• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    Wéér zag ik iemand raar kijken, waardoor ik me omdraaide.
    "Als je onze gesprekken raar vindt, luister dan niet !" riep ik boos uit.
    Ik draaide me terug om en keek bedenkelijk, "Eigenlijk wel" mompelde ik, "Tinkie Winkie heeft een rode handtas, maar Po heeft een rode step, veel cooler dus !" zei ik, alsof ik net de Davinci-code het gekraakt.

    Brandon Jason Jefferson
    'Damn.' zei ik zachtjes toen ze zich naar me toe draaide een stukje verderop. Haar krullen kwamen vrolijk onder mijn snapback uit en ik beet even op mijn lip.
    Mijn zwakke plek was gevonden, het vrolijke gezichtje van Veronica maakte mij ook meteen blij.
    Ik liep naar de plek waar zij stond en ik bekeek haar goed toen ik voor haar stil ging staan.
    'Looking good babe.' zei ik toen zacht en ik trok haar voorzichtig met mijn handen op haar heupen naar me toe. Extra zacht, zodat ze geen pijn zou hebben.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    ''Steppen zijn sowieso cool!'' zei ik enthousiast.
    Dit keer waren het de meisjes die naar William kijken, en nijdig keek ik hen aan. Ze trokken een wenkbrauw op, lachten even arrogant. Oké, Char, rustig. Afleiding.
    ''Al was die bal van Lala ook leuk. Ik wou er vroeger altijd éen hebben..'' mompelde ik nadenkelijk. Het was waar; ik vond die bal geweldig. Mijn moeder gaf me toen een skippybal, maar daar was ik niet tevreden mee. Ik grinnikte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Hij zei iets, maar ik kon niet verstaan wat. Na zijn woord, of woorden kwam hij naar me toegestapt, op zijn gemakje, terwijl zijn ogen me goed in hem opnamen.
    Toen hij uiteindelijk stil stond, voor mijn neus, keek ik op in zijn bruine ogen. Ze waren zo donker, maar toch zo mooi.
    "Looking good babe" zei hij zacht, waarna hij zijn handen op mijn heupen legde en me naar zich toetrok.
    Ik keek even naar zijn borstkas terwijl ik mijn tanden in mijn onderlip vastklemde en keek weer op.
    Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en drukte een zacht kusje op zijn kin.
    "Thank You".


    William Jake O'Donnel

    "Wàt ?" vroeg ik, op een toon alsof ze me net beledigd had.
    "Echt niet ! Heb je de hoed van Dipsy al eens gezien ? Dìe is pas awesome" zei ik doodserieus.
    Ik begon te lachen toen ik me herinnerde dat mijn kleinere zusje me zo'n hoed had gegeven, aangezien ik met haar de Teletubbies moest kijken.
    Pas toen dacht ik na over het feit dat ze daarnet neidig keek naar iets achter me.
    "Staat er soms een seriemoordenaar achter me ?" vroeg ik fluisterend, terwijl ik bange ogen opzette.

    Chàrline
    ''..Daar kan je het mee vergelijken, ja,'' zei ik serieus.
    ''Maar ik bescherm je!'' zei ik, en deed een bodybuilder-houding na. Ik zag dat de meisjes Will nog steeds dromerig aankeken, en een lichte grijns sierde mijn gezicht.
    Ik boog voorover en plantte mijn lippen op die van William.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Hoe ik het deed om niet in de slappe lach te schieten toen ze een rare houding aannam, ik wist het niet, maar het feit dat ze haar lippen plots de mijne weer vonden op het moment dat ik begon door te krijgen dat meisjes me aankeken, had er vast wel iets mee te maken.
    Ik sloeg mijn rechterarm om haar middel en trok haar dichter tegen me aan.
    "Meisjes zijn geen moordenaars" prevelde ik tegen haar lippen, "Jaloerse meisjes moet je mee oppassen".
    Ik vond dat ik genoeg had gezegd dus drukte ik mijn lippen weer op de hare.

    Chàrline
    Ik hoorde hoe ze verontwaardigde geluidjes maakten, en ik grinnikte zachtjes onder het kussen door. Doordat ik voorover was gebogen, vielen mijn haren als een gordijntje langs mijn gezicht. Terwijl ik met éen hand op de grond steunde, veegde ik de haren met mijn vrije hand achter mijn oren. Ik voelde de vlinders in mijn buik weer opfladderen, en mijn hart sneller kloppen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Sorry, moet gaan, reageer morgen x.]

    [Is goed, sweet dreams! x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek even wat naar beneden en keek me toen weer aan. Haar armen sloeg ze stevig om mijn middel en ze drukte een zacht kusje op mijn kin. Iets wat nog nooit iemand bij me had gedaan, waarschijnlijk omdat ze allemaal van dezelfde lengte waren, en Victoria was toch iets kleiner.
    'Thank you.' zei ze en ik keek haar even glimlachend aan.
    Ik keek even op mijn horloge, half 10, nog een kwartier voor de lessen begonnen.
    'We hebben nog een kwartier.. Wil je nog iets gaan doen of blijven we hier staan?' vroeg ik zacht.
    Met allebei had ik geen probleem, hier blijven staan met haar vond ik net zo leuk als iets gaan doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek bedenkelijk opzij en beet zachtjes op mijn onderlip.
    Veel konden we niet doen toch ?
    "Hmm" kwam er na een paar seconden denken uit mijn mond.
    Uit een automatische speelde ik met mijn vingers, "Er is buiten wel iets te doen," besloot ik uiteindelijk, "Denk ik" vervolgde ik twijfelend.
    Ik liet hem los en draaide me om.
    Vrolijk begon ik te lopen, maar dat duurde niet lang.
    "Het is de andere kant" zei ik grinnikend toen ik me weer naar hem had omgedraaid.


    William Jake O'Donnel

    Langzaam verbrak ik de kus voordat ik opstond en me naar de meisjes omdraaide.
    Het moment dat ze mijn gezicht niet meer in de gaten hadden, zuchtte ik diep.
    "Ooit al gehoord van privacy ?" vroeg ik, emotieloos.
    Ik keek ze voor 5 seconden lang aan, "Wauw, jullie zijn echt dom" mompelde ik tegen mezelf.
    Ik ging achter Chàrline staan en legde mijn handen op haar heupen.
    Met een soepele beweging stond ze weer recht, "Gelukkig ben jij mooi én slim" fluisterde ik in haar oor waarna ik een kusje op haar wang drukte.

    Chàrline
    Met een kleine grijns keek ik toe, en voordat ik iets kon zeggen had William er voor gezorgd dat ik stond.
    ''Gelukkig ben jij mooi én slim,'' fluisterde hij, waardoor zijn warme adem langs mijn huid streek. Ik giechelde even en legde mijn handen op die van hem. Ik merkte dat ik weer lichte blosjes op mijn wangen kreeg, en ik keek Will aan. ''Zwemmen?'' grijnsde ik, want dankzij hem kon ik wel wat afkoeling gebruiken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ik keek haar even met een raar gezicht aan toen ze de verkeerde kant op liep, echter draaide ze zich snel om en verbeterde ze zichzelf.
    'Het is de andere kant.' zei ze grinnikend en ik keek haar even lachend aan.
    'Wat zijn we weer slim bezig lieve schat.' zeg ik terwijl ik de deur uitloop en buiten kom.
    Ik kijk even om me heen, er is helemaal niks te doen. Er staan alleen wat bankjes, maar daar houdt het dan ook mee op. Gister op het dak was nog meer te beleven als hier.
    Toch besluit ik uiteindelijk maar op een bankje neer te ploffen en ik kijk Victoria even afwachtend aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.