• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ben ik weer, waar kan ik heen met Elliott?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je kan naar Jadelynn die nu op een bankje bij het bos zit leerlingen te bestuderen die naar buiten komen of naar Kate die op een bankje zit een boekje te lezen, maar daar dichtbij staan Aiden Stephen en Nick. Dus kies maar :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stephen Connery
    Ik loop met Aiden en Nick naar buiten en zodra de deur in zich is sprinten Bandit en Jake al naar buiten en zie dat Bandit met Jake wil stoeien en half bovenop hem springt. "voorzichtig he!" roep ik terwijl ik zie dat Bandit speels zijn tanden in hem zet. Aiden stoot me aan en zegt "Ik zei toch dat ze er was. Daar zit ze" en hij grijnst en hij stelt der een soort van voor aan Nick. Die grijns is me niet ontgaan. Ik heb Kate altijd wel een leuk en aardig meisje gevonden, maar zo duidelijk was het nou toch ook weer niet? "wat loop jij nou weer te grijnzen?" vraag ik dan

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 1:10 ]

    Nick Sheeran
    Met ze`n drieën gingen we naar beneden de tuin was mooi groen.het straalde vooral rust uit.Jake en Bandit liepen al op het plein,maar Tox bleef bijbme plakken"komaan ren erachten.maak wat lol'moedigde ik hem aan en al snel liep hij ook door de tuin heen.' ik zei tog dat ze erwas.Daar zit ze.hoorde ik.aiden zeggen tegen stephan.' Sate is Kate en haar amour panter Déjà.Wel aardig maar wat verlegen.'stelde hij haar voor oze zat nu een boek te lezen.okal stond ze er niet bij.en ik knikte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    'Wanneer ga je zelf weer een keer lopen?' vraag ik aan Dusty. "hmm als ik ooit weer een keer zin heb. ik hang hier wel lekker" Ik rol met mijn ogen en loop naar buiten. Ik zie groepjes met nieuwe en ook oude leerlingen. Ik haal een pakje marlboro uit mijn broekzak. Haal er een sigaret uit en een aansteker en steek de sigaret op voor ik de aansteker terug in het pakje doe en het pakje terug in mijn broekzak. Ik neem een heis en blaas de rook langzaam uit. "Nu dus, weetje dat roken slecht voor ons is?" Dusty laat zich via mijn arm, over mijn been naar de grond glijden. 'ja alcohol ook, en patat ook maar dat vind je ook heerlijk' ik hoor Dusty grinniken. Ik loop langzaam rond en zie uiteindelijk Jadelynn zitten. Ze kon soms dan wel het bloed onder mijn nagels vandaan halen, ze kon ook wel heel erg aardig zijn. Ik neem nogmaals een heis. "Vooruit maar" Ik knik. "Vooruit maar" Mompel ik. Ik loop op het bankje af en plof op het bankje neer. Ik neem nog een heis. "Interesant" zeg ik, terwijl ik de rook uitblaast en Dusty op mijn schoot komt zitten en besluit languit te liggen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ga ook naar bed xD wil morgenochtend nog ff kunnen zonnen haha xD weltruste allemaal =)]

    [Why you no like Jadelynn?!]
    Jadelynn Sophie Bright
    Jackie zat in de bomen te klauteren wat ze meestal deed. Daarom zat ik altijd hier. Voor haar, maar ook om leerlingen te bekijken. Jade ben ik echt irritant? hoor ik Jackie vragen. Soms wel. Zoals nu en je bent meestal wel kinderachtig. antwoord ik eerlijk. Dat is niet aardig! Zegt ze geïrriteerd. Ik zucht. Het spijt me ik probeer alleen eerlijk te zijn. antwoord ik. Plots ploft iemand op het bankje waardoor ik opschrik. Ik kijk meteen naar diegene op en zie dt het Elliott is. 'Intresant?' Vraagt hij. Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Wat is intressant?' Vraag ik hem. Het was hier zoals altijd dus ik begreep het niet. Maar ach ik was ook niet perfect.

    Aiden Samuel Dream
    "wat loop jij nou weer te grijnzen?" Vraagt Stephen dan. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Is het soms verboden om te grijnzen?' Vraag ik hem. Als hij soms dacht nee. Kate en ik mochten elkaar hooguit. Ze was knap, maar meer ook echt niet. Ze was aardig, maar meer ook niet. En hij kon gedachte lezen dus hij kon weten dat ik biets voor haar voelde. Auw. Niet lekker tanden in mijn nek. Help even Aiden. Hoor ik Jake. Dan had je je goed moeten inschatten Jake. Je bent niet de sterkste. Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mismi schreef:
    [ik ga ook naar bed xD wil morgenochtend nog ff kunnen zonnen haha xD weltruste allemaal =)]
    [goodnight]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ik ga ook gaan slapen,tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (ik ga ook gaan slapen,tot morgen)
    [Tot Morgen(:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Wat is interessant?" Vraagt Jadelynn. Ik grinnik even. "De nieuwe leerlingen. Heb je hun souls gezien? Dat is interessant...en hou jij naar ze kijkt ook best wel" ik glimlach naar haar "flirt jij werkelijk met elke vrouw?!" 'ik flirt helemaal niet!' "haal dan die glimlach van je smoel" Ik neem snel een heis van mijn sigaret en aai Dusty 'bemoeizuchtig lui kreng!' "inderdaad, als je gelijk even achter mijn oor wilt kriebelen" ik kriebel Dusty achter zijn oor. "Ben benieuwd hoe ze in de klas zijn"

    [Hij heeft der nog niet echt leren kennen -wbw-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "De nieuwe leerlingen. Heb je hun souls gezien? Dat is interessant...en hou jij naar ze kijkt ook best wel." Zegt hij met een glimlach. Ik glimlach vriendelijk terug. 'De leerlingen ja. Ik bestudeer ze eventjes. Kijken bij wie ik moet opletten in mijn klas. Aangezien ik ze goed scherp kan zien en net zo goed kan horen. 'Dat meisje verderop heet Kate en haar Amoerpanter Déjà. Ze zat hier vorig jaar ook. Die jongens daar heten Stephen Aiden en Nick. En daar zijn er nog meer.' Zeg ik terwijl ik naar de leerlingen kijk. 'Kijk Aimee je hoefde niet meteen dat te doen!' Hoor ik een meisje zeggen. Ik hield van mijn gave. Versterkte zintuigen. Ik kon alles horen als ik dat wou. Ik kon het zo sterk zetten als ik wou. Ik kom weer terug goed? hoor ik. Voor ik kan antwoorden klimt Jackie op de bank en nestelt zich onder mijn hand waarna ik hem aai.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( nar wie kan Rae toe ^^)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik arriveerde en stapte de koets uit. Nýchta kwam sierlijk de koets uit stappen en ik glimlachte. Ik keek om me heen en liep toen naar binnen.
    Ik keek Nýchta aan die me een beetje begon uit te dagen en lachte en gaf haar een knuffel. Haar ogen hadden dezelfde kleur als die van mij, en haar vacht was net zo zwart als mijn raven zwarte haar. Ik keek om me heen en wist bij god niet waar ik naar toe moest.
    Ik liep maar ergens naartoe en vond uiteindelijk een tuin. Interessant
    Verder op zag ik een paar jongens staan. Ik haalde mijn schouders op en keek ze met mijn nachtblauwe ogen aan. 'Kan één van jullie zeggen waar ik mijn koffers kan brengen?' Vroeg ik toen terwijl ik op één van de jongens schouder tikte. Ook al was ik lang, waren zij nog een stuk langer. Ik hoorde Nýchta me uitlachen en ik kon de lol er wel van inzien, toch wierp ik haar een blik toe en keek afwachtend naar de jongens.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 2:43 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( heb het een en ander veranderd aan Rachelle. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.