• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    "Als het zo zit" zei ik mompelend.
    Ik liet mijn armen los waardoor ze terug het water inviel.
    "Nog steeds geen excuses ?" grijnsde ik, wetende dat ze toch niet zou toegeven.
    Ze was nu eenmaal een beetje koppig.

    Veronica Madeline Green.

    Hij lachte eventjes, ik wist niet waarom, ik zou vast weer iets raars gedaan hebben, en nam toen mijn handen terug vast.
    Mijn handen waren altijd zo klein in vergelijking met de zijne. Of nuja, in vergelijking met iedereen zijn handen, maargoed.
    Zijn lippen raakten de mijne weer, deze keer langer.
    Ik vouwde mijn vingers tussen die van hem en twijfelde eventjes.
    Toen ik dan toch het lef had gevonde opende ik mijn mond een stukje en zette mijn tanden zachtjes in zijn onderlip.

    Chàrline
    ''Waar moet ik mijn excuses voor aanbieden?'' grijnsde ik. ''Voor de waarheid? Nee, dacht het niet,'' zei ik, en grinnikte even.
    Als ik had gelogen, was het een ander verhaal. Maar ik loog niet. William was nou eenmaal arrogant, idioot, gestoord en gek. Kon ik niks aan doen. Ik glimlachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te grijnsen en haalde nonchalant mijn schouders op.
    "Voor het zeggen van de waarheid natuurlijk, zoals je zelf al geraden had. De waarheid komt soms hard aan hoor" zei ik waarna ik zogezegd wat tranen wegpinkte.

    Chàrline
    Ik keek hem zogenaamd medelevend aan.
    ''Awh,'' zei ik op zielig toontje en liep naar hem toe. Onze gezichten waren nu slechts enkele centimeters verwijderd.
    Na hem een tijdje in zijn helderblauwe ogen aangekeken te hebben, drukte ik mijn lippen vlinderlicht op die van hem, terwijl ik mijn vingertoppen van zijn sleutelbeen tot zijn lies liet glijden. Na een tijdje verbrak ik de kus. ''Goed genoeg?'' zei ik zachtjes, en grijnsde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Naha" zei ik zachtjes, terwijl ik mijn hoofd schudde.
    Ik legde mijn hand op haar wang en plantte mijn lippen terug op de hare.
    Mijn andere hand lag op haar heup, waar ik figuurtjes tekende op haar blote huid.

    Chàrline
    Voordat ik iets kon zeggen voelde ik zijn lippen weer op de mijne.
    De figuurtjes die hij maakte op mijn huid kietelde, maar voelde niet onaangenaam.
    Ik liet mijn vingertoppen weer langs de oppervlakte van zijn huid glijden, en sloot mijn ogen. Ik beet zachtjes in zijn onderlip.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Haar vingertoppen gleden over dezelfde plaatsen als daarnet van mijn huid.
    Het moment dat ik haar tanden in mijn lip voelde, bedacht ik me dat we nog steeds in het openbaar waren.
    "Hoe graag ik je ook wil verderkussen" zei ik zachtjes toen ik de kus verbroken had, "We zijn nog steeds in een openbaar zwembad".

    Chàrline
    Ik grinnikte.
    ''Het is vroeg en rustig,'' zei ik, en liet hem toen plagend los.
    ''Maar als dat is wat jij wilt..'' ik haalde mijn schouders met een kleine grijns op, en dook onder water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eten, zo terug xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Haar vingers verstrengelde zich met de mijne en ik voelde hoe ze voorzichtig haar mond een stukje opende en haar tanden zacht in mijn onderlip zette.
    Even was ik verbaasd, dit had ik van haar echt niet verwacht, maar daarna bedacht ik me dat we op het dak stonden, en niemand ons kon zien en ik maakte mijn handen los van die van haar.
    Mijn armen liet ik los om haar heupen hangen en ik opende mijn mond langzaam en liet mijn tong plagend over haar onderlip glijden.
    Dit beviel me wel, al had ik het nooit achter Veronica gedacht dat zij de eerste stap zou zetten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Hij liet mijn handen los en legde ze losjes om mijn heupen.
    Aangezien ik toch al op mijn tenen stond legde ik mijn armen om zijn nek heen.
    Zijn tong gleed over mijn onderlip, op een soort plagende manier.
    Mijn mondhoeken krulden lichtjes naar boven waarna ik mijn tong zachtjes langs de zijne liet strelen.


    William Jake O'Donnel

    "In dat geval" zei ik grijnsend, meer tegen mezelf dan tegen iemand anders.
    Ik nam haar enkels terug vast en trok ze naar me toe.
    Ik had gewoon snelle reflexen.
    Ze kwam boven water om adem te halen waarna ik mijn armen van achter haar om haar middel sloeg.
    Ik zette mijn lippen in haar nek en zo ging ik door naar haar sleutelbeen, oor en haar wangen.

    Brandon Jason Jefferson
    Haar tong streelde zachtjes langs de mijne en mijn armen klemde zich iets steviger om haar heen.
    Ik voelde hoe mijn handen iets naar beneden gleden maar ik verbeterde mezelf snel en hield ze weer netjes op haar onderrug.
    Na een tijdje sloot ik voorzichtig mijn mond weer waardoor zij ook automatisch haar tong terugtrok en ik drukte nog een paar kusjes op haar lippen, daarna een op haar wang en uiteindelijk plantte ik mijn lippen zachtjes in haar nek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Zijn greep verstrakte wat en zijn handen zakten een klein beetje naar beneden. Niet voor lang, want hij legde ze terug op mijn onderrug.
    Na eventjes verbrak hij de kus voorzichtig en drukte nog een paar kusjes op mijn lippen erna.
    Een kusje op mijn wang volgende waarna hij zijn weg vond naar mijn nek.
    Ik ging nog iets dichter tegen hem aanstaan, voor zover dat kon en sloot mijn ogen.

    *Wow nieuw topic jee ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.