• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous


    De Panters, Luipaarden en tijgers zijn vol. Andere katachtigen zoals Poema en leeuw kunnen nog wel, maar wees creatief.

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan

    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soul*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kracht**:
    Extra:

    *:Het moet bij je Karakter passen en niemand heeft hetzelfde dier. Wie het eerste heeft houd hem de andere moet helaas veranderen. 
    **: Je Soul kan het al helemaal. Jijzelf moet het nog leren. 

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    BlueHope schreef:
    Gewoon een vraagje. Stel je heb een soul heeft je moeder/dochter/oma/tante (En deze in mannelijke vorm) er dan ook een.
    ik snap je vraag niet?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    alle rollen zijn nu vol toch?? we kunnen nu beginnen toch?? =D =D

    nog 3 gereserveerde


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik dacht dat dat zo en zo was. Aangezien lucht, aarde, water en vuur de bacis elementen zijn. al horen planten wel bij aarde. En mentaal vind ik toch meer iets wat bij het ruimtelijke hoort, het element wat niet bestuurd kan worden, alleen gezien en gevoeld.

    en stel: ik heb een soul. En ik krijg een dochter, krijgt die er dan automatisch ook een als ze 15 is.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:47 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    oh, ja ik zie het... jammer

    Naam: Athan caspers
    Leeftijd: 17
    Geslacht: mannelijk
    Soul*:Arabische oryx


    Karakter: Athan is betrouwbaar en aardig, Hij is aardig tegen anderen zolang die ook aardig tegen hem zijn, hij is niet verlegen en maakt graag vrienden.



    Kracht**: bovenmenselijke kracht(hij is heel erg sterk)
    Extra:zijn ouders zijn rijk daarom is hij een beetje verwend en hij houd ervan om te tekenen

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:23 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    BlueHope schreef:
    Ik dacht dat dat zo en zo was. Aangezien lucht, aarde, water en vuur de bacis elementen zijn. al horen planten wel bij aarde. En mentaal vind ik toch meer iets wat bij het ruimtelijke hoort, het element wat niet bestuurd kan worden, alleen gezien en gevoeld.

    en stel: ik heb een soul. En ik krijg een dochter, krijgt die er dan automatisch ook een als ze 15 is.

    Ik bedoelde Metaal (sorry) maar oke is goed. Aarde vuur water en lucht dan is dat goed?

    Iedereen krijgt een soul als hij of zij 15 word. Het word het dier dst bij jou karakter ligt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ik bedoelde Metaal (sorry) maar oke is goed. Aarde vuur water en lucht dan is dat goed?

    Iedereen krijgt een soul als hij of zij 15 word. Het word het dier dst bij jou karakter ligt.


    Oke,
    En ja dat is goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    nu kunnen we wel beginnen, als de kamerindeling al bekend is en het rooster??

    Nee er zijn nog een paar gereserveerden xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb (bij mijn leraar) er even bij gezet dat dieren, metaal en mensen niet bestuurbaar zijn. Net als de 'groei' van dingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rechazame schreef:
    Nee er zijn nog een paar gereserveerden xD


    pff ben echt blind hahaha

    leich heeft tog haar resevering geanuleerd? :X


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    en de rest is offline -.-'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Informatie.
    Naam: Kendra Momsen.
    Leeftijd: Kendra is 19 jaar en geboren 8 Maart.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Soul*:

    Deze slang staat bekend om zijn extreme giftigheid waardoor een beet dodelijk af kan lopen als er niet medisch behandeld wordt. Het gif werkt verlammend en kan de ademhaling stoppen. Er is een antiserum maar sommige mensen zijn daar allergisch voor, zodat het niet altijd gevaarloos kan worden gegeven. Op korte afstand is de slang erg snel waardoor het vrijwel onmogelijk is om een beet af te weren. Met name langere exemplaren zijn sneller en hebben een groter bereik. Met een enkele beet kan voldoende gif worden geïnjecteerd om 20 of meer volwassenen te doden, en de dood kan soms in 20 minuten al intreden, waardoor medische hulp vaak te laat komt. Een boze mamba kan herhaaldelijk bijten. Ook is de zwarte mamba de snelste slang ter wereld, hij kan op korte afstand een snelheid van 16 tot 20 km/h behalen. De zwarte mamba wordt niet erg dik maar wel vier meter lang hoewel veel exemplaren nog geen drie meter zijn.
    Karakter: Kendra heeft een sterke wilskracht. Als ze iets wilt dan zet ze dit ook door. Kendra hecht veel waarde aan haar geld en haar eigen bezittingen. Als iemand aan haar spullen komt wordt ze hier nijdig om. Eerst zullen ze dit aan haar moeten vragen om haar goedkeuring.
    Als Kendra iets niet wilt dan wilt ze dit niet. Ze is erg koppig, dus zal iets niet toegeven. Uit haar mond komen alleen sarcastische en sadistische uitspraken. Je kan haar niet betrappen op een lieve uitspraak, behalve als het écht noodzakelijk is geeft zij af een toe een aardige uitspraak.
    Met dit alles kan ze goed naar je luisteren. Je kunt je dingen kwijt aan Kendra, want ze is een erg betrouwbare en rechtvaardig iemand.
    Ze heeft een sterke en scherpe geest, dus je kan allerlei scheldwoorden naar haar toe gooien of wat dan ook, ze wordt hier niet door geraakt. Behalve als je over haar familie begint, dan is ze zichzelf niet, en kan ze je zo aanvallen. Ze heeft namelijk een erg kort lontje. Als iemand Kendra heeft gekwetst, dan kan ze lang een wrok koesteren voor diegene, en zich blijven vasthouden aan de pijn die diegene heeft veroorzaakt.
    Kendra heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden, en om binnen te zitten. Ze moet wat doen, en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen.
    Uiterlijk:

    Kendra heeft een sterke kaaklijn. Haar lippen zijn mooi vol. Een 1.70 meter is ze, en heeft hier totaal geen probleem mee. Ze heeft het meest in haar leven mannen rondom haar heen gehad, en die waren twee koppen groter dan haar. Dus met haar lengte zit ze niet. Alhoewel Kendra een slank postuur heeft, en er breekbaar uitziet; is ze dit echter niet. Ze is vaak in voor een potje stoeien en dan merk je dat ze heus niet zo slap is als het lijkt.
    Ze heeft donkerbruin haar. Ze doet hier verder niets mee dan even snel een haarborstel er doorheen halen. Soms heeft ze namelijk prachtige krullen van zichzelf en ze is hier erg blij mee. Haar ogen zijn mooi natuurlijk bruin met een grijs tintje, en haar wenkbrauwen epileert ze niet, want dat is ook helemaal niet nodig. Deze hebben nog steeds hun natuurlijke vorm. Ze is wat minder blij met haar neus. Telkens als ze in de spiegel kijkt dan denkt ze dat haar neus groot is, maar eigenlijk is het een klein schattig neusje. Ze denkt niet al te positief over zichzelf.
    Kracht**: Ze kan dingen laten ontploffen zowel als stop zetten. Dit betekend dat als er bijv. iets in de lucht wordt gegooid ze dit met een simpele beweging van haar hand kan laten 'bevriezen', zodat het in de lucht blijft hangen.
    Extra: Hier ook.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 22:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.