• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Iedereen knipoogt" zeg ik met een grijns en loop lachend door en kijk haar af en toe even aan, 'Wat ga je nu doen?' vroeg ze en ik dacht even na "Waarschijnlijk op de grond zitten, de les voorbereiden en eten" zeg ik lachend en laat mijn hand in mijn zak glijden naar de sleutels. Na nog even doorgelopen te hebben staan we voor de deur en draai ik hem snel van het slot en loop naar binnen waar ik mijn tas in een hoek gooi. Ik kijk Amy aan "Wil je binnen komen of liever daar blijven staan" vraag ik terwijl ze nog steeds in de deurpost staat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ben even weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy michels

    'Binnen komen,' grijns ik en loop de danszaal in die zo vertrouwd aanvoelt. Ik kijk naar Jamie. 'Of komt dat jouw niet uit?' ik vroeg het voor de zekerheid toch maar. Hij nodigde mij dan wel uit, maar de les ging toch voor. Ik kwam hier tenslotte om iets te leren en hij moest me die dingen leren. Als mijn vader trouwens ziet hoe mijn dansen vooruit gaat zou hij Jamie ook sneller accepteren. Ik schud de gedachtes van me af en loop wat meer naar Jamie. Aarzelend blijf ik midden in de danszaal staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even kort "Sinds wanneer ben jij zo onzeker" vraag ik lachend en trek mijn trui snel over mijn hoofd en laat hem ergens op de grond vallen, ik loop naar de geluidsinstallatie en zet maar random een radio zender op. Ik knak mijn nek wervels los en neem een slok drinken en kijk even naar Amy die nog steeds in het midden van de zaal staat "Serieus Amy je maakt me nerveus als je zo stil blijft staan" grinnik ik en schud lachend mijn hoofd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach even en kijk hem dan aan. 'Dat is toch niet iets slechts hè,' vraag ik gespeeld onzeker. 'het spijt me als ik je nerveus maak,' vervolg ik weer gespeeld onzeker. Wat ik heel goed kan omdat ik normaal altijd onzeker en verlegen ben, maar op deze school heb ik die 2 eigenschappen zoveel mogen weg gedrongen. Ik kijk op naar Jamie met een verlegen glimlachje, maar ik laat er ook een beetje iets uitdagends aanzitten. Ik blijf hem met onzekere en speelse ogen aankijken. Afwachtend wat hij gaat doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik kort "Apologies accepted milady" zeg ik lachend en maak een lichte buiging en lach naar haar. Ik kuste haar hand lichtjes en ging toen weer rechtop staan om haar aan te kijken, ik zie in haar ogen en mengeling van onzekerheid en speelsheid en ik weet niet hoe ik zal reageren dus kijk ik haar maar een beetje aan en lach liefjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik even kort en kijk hem aan. Ik druk heel licht en zacht een kus op zijn lippen. Wat hij dus nooit genoeg vind. Dan loop ik naar de deur en doe die dicht, aangezien ik dat vergeten was. Dan kijk ik hem weer met een speelse grijns aan' 'Dus wat ga je me deze keer leren?' Ik kijk hem grinnikend aan en loop weer terug naar hem toe. Ik kijk hem aan in zijn geweldige
    Groene ogen en glimlach even mijn mooiste glimlach. Ik bijt even speels op zijn lip en kijk Dan om me heen de zaal door. Ik had geen dameskleding aan dus dansen kon ik nu niet echt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar zachte lippen heel even lichtjes tegen de mijne aan en dan loopt ze naar de deur om hem dicht te doen en ik kijk even teleurgesteld maar lach dan snel weer en leun lichtjes tegen de muur aan. 'Dus wat ga je me deze keer leren?' vraagt ze en ik lach "Hangt ervan af wat je graag wilt leren" zeg ik met een tikje ondeugendheid en speelsheid in mijn stem en bijt even op mijn lip terwijl ik mijn blik even laat afdwalen naar buiten en dan richt ik hem snel weer op Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nou eigenlijk wil ik meerdere dingen leren.' ik denk even na en kijk hem aan. 'Ik zou pianospelen weer willen oppakken, ik zou meer danssoorte willen leren. Natuurlijk alles wat je me leert in jouw lessen en ehm....' Ik denk even na. Ik loop naar hem toe en laat me tegen hem aanleunen. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Weet jij nog iets?' Ik kijk hem met Een glimlachje aan. 'O en ik wil jouw beter leren kennen,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach als ik haar hoor praten en zie hoe ze mijn richting uitloopt, ik voel hoe ze dan tegen me aan leunt en ik sta nu tegen de muur aan gedrukt. Ik zie hoe een glimlach haar gezicht siert en hoe ze zegt dat ze mij beter wilt leren kennen. Ik laat mijn armen rond haar middel glijden en kijk haar aan "Oh ja en wat zou je dan willen weten over me" vraag ik en buig voorover om een zacht kusje tegen haar lippen aan te drukken en laat mijn lippen wat naar beneden glijden en mijn lippen strijken over de huid bij haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mmm,' zeg ik nadenkend en geniet van zijn aanrakingen. 'Wat ik zou willen weten?' Ik denk na. 'Oke. Belangrijke feiten. Hoe gedraag je je in huis, wat zijn je slechte gewoontes wat je goede en hoe zijn je vrienden?' Ik grinnik even. 'Maar begin maar je kan het een andere keer nog afmaken,' lach ik en sluit mijn ogen. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten en laat hem zijn gang gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even zacht tegen haar huid aan "Hmmm laat ik dan maar bij het begin beginnen" ik lach kort en kus haar nek even zachtjes "Hoe ik me in huis gedraag..." ik dacht even na "Ik denk behoorlijk normaal, ik slaap, eet kijk tv en dan weer opnieuw" ik zet mijn tanden even in haar huid maar niet zodat het een plek zal geven en dacht na over een andere vraag "Mijn slechtste gewoonte is dat ik rook" ik sloeg de vraag over wat mijn goede gewoonte was maar over aangezien ik niks wist "Mijn vrienden zullen me steunen door alles aangezien ik ze al zo'n 9/10 ken" en dan stop ik met praten en begin te zuigen op een plekje in haar nek dicht bij haar sleutelbeen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik probeer me te focussen op zijn stem, maar aangezien hij nogal bezig is gaat dat moeilijk. Mijn hart bonst en ik krijg het warm. Een warm gevoel stroomt door me heen en een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik kronkel even en krimp mijn rug, waardoor ik met mijn onderlichaam tegen die van Jamie aansta. Ik ga weer recht staan en laat mijn lippen ook zijn huid in zijn hals betasten. Hier en daar druk ik kusjes en af en toe bijt ik speels in zijn huid.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga half 2 slapen, dat is in Nederland half 1]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ben je niet in Nederland dan.. ?? ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.