dingen zouden raar overkomen" zei ik waarna ik even overdreven met mijn ogen rolde.
    Ik keek even om me heen en begon te grijnsen toen ik een bekend houten dak zag, dat élke speeltuin had.
    "BINGO !" riep ik vrolijk waarna ik begon te rennen.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik trok meteen mijn hand terug van haar gezicht en keek verontwaardigd naar mijn frietjes.
    'Oh no you didn't!' riep ik toen ik zag hoe ze de frietjes in haar mond stak.
    Ik keek haar nog steeds verontwaardigd aan en pikte ook een paar van haar frietjes weer terug.
    'Lekker puh.' zei ik grijnzend en ik stak ze snel in mijn mond voordat ze ze weer zou terugpakken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Ik moest weer mijn hakken uittrekken, en rende achter hem aan. Ik sprintte naar de eerste de beste schommel, en ging vrolijk zitten.
    ''Yay!'' grijnsde ik, en schommelde heen- en weer.
    Schommelen bleef leuk, hoe oud je ook was. Feit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem even doordringend aan.
    Daarna nam ik een frietje van mezelf en gooide het tegen zijn hoofd.
    "Neh" zei ik op een kinderachtige manier waarna ik vlug de 2 overgebleven nuggets in mijn mond stak.
    Ik had helemaal geen grote mond, letterlijk en figuurlijk niet, dus het ging wat moeilijker dan verwacht.
    Ik nam mijn frietjes op, stond zelf op en ging op zijn schoot zitten.
    Ik zat daar nu eenmaal beter dan op een stoel.


    William Jake O'Donnel.

    Ik nam het kleine meisje dat voor me stond op en zette haar achter me.
    "Mijn beurt !" riep ik vrolijk.
    Ik voelde een schop tegen mijn kuit en keek verontwaardigd naar achteren, "Oké, die verdiende ik, box" zei ik grijnsend.
    Ze sloeg haar vuistje tegen de mijne en ik ging zitten.
    "Hoe heet je ?" vroeg ik terwijl ik naar achteren keek.
    "Allison" zei ze verlegen.
    Ik begon te grijnsen, "Wel Alli, dan ben jij de gelukkige vandaag, kom maar".
    Ik zette haar tussen mijn benen en duwde me zachtjes af, zodat ik niet te snel naar voren zou glijden.


    [Ik wil even melden dat ik om 6 uur vertrek naar Zuid-Frankerijk. Mijn ouders hebben even doodleuk besloten een enorme omweg te nemen, waardoor we maximaal 3 dagen in de auto zitten --' Ik heb internet waar ik naartoe ga, dus ik zal proberen elke avond online te komen, maar ik kan niets beloven. Ik ga naar daar voor 2 weken trouwens x.]

    Chàrline
    Vertederd keek ik naar Will en het meisje, Allison.
    Ik schommelde nog steeds langzaam heen- en weer terwijl ik naar het tweetal keek, en ik glimlachte even.

    [Sorrry, ik wist niet zo veel :'D.
    En awh, dat is echt heel lang! ö
    Veel plezier in ieder geval, I'll wait. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''