• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Veronica Madeline Green

    Ik zag hoe Brandon op een bankje neerzakte.
    Ik bleef echter staan en keek zoekend om me heen. Het moest hier ergens te vinden zijn.
    Ik begon te grijnsen toen ik de ladder in mijn gezichtsveld kreeg.
    Ik liep ernaartoe en legde mijn handen op de ijzeren buis. Op mijn gemakje kroop ik naar boven via de brandladder en stopte toen ik nogmaals op het dak terechtkwam.
    Het uitzicht was niet zo mooi als gisteren, maar het kon ermee door.
    Deels door het meer dat een eindje verderop te zien was met de reflectie van de zonnestralen.
    Brandons snapback stond nog steeds op mijn hoofd wat me stiekem deed glimlachen.
    Ik ging op de rand van het dak zitten zodat ik Brandon kon zien.
    "Ik hou gewoon van daken" zei ik, of meer riep ik waarna ik mijn schouders ophaalde.


    William Jake O'Donnel

    "Zei dat dan eerder" zei ik grijsend waarna ik haar een duwtje gaf en ze zo het water in belandde.
    "Afgekoeld Babe ?" vroeg ik met een doodonschuldige glimlach.
    Ik liep het zwembad rond naar de duikplank en ging erop staan.
    Dankzij mijn danstalenten in Streetdance kon ik makkelijk op mijn handen gaan staan en liep zo de duikplank op.
    Op het einde liet ik me gewoon het water invallen, te lui om iets anders te doen.

    Chàrline
    Lachend kwam ik weer boven water, en knikte. ''Nu wel, ja,'' grinnikte ik, en volgde zijn bewegingen met mijn ogen. Zijn armspieren waren duidelijk te zien toen hij op zijn handen de duikplank op liep, en net zoals ik keken die meisjes verlekkerd naar hem. Toen ik me het realiseerde, wierp ik hen een kwade blik en spetterde ze nat. Ze slaakten kreetjes.
    ''Dit is suede!'' - ''Deze tas kostte meer dan achthvijfhonderd euro!'' verschillende, verontwaardigde zinnen verlieten hun mond, en ik grinnikte. Ik keek toe hoe Will zich het water in liet vallen, en glimlachte even.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Zelf ik hoorde de zinnen die ze zeiden tegen Chàrline.
    Ik dook naar haar toe onder water en kwam achter haar terug boven.
    Mijn armen krulden automatisch om haar middel.
    "Wat, zoveel ? In de Blokker heb je hem al voor 12 euro !".
    Ik keek ze onschuldig aan, en zag hoe ze kwaad weglopen.
    "Dat is de uitgang niet eens" grinnikte ik toen ze totaal de verkeerde kant opliepen.

    Chàrline
    Ik schrok toen ik twee armen rond mijn middel voelde. ''Hou op, je laat me schrikken!'' grinnikte ik. ''Alweer,'' voegde ik er nog veelbetekenend aan toe, en schoot in de lach toen Will tegen de meisjes praatten, wie verontwaardigd wegliepen. Ik lachte nog even na, en drukte vervolgens een kusje op zijn kaaklijn. ''Ik snap het ook niet,'' zei ik, terugkomend op de tas.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Halfuurtje weg. Zo terug x.]

    William Jake O'Donnel

    "Jij bent degene die altijd besloot om te schrikken" lachte ik.
    Ik liet haar los en liet me tot aan mijn schouders in het water zakken, "Sommige mensen zijn niet geboren om met geld om te gaan" zei ik, nonchalant, "Of om slim tezijn" vervolgde ik grijnsend.
    Ik liet me helemaal onder water zakken en duwde me af tegen de rand van het zwembad.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:08 ]

    Brandon Jason Jefferson
    'Veronica verdomme! Doe nou eens normaal!' riep ik geschrokken terug.
    Ik was meteen overeind gesprongen en keek twijfelachtig naar de ladder die mij ook naar het dak zou brengen.
    'Ga weg bij die rand gek!' riep ik en ik liep naar de ladder toe om naar boven te klimmen, ik maakte me echt druk om haar nu. Wat als ze ineens viel, ze zou dood kunnen vallen vanaf daarboven.
    Toen ik boven was bleef ik op een veilige afstand van de rand staan. 'Veronica, asjeblieft, kom bij die rand vandaan.' zeg ik op een bijna smekende toon.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green

    Verbaasd keek ik naar de reactie van Brandon.
    Ik deed toch normaal ? Dit was wat ik altijd deed.
    De bijna smekende manier hoe hij het een laatste keer vroeg, vond ik gewoon erg, voor hem.
    Ik draaide me makkelijk om en ging rechtstaan. Daarna zette ik een paar stappen zijn kant op tot ik voor hem bleef staan.
    "Sorry" zei ik zachtjes, waarna ik mijn ogen neersloeg.

    Chàrline
    ''Née ik wil niet schrikken! Ik kan er niks aan doen!'' zei ik op een zielig toontje, en ging op de rand van het zwembad zitten terwijl mijn voeten nog in het water zaten.
    Ik genoot van de warme zonnestralen, en met een kleine, dromerige glimlach keek ik een beetje voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ze draaide zich om en bleef voor me stilstaan.
    'Sorry.' zei ze zachtjes en ze richtte haar blik naar beneden.
    Zoiets had ik al verwacht, doordat ik zo ongerust was had ik haar gekwetst.
    'Zo bedoel ik het niet, ik wil gewoon niet dat je iets overkomt..' zeg ik zacht, 'Ik moet er niet aan denken dat je ineens valt, of dat er iets anders gebeurt.' vervolgde ik, 'Ik wil je nog lang niet kwijt.' zeg ik glimlachend als ik haar kin omhoog hef met mijn vinger zodat ze me weer aankijkt.
    Diepgroene ogen staren in die van mij en meteen slaan alle kriebels in mijn buik weer toe.
    Ik druk voorzichtig een zacht kusje op haar lippen en kijk haar dan tevreden aan.
    'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    "Zielepoot" zei ik grinnikend.
    Ik zwom naar haar toe en nam haar enkels vast. Ik trok haar aan haar enkels het water en begon te lachen door mijn actie.
    "Oh, zo vroeg in de ochtend en al zo grappig, hoe doe ik het toch ?" vroeg ik mezelf luidop af.

    Veronica Madeline Green.

    De tintelingen in mijn buik zeiden dat ze er nog altijd waren, en niet van plan waren weg te gaan.
    Bij elk woord hij zei, leek het meer te worden.
    Hij drukte een zacht kusje op mijn lippen.
    "Ik hou van je" zei hij zachtjes.
    Dat was het toppunt. Een warm, gelukkig gevoel nam mijn humeur en lichaam over.
    Ik ging op mijn tenen staan en duwde mijn lippen weer tegen die van hem.
    "Ik ook" prevelde ik tegen zijn zachte lippen aan.

    Chàrline
    Ik keek hem schijnheilig aan.
    ''Arrogante, gestoorde idiote gek,'' grinnikte ik. Daarom vond ik hem zo leuk.
    Ik legde een hand op zijn wang en kuste hem kort, om vervolgens van hem weg te zwemmen.
    ''En ik ben grappiger!'' zei ik nog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Pestende, rare, gekke Chàrline" riep ik terug.
    Ik dook het zwembad vlug in en opende mijn ogen onder water.
    Ik zag haar benen en dook eropaf.
    In 3 seconden had ik haar benen vastgegrepen en kwam boven.
    Doordat ik haar nogsteeds vasthad was zij nu een stuk groter, mede omdat ik haar benen vasthad.
    "Wat zeggen we dan ?" vroeg ik op een vaderlijk toontje, aangezien moederlijk nogal ongepast was in mijn situatie.

    Chàrline
    Ik slaakte een kreetje toen hij me via mijn benen optilde.
    ''Wat zeggen we dan?'' vroeg William vaderlijk, en ik grinnikte. Mijn handen rustten op zijn schouders.
    ''Ik vat het op als een compliment,'' grijnsde ik uitdagend. Ik ging geen excuses aanbieden, hoe hard hij ook zijn best deed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson

    'Ik ook.' prevelde ze tegen mijn lippen aan en even lachte ik zachtjes.
    Ik wist dat ze bedoelde dat ze ook van mij hield, maar het klonk alsof ze van zichzelf hield.
    Ik dacht even terug aan gisteren avond, toen we hier ook stonden. Gisteren had ik me precies hetzelfde gevoeld, misschien iets zenuwachtiger dan nu, maar nog steeds dezelfde tintelingen in mijn buik die voorlopig ook nog niet weg zouden gaan.
    Ik pakte haar handen vast en drukte mijn lippen lang en lieflijk op die van haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.