• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [Hahaha awww]
    Chàrline
    Ik lachte.
    ''Will, ze denken dat ze goed genoeg zijn, maar dat zijn ze niet. Je bent perfect voor mij, en de enige die dat is,'' glimlachte ik, en gaf hem zijn pizzapunt terug waarvan de helft van de kaas en al die zooi er af lag. Ik haalde mijn schouders op.
    ''Zonde,'' mompelde ik, half tegen mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik nam de pizzapunt terug en keek naar de kaas die in de doos lag.
    "Het ligt niet op de grond" zei ik, terwijl ik mijn schouders ophaalde.
    Ik nam de kaas uit de doos en stak die in mijn mond. Ik beet een stukje van de pizza en kauwde er weer vrolijk op.
    "Sommige mensen wil ik hier gewoon echt duwen" zei ik zuchtend.
    Mensen moesten soms niet zo stom zijn, weet je ?
    Met je kleren en schoenen naast de zwembadrand te gaan zitten, terwijl je blind én doof lijkt, dat vroeg gewoon om geduwd te worden. Maar ik deed het niet.
    Mijn slechte karakter mocht niet meer zo slecht zijn.

    Veronica Madeline Green.

    Hij nam mijn handen van zijn wangen en hield ze zachtjes vast.
    Nog 1 laatste kusje drukte hij op mijn lippen voordat hij vroeg of ik nog andere klachten had.
    Op zo'n typisch, professioneel toontje die je altijd hoort bij dokters, tandartsen, advocaten, ugh, gewoon alle belangrijke mensen.
    Ik dacht eventjes na terwijl ik met zijn vingers speelde en knikte serieus.
    "'s Nachts heb ik het altijd zo koud" zei ik, proberend serieus te blijven.
    Het was nooit 1 van mijn talenten geweest, acteren.
    Net als liegen. Kon ik ook niet.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:27 ]

    [Lol dat woordje 'vrolijk' wat jij er steeds bijpropt doet het 'm, hahaha.]
    Chàrline
    ''Ik ken het gevoel, maar heb er lang geleden mee om leren te gaan. Adem, in, adem uit..'' grijnsde ik, op een toon van een éen of andere hippie.
    Nee, serieus, ik ben vaak ontzettend kwaad geworden op mijn ouders. En nu hebben die twee het zo ver laten komen dat ik ze voorlopig niet meer wil zien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Welja. Ik krijg een beeld voor me van een jongen die echt overdreven vrolijk aan het kauwen is. Moeilijk om mezelf serieus te houden dan :3.]

    William Jake O'Donnel

    Ik keek verbaasd opzij.
    "Ik dacht dat je tot 10 moest tellen" zei ik bedenkelijk.
    Ik keek even naar het water en maakte een 'Oh nee'-geluidje.
    "Dat is als je boos bent, natuurlijk".
    Ik lachte eventjes en nam terug een hap van mijn pizzapunt.
    Toen ik zag dat er nog maar 1 overbleef werden mijn ogen groot.
    Hoeveel had ik er al op ? Waarschijnlijk de helft.
    "Neem jij de laatste maar" zei ik terwijl ik de doos naar haar toeschoof, "En als je zegt dat je vol zit, gaat die pizza er via je neus in" zei ik doodserieus.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze speelde nonchalant met mijn vingers en zei toen serieus dat ze het 's nachts altijd zo koud heeft.
    'Nou, het is wel erg met u gesteld. U valt uit bed, en u heeft het koud. Zal ik je vannacht maar gezelschap komen houden?' zei ik plagend, maar aan de andere kant ook wel serieus.
    Ik zou er geen problemen mee hebben, misschien was het een beetje snel, maar ik gaf echt om haar, en dat wist ze.
    Maar ook al zou ze het niet willen, dan zou ik wel extra dekens voor haar halen, of haar een trui van me geven om te lenen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Haha echt hè :'D]
    Chàrline
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    ''Mijn.. neus?'' vroeg ik bang, en pakte snel de pizzapunt. Binnen no-time had ik die opgegeten. ''Je maakt me bang, dat is niet iets wat je bij míj moet doen,'' zei ik op een zielig toontje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik knikte doodserieus, maar kreeg lachte daarna mijn tanden bloot.
    Ik verstopte mijn gezicht in een kuiltje van zijn hals waardoor zijn geur mijn neusgaten binnendrong.
    Ik herkende de parfum van ergens, maar ik kon niet zeggen van wat.
    "Ik denk dat dat de enige oplossing zal zijn" zei ik waarna ik weer ging rechtzitten en mijn lichtgroene ogen zijn bruine ogen weer liet opzoeken.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze lachte en verstopte haar gezicht in mijn hals. Even later ging ze weer rechtop zitten en vonden haar ogen de mijne weer.
    'Dan doen we dat.' zei ik breed lachend en ik drukte nogmaals een kusje in haar hals.
    'Kom, we moeten gaan, de eetzaal gaat sluiten.' zeg ik en ik gris het cake-je van de tafel. Die zou ze vast nog wel willen. Daarna sta ik voorzichtig op en loop hand in hand met haar de zaal uit.
    'Kijk eens.' zeg ik als ik het cake-je voor haar houdt. 'Die wil je nog wel toch?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te grijnsen waarna ik wat dichter naar haar toeschoof en mijn arm om haar schouder legde.
    "Ik zal je 1 ding zeggen" begon ik doodserieus, waarna ik mijn blik op haar gezicht richtte.
    "Van mij, moet je nooit bang zijn, ik heb zelfs het lef niet om een mug dood te slaan, aangezien ik geen muggenbloed op mijn muur, of mezelf moet hebben," zei ik waarna ik haar vrolijk aankeek.
    "Oh wacht, nu komt het over alsof ik van plan was je dood te slaan, oké, opnieuw, van mij moet je dus nooit bang zijn omdat ik teveel om je geef, om je iets aan te doen dan. Ik bedoel, dingen die ik zelf niet wil, zal ik ook nooit bij jou doen, bij je ouders is een ander verhaal, maar daar hebben we het nu niet over".
    Ik dacht even na over mijn eigen uitleg en haalde mijn schouders op.
    Dat zou in ieder geval wel een indruk achterlaten.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek naar het cakeje voor me en beet zachtjes op mijn lip.
    "Misschien wel" zei ik, glimlachend, voordat ik het cakeje uit zijn hand nam en het opat.
    Echt charmant zou het waarschijnlijk niet zijn overgekomen, want ik, charmant en eten, pastte niet in dezelfde zin.
    "Alhoewel, jij bent lekkerder" zei ik, zonder er echt bij na te denken.
    Eenmaal ik wist wat ik had gezegd, voelde ik mijn wangen rood kleuren.
    Ik nam mijn blonde krullen bij elkaar en liet ze langs mijn wangen vallen.
    Voor zover dat mogelijk was met een Beanie.

    [Oh god, wat een idioot is het ook, soms x'DDD]
    Chàrline
    Ik luisterde naar zijn eerste poging, en trok een wenkbrauw op bij het verhaal over de mug. ''Wát een man,'' grinnikte ik zachtjes, en prikte hem even in zijn zij. Ik keek hem nep-bang aan toen hij zei dat hij de indruk gaf dat hij me dood wou slaan.
    Toen begon hij met poging twee, en ik knikte met een goedkeurend geluidje. ''Ik ook, geloof me,'' zei ik als antwoord op het ouders-verhaaltje, en knuffelde hem toen. Knuffelen! Yay!
    ''Je bent lief,'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ik lachte hardop en streek de blonde krullen die voor haar rode wangen vielen uit haar gezicht.
    'Lekkerder dan een cakeje? Dat vind ik wel een eer hoor!' zeg ik breed grijnzend terwijl ik haar aankijk in haar groene ogen.
    'De enige die hier lekkerder is dan dat cakeje ben jij.' fluister ik zachtjes in haar oor en ik gris behendig haar Beanie van haar hoofd en zet hem zelf op.
    Mijn snapback komt met een plof terecht op haar hoofd en ik kijk haar even glimlachend aan. Niks mooier dan meisjes met krullen en een snapback op.
    En vooral nu het Veronica was met mijn snapback op, ik kon me niks mooiers voorstellen dan dat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    [Schuldig :3 Hoe later het wordt, het minder zin ik heb om het te wissen. Ik kom er meestal telaat achter dat het een verkeerde indruk kan geven, wat ik zeg dan.]

    William Jake O'Donnel

    Ik keek even met samengeknepen ogen naar iets in de verte.
    "Ik wist het wel" fluisterde ik, waarna ik haar losliet, "Ik had nooit Tinkie Winkie mogen kiezen als Teletubbieknuffel ! Die heeft een rode handtas, en ik verzeker je, hij is mannelijk".
    Ik keek haar serieus aan, alsof ik de grootste fout van mijn leven had gemaakt op mijn 1-jarige bestaan.
    "Hij is dus de schuld dat ik geen mug durf dood te slaan".
    Ik zuchtte en liet mijn gezicht in mijn hand vallen.
    "Wat zit er in die pizza ?" lachte ik zachtjes, meer tegen mezelf dan tegen iemand anders.


    Veronica Madeline Green.

    Mijn vrolijke lach vulde de lege gangen.
    "Heb jij even geluk dat ik niet voor een roze Beanie heb gekozen deze ochtend" zei ik waarna ik in zijn zij porde.
    Als ik iets ging zeggen over dat compliment van hem, ging ik nog roder worden, dus het was het beste dat ik daar niet over zei.
    Ik ging op mijn tenen staan en drukte een kusje op zijn kaaklijn.
    Daarna zette ik de Snapback beter op mijn hoofd en begon te lopen.
    Halverwege draaide ik me om.
    Vraag me niet waarom, soms had ik gewoon zo van die ingevingen.
    "Volgens mij hou ik deze maar, hij past bij mijn Vans" zei ik terwijl ik naar de zwarte Vans gebaarde die om mijn kleine voeten zaten.

    Chàrline
    ''Wát? Tinkie Winkie? Po is veel leuker!'' protesteerde ik, en sloeg mijn armen over elkaar.
    Po for the win.
    En toen.. begon ik me langzaamaan af te vragen wat Will zich ook afvroeg. Wát was er mis met die pizza?
    Maar alsnog. Po is het leukst.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 1:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''