• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze drukte zich nog wat dichter tegen me aan en dit keer durfde ik wel mijn handen naar beneden af te laten zakken. Mijn handen liet ik voorzichtig in de kontzakken van haar broek glijden terwijl ik kusjes in haar nek en op haar sleutelbeen drukte.
    Op een gegeven moment maakte het me helemaal niks meer uit, wat mensen van me zouden denken, of wat er zou gebeuren, het maakte me niet meer uit. Ik verlangde naar Veronica.
    Ik drukte een zacht kusje in haar hals en zoog toen voorzichtig al het bloed naar boven. Even schoten er allerlei gedachtes door mijn hoofd, kon ik dit wel doen? Durfde ik het wel?
    Voorzichtig liet ik haar hals weer gaan en trok mijn handen terug, en grinnikend keek ik naar de dieprode vlek die zich gevormd had in haar hals.
    'Ik hoop dat je nog een sjaaltje bij hebt..' zei ik zacht lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik reageer zo x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Facetious schreef:

    William Jake O'Donnel

    "In dat geval" zei ik grijnsend, meer tegen mezelf dan tegen iemand anders.
    Ik nam haar enkels terug vast en trok ze naar me toe.
    Ik had gewoon snelle reflexen.
    Ze kwam boven water om adem te halen waarna ik mijn armen van achter haar om haar middel sloeg.
    Ik zette mijn lippen in haar nek en zo ging ik door naar haar sleutelbeen, oor en haar wangen.

    Chàrline
    Ik voelde hoe hij me naar zich toe trok.
    Hij sloeg zijn armen om mijn middel, en liet een spoor van kusjes achter rond mijn nek, sleutelbeen en wang. Ik grijnsde. ''Dacht ik al,'' zei ik zachtjes, en sloot even mijn ogen.
    Toen draaide ik me om, sloeg mijn armen rond zijn nek en kuste hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Hij bleef kusjes drukken in mijn hals en op mijn sleutelbeen.
    Of ik het erg vond ? Nee, eigenlijk niet.
    Hij liet zijn handen afzakken tot in mijn achterzakken.
    Zijn lippen hadden een plaatsje gevonden in mijn hals waarna hij het bloed naar boven zoog.
    Ik beet zachtjes op mijn lip, "Ik draag nooit sjaaltjes" lachte ik.
    Ik keek hem even aan in zijn ogen voor ik begon te grijnsen.
    Ik drukte een kusje op zijn mondhoek, niet hard, maar zacht.
    Zo ging ik verder naar zijn wangen, kaaklijn en sleutelbeen.


    William Jake O'Donnel

    "Dat klonk alsof ik je alleen maar wil kussen" grijnsde ik even tegen haar lippen aan.
    Ik tilde haar een stukje op en duwde mijn lippen weer zachtjes tegen de hare.
    Haar lippen waren gewoon verleidelijk, dat was het woord dat haar lippen het beste omschreef. Verleidelijk.

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik draag nooit sjaaltjes.' lachte ze voordat ze een zacht kusje op mijn mondhoek drukte. Daarna op mijn wangen, kaaklijn en sleutelbeen.
    Even hapte ik naar adem, haar zachte lippen bewogen zich en ze leken wel overal te zijn.
    Ik beet even op mijn lip toen ik haar lichaam tegen me aanduwde.
    'Je weet niet wat je doet..' zuchtte ik zachtjes toen ik genietend mijn ogen sloot.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Er waren hooguit drie, vier mensen rondom dit zwembad, en die lette geloof ik niet eens op.
    Éen hand legde ik op zijn wang, terwijl de andere op zijn schouder rustte. Gelukkig tilde hij me op, anders moest ik wéér op mijn tenen staan.
    Ik liet mijn tong plagend langs zijn onderlip glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Even hapte hij naar adem. Een glimlach kwam op mijn gezicht daardoor.
    "Je weet niet wat je doet" zuchtte hij zachtjes.
    Ik drukte een kusje onder zijn oor, "Misschien wel" fluisterde ik zachtjes, in zijn oor waarna ik een kusje op zijn oorschelp drukte.
    Ik stak mijn rechterhand onder zijn shirt en liet mijn vingertoppen langs zijn ruggengraat glijden.

    William Jake O'Donnel

    Ik opende mijn mond een stukje en liet mijn tong in haar mond glijden.
    Even raakte ik haar tong aan.
    Ik legde mijn handen onder haar kont zodat ik ze makkelijker omhoog kon houden.

    Brandon Jason Jefferson
    'Misschien wel.' fluisterde ze toen ze een kusje onder mijn oor drukte.
    Haar rechterhand gleed onder mijn shirt en haar vingertoppen streelde zachtjes over mijn ruggengraat.
    Ik voelde hoe kippenvel zich verspreidde over mijn lichaam, dit meisje bleef me echt keer op keer verrassen.
    Mijn handen streken langzaam over haar onderrug, niet onder haar shirt hoor, ik wilde niet overhaasten.
    'Je hebt geen idee liefje.' fluisterde ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Kippenvel verspreidde zich over zijn huid. Ik voelde zijn handen over mijn onderrug strelen, langzaam wel.
    "Je hebt geen idee liefje" fluisterde hij zachtjes.
    Vlinders fladderden weer op bij zijn koosnaampje.
    Ik drukte een zacht kusje in zijn hals, waarna ik mijn tanden even in zijn vel zette.
    Zachtjes begon ik het bloed naar boven te zuigen. Af en toe liet ik het puntje van mijn tong over het plekje glijden.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze drukte een kusje in mijn hals en even voelde ik haar tanden in mijn vel drukken. Ik voelde hoe het bloed in mijn hals naar boven getrokken werd en hoe ze af en toe zachtjes het puntje van haar tong eroverheen liet glijden.
    Dat werd dus ook een zuigzoen.. Ik was een jongen, een sjaaltje zou gay zijn, en make-up was ook geen optie. Zou ze het dan niet erg vinden dat mensen het zouden weten?
    Mijn handen gleden voorzichtig de achterkant van haar shirtje in, zachtjes streken ze langs haar ruggengraat en net onder de band van haar bh.
    Ze had echt geen idee wat ze met me deed, nog nooit had een meisje me zo'n verlangen laten voelen als dat zij nu deed.
    Ik zuchtte zachtjes toen haar tong nogmaals over het inmiddels gevoelige plekje liet glijden.
    Ze maakte me gek als ze zo doorging.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Onze tongen ontmoetten elkaar, en ik voelde hoe Will zijn handen onder mijn achterste legde voor het gemak.
    De hand op zijn wang liet ik naar zijn nek afdwalen, en liet hem daar rusten.
    Na een tijdje verbrak ik plagend de kus, en drukte kusjes op zijn mondhoek en kaaklijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Mijn kat snurkt.]

    Veronica Madeline Green.

    Een rilling trok over mijn rug toen ik zijn handen langs mijn ruggengraat voelde strijken. Kippenvel verspreidde zich over mijn lichaam.
    Nog een laatste keer liet ik mijn tong langs het gevoelige plekje glijden, daarna boog ik weg van het plekje.
    "Oops" fluisterde ik zachtjes in zijn oor waarna ik mijn lippen langs zijn oor liet strijken, maar zijn oorschelp niet kuste.
    Waar ik het lef vandaan had, wist ik niet maar ik had hier nog plezier aan.


    William Jake O'Donnel

    "Jij bent zo een pestkop" zei ik zuchtend, toen ze me weer plaagde met overal kusjes te plaatsen.
    Ik liet haar neervallen tot mijn armen om haar middel zaten, en verstrakte daar mijn greep weer.
    Ik liet mijn vingers langs haar zij glijden, zachtjes zodat het meer een kietelend effect had.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:21 ]