• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn topics. Als ik thuis ben zet ik mijn post.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    Ik zucht we zaten nu al een tijd in deze koetsachtige auto en er leek er maar e-geen einde aan te komen.'Zenuwachtig?'Hoor ik Toxic denken.Ik knik.Ik was echt nerveus aan het worden,hoe is het daar,hoe zijn de andere?De koets/auto stopte en ik zag het gebouw.'Best wel groot iet?'zei ik en keek naat Tox.'ach het komt wel goed,doe nou maar die deur open.' zei hij en duwde me wat met zijn snoet.Ik deed de deur open en stapte uit gevolgd door Tox.

    Maxwell Scot
    Ik zat wat te dagdromen,nieuw schooljaar en nieuwe leerlingen."Zijn een hoop nieuwe dit jaar" Hoor ik en mijn dagdroom vervaagd.Ik kijk naar Elliott die nu bij het raam staat."Ja inderdaad hopelijk zijn ze niet al te lastig."zeg ik en kijk naar Caeli die nu ook naar buiten staart.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jadelynn Sophie Bright
    'Jadelynn, jouw soul's staart houd mijn slaapkop uit zijn slaap. Hij word er nogal chagrijnig van en bijt dan graag...of ze er mee op wil houden.' Ik kijk naar hem op. Ik grinnik even aai zijn soul even op zijn koppie en til dan Jackie op. Wat doe je!! Zegt ze hysterisch. Je sloeg dusty met je staart Stuur ik terug. Jackie ontsnapt uit mijn handen en springt op mijn hoofd. Dan zit ik hier Zegt ze triomfantelijk. Ik kijk Elliot en Nathan aan. 'Denken jullie dat ze net zo opstandig zijn zoals vorig jaar?' Vraag ik. Ja vorig jaar was edn hel. Die kindertjes gebruikte hun gave tegen ons en met moeite kregen we ze weer onder controle. Ze zijn prachtig geschorst.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Denken jullie dat ze net zo opstandig zijn zoals vorig jaar?" Vraagt Jadelynn. Ik kijk weer even uit het raam. "De jeugd van tegenwoordig kennende ben ik bang van wel" antwoord ik. "het zijn etters" Dusty gaapt, komt met wat moeite overeind en rekt zich uit tegen mijn hoofd. 'en bedankt' ik kriebel weer even op zijn kop. Dusty gaat weer liggen maar dit keer wakker. "Als ze maar niet weer aan mijn staart gaan trekken" Ik kijk Jadelynn overeind. "heb best medelijde met je...bij mij zijn het meestal wel brave kindertjes. Maar he, niet iedereen is zo geweldig als ik" Ik grijns even plagend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "heb best medelijde met je...bij mij zijn het meestal wel brave kindertjes. Maar he, niet iedereen is zo geweldig als ik." Zegt hij grijnzend. Ik kijk hem even aan. Opschepper Hoor ik Jackie zeggen. Ik grinnik. Gewoon een grapje antwoord ik haar. Ik kijk Elliott aan. 'We hebben dezelfde leerlingen alleen ik heb ze altijd in de avond. Dan zijn ze of te hyper. Of te moe. De nachtlessen moeten gewoon op een andere tijd.' Zeg ik grijnzend. Elliott kon onzichtbaar worden. Daar had je niet veel aan. Het was een gave dat niet voor de aanval was. Ik daarin tegen kon een piep uitzenden dat mensen pijn gaf aan hun oren. Iets wat je kon verlammen, maar ik gebruikte het alleen als het moest.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Miller
    Ik knik weer. Vorig jaar was erg. was wel leuk, met vuur spelen. Hoor ik Renier. Ik geef hem snel een tik op zijn hoofd. nooit weer. Met kracht komt verantwoordelijkheid. Ik had geschorst kunnen worden. denk ik boos en frons mijn wenkbrauwen. "ik ben benieuwd welke gaves we dit jaar voorbij zien komen" zeg ik afwezig en sla mijn stem over elkaar. Ik vond het geweldig om leraar te zijn. Het was geweldig om al die gaves en dieren te zien. Ik denk even na. Langzaam probeer ik Kinderen en hun souls te vergelijken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elliott Stephens
    "We hebben dezelfde leerlingen. Alleen ik heb ze altijd in de avond. Dan zijn ze of te hyper of te moe. De nachtlessen moeten gewoon op een andere tijd" Ik grinnik eventjes. "Of ze mogen je niet" Ik haal mijn wenkbrouwen even op en grijns even. "De truc met die kinders is, je moet ervoor zorgen dat ze je mogen en de lessen alles behalve saai maken. En als je dat doen, doen ze nooit vervelend. Zoals in mijn les" Ik grinnik. "Doen ze nog lastig...onzichtbaar worden en ze slaan op hun achterhoofd met een boek. Dan houden ze ook op" Ik grinnik nogmaals even. "nee grapje" zeg ik. "Al schijnt het bij mij te werken" Ik knipoog even. "Ik mag die stomme aap niet" 'doe rustig aan' ik kriebel weer over zijn kop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anne Rose Whitlock
    Misschien helpt het als je sesam open u zegt hoor ik Kyra zeggen en ik glimlach even. Ik haal mijn hand van haar af en ga zitten terwijl Kyra naar het hek loopt en ervoor gaat zitten en erdoor kijkt naar het terrein en de school.

    Stephen connery
    "Ze mogen het hek wel eens open doen" zeg ik hardop. Ik ben benieuwd of de school alweer helemaal intact is na vorig jaar. Om me heen zie ik bijna alleen maar nieuwe leerlingen... Volgens mij zijn wij de enige die niet geschorst zijn.. zegt Bandit tegen me.

    Maxwell Scot
    Ik volgde het gesprek al lang niet meer en staarde voor me uit.Caeli kwam voor mij vliegen en keek me doordringend aan.'Wat?'zei ik tegen hem.'Ga eens buiten kijken er zijn er best veel.'zei hij en bij die woorden stond ik op en ging bij de anderen staan.Hij had gelijk er waren er best veel.Daarna kwam Caeli op mijn schouder zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik ga zo wel film kijken]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers
    Na een lange rit word ik uit mijn gedachtes gewekt doorat de auto langzaam stil komt te staan, de bestuurder houd de deur sakon spring onder mijn voeten vandaan langzaam stap ik uit terwijl de bediende me mijn koffer aangeeft die ik met tegenzin aanneem kom op doe niet zo het word vast leuk denkt sakon hmmn ik ken niemand en ik weet niet eens waar ik slaap reageer ik terug. Ik voel hoe sakon me een duw in mijn rug geeft waardoor ik ga lopen naar het gebouw en de auto achter me hoor vertrekken.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jadelynn Sophie Bright
    'Of ze mogen je niet" hij haalt zijn wenkbrouwen even op en grijnst even. "De truc met die kinders is, je moet ervoor zorgen dat ze je mogen en de lessen alles behalve saai maken. En als je dat doen, doen ze nooit vervelend. Zoals in mijn les" Hij grinnikt. "Doen ze nog lastig...onzichtbaar worden en ze slaan op hun achterhoofd met een boek. Dan houden ze ook op" Hij grinnikt nogmaals. "nee grapje" zegt hij dan "Al schijnt het bij mij te werken" Zegt hij met een knipoog. 'Mijn lessen zijn alles behalve saai. Bij mij komt teminste actie in de tent. Mijn lessen zijn buiten in het bos of in de tuin bij jou saai in een lokaal.' Zeg ik en ik steek mijn tong uit. Ik kijk naar Nathan. 'Er zijn ook nieuwe en ik ben inderdaad benieuwt welke gaves er weer langs komen of de Souls die we te zien krijgen.' Zeg ik knikkend. Ik kijk weer naar buiten. 'Misschien moeten we ze binnenlaten.' Zeg ik terwijl ik naar de groep voor het hek kijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Haha álsof" zeg ik. "Je denkt dat ik alleen in een lokaal stil kan zitten" Ik grinnik even. "Verzorging houd ook in búíten" zeg ik. "Ja, laat ze maar binnen. Ik ga even buiten rondlopen voor Dusty, Jack zat is en hem aanvalt. Hij vind der echt vervelend" Ik draai me om en loop van de groep weg. Ik hoopte dat er ergens nog een nieuwe, leuke lerares bij zat. De enige vrouwelijke Lerares hier was wel knap, maar een beetje vervelend, Plus mijn soul kan totaal niet opschieten met die van haar. Ugh, die pech heb ik weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {waar moeten die kinderen eigenlijk heen?? }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Vasilios schreef:
    {waar moeten die kinderen eigenlijk heen?? }

    [ze staan nu nog voor het hek die dicht zit, maar die gaat zo open als het goed is,, dan kunnen ze naar binnen xD]

    Anne rose Whitlock
    Ik trek mijn knieen op en wacht nog steeds tot het hek open gaat. Ik leg mijn hoofd op mijn knieen terwijl Kyra weer bij het hek vandaan loopt en naast me komt liggen. Rustig aan zegt Kyra tegen me nen geeft me een hoofdje

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:55 ]