• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Dat is echt asfghjkl.)

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Niet op je lippen bijten. Straks beschadig je die plaatjes nog.' Zegt hij terwijl hij me grinnikend aankijk. Ik laat mijn hoofd op zijn schoot rusten en ga lang uit liggen.
    'Wat wil je weten. Pff. Mijn familie is niet bepaald boeiend. Ik rook, maar ik ben van plan om te stoppen aangezien het niet de beste eigenschap is. Ik ben niet bepaald slim. Met veel moeite haal ik de vakken waarvoor je moet leren. Ik ben wel sportief. Mijn lievelingskleur is Donkerblauw de kleur van de nacht en jou ogen. Ik vind de nacht mooier dan de dag. Ik hou van Italiaans eten, maar dit alles wist je volgens mij al. Wat wil je weten wat je nog niet weet?' Vraag hij me dan geïntresseerd. Ik speel even met zijn hand. 'Waarom je me meteen mocht.' vroeg ik en keek hem aan. 'Waarom we één keer erge ruzie hebben gehad? Als je broertjes of zusjes heb? Ik herinner me jou, maar niet de dingen die je me in vertrouwen hebt gezegd.'
    Ik dacht na over het roken. 'Stoppen we samen?' vraag ik dan en glimlach.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan caspers

    Ik zat weer te dagdromen todat nick wat zei om de stilte te verbreken.
    ik keek hem even vragend aan terwijl ik doorliep naar het gebouw met sakon aan mijn zijde.
    ik praatte nooit veel doordat bijna nooit iemand wou praten bij mij thuis.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    "Ja behalve bij jou ja" en ik lach "Misschien als ik heel erg oefen kan ik door je schild heen kijken" zeg ik een beetje pestend. Bandit laat een grommetje horen zodra ie op de grond gesmakt word door Déjà, maar staat daarna weer op. het is dat ze een meisje is, maar op de lange afstand win ik het zegt ie tegen me en als de bal weer gegooid word rent ie er weer achteraan. dit spelletje hou ik langer vol dan haar zegt ie tegen me terwijl ie rent. Als wolf is hij erop gebouwd lange afstanden achter elkaar te kunnen rennen en daarbij ren ik zelf elke ochtend ook nog en gaat hij natuurlijk mee.

    Anne Rose Whitlock
    "Ik hoop dat ik zo snel mogelijk alles af kan schermen, dan wordt alles misschien weer een beetje normaal" en ik zucht even. Ik was vroeger altijd een spontaan meisje met veel vrienden en ik had een hele goede band met mijn ouders, maar nadat ik deze gave heb gekregen is alles veranderd. Mijn vrienden vonden het maar raar dat ik niet aangeraakt wou worden en daardoor begon ik ze steeds minder te zien. Ook als ik in de stad liep, liepen er soms mensen per ongeluk tegen me aan, dus ook dat begon ik toen te mijden, totdat ik bijna niet meer buiten kwam, behalve wanneer het erg rustig was. Mijn ouders zeiden wel dat ze me begrepen, maar ook hun wou ik niet meer aanraken. Er komt een brok in mijn keel en ik kijk even weg.

    Nick Sheeran
    "Heb je nog andere hobbies dan tekenen?"vroeg ik dan maar om het gesprek levend te houden en er geen onangename stilte valt.We gingen het gewouw binnen en liepen de gang door,hier ergens zou de keuken moeten zitten.Dat lijk me logies.dacht ik bij mezelf en keek eens rond.

    (Mogen de leerlingen naar de keuken of is die gesloten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athan caspers

    "Heb je nog andere hobbies dan tekenen?" vroeg hij zodat er geen stilte viel.
    "ja best wel zo hielden mijn ouders me weg" zei ik emotieloos
    we waren het gebouw binnengekomen en keken een beetje rond "volgensmij is het deze kant op" zei ik


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [of je hebt een lange Reactie geschreven en het forum is dan vol. -__-]
    Aiden Samuel Dream
    Ze gaat liggen op mijn schoot en ik streel automatisch zacht haar haar. 'Waarom je me meteen mocht.' vroeg ze en keek me aan. 'Waarom we één keer erge ruzie hebben gehad? Als je broertjes of zusjes heb? Ik herinner me jou, maar niet de dingen die je me in vertrouwen hebt gezegd.' Zegt ze dan. 'Ik mocht je meteen omdat je pit had. Je beet goed van je af en Jake mocht Nytcha. Dat betekent al veel aangezien als Souls elkaar mogen de baasjes ervan elkaar dan ook mogen.' Geef ik antwoord op haar 1e vraag. 'Het was niet een super erge ruzie, maar volgens mij waren we het oneens. Je had me toen "geslagen" door mij te besturen. Ik heb je energie toen afgetapt waardoor je bewusteloos werd en ik de controle over mijn lichaam terug kreeg. We praatte 1 week niet met elkaar tot we precies tegelijkertijd sorry zeiden tegen elkaar.' Geef ik antwoord op de tweede vraag. 'Ik had twee tweelingzusjes. Ze waren beide 10, maar 2 eiig. Toen de rebellen ons dorp aanvielen om mannen te brainwashen en mee te nemen voor ons leger ben ik Summer kwijt geraakt. Courtney wist ik nog mee te trekken, maar mijn zusje Summer heb ik niet teru gevonden net als mijn vader niet. Mijn moeder heeft een nieuw huis gekocht in een betere wijk.' Geef ik antwoord op vraag drie. Ik kijk haar aan bij de vierde vraag. 'Ik begrijp de vraag niet.' Zeg ik dan. 'Stoppen we samen?' Vraagt ze over het roken. Ik glimlach. 'Ik vind het goed.' Zeg ik terwijl ik mijn stralende glimlach opzet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Dat is zo verschrikkelijk! Maar dan moet je gewoon pagina terug gaan en dan heb je je post weer ! :3 )

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Ik mocht je meteen omdat je pit had. Je beet goed van je af en Jake mocht Nytcha. Dat betekent al veel aangezien als Souls elkaar mogen de baasjes ervan elkaar dan ook mogen.' Ik glimlach als hij dat zegt, hij streelt over mijn haar en ik kijk even naar buiten.
    'Het was niet een super erge ruzie, maar volgens mij waren we het oneens. Je had me toen "geslagen" door mij te besturen. Ik heb je energie toen afgetapt waardoor je bewusteloos werd en ik de controle over mijn lichaam terug kreeg. We spraken één week niet met elkaar tot we precies tegelijkertijd sorry zeiden tegen elkaar.' Ik kijk hem aan en de drang om op mijn lip te bijten is groot. 'Nogmaals sorry.'zeg ik dan, hij begint weer met verder te antwoorden en ik luister, ik vond het fijn om zo bij hem te zitten.
    'Ik had twee tweelingzusjes. Ze waren beide 10, maar 2 eiig. Toen de rebellen ons dorp aanvielen om mannen te brainwashen en mee te nemen voor ons leger ben ik Summer kwijt geraakt. Courtney wist ik nog mee te trekken, maar mijn zusje Summer heb ik niet teru gevonden net als mijn vader niet. Mijn moeder heeft een nieuw huis gekocht in een betere wijk.' Als ik dat verhaal hoor knijp ik even in zijn hand. Ik wist als geen ander hoe het was om iemand te verliezen.
    'Ik begrijp de vraag niet.' Zegt hij dan. 'Stoppen we samen?' Ik glimlach, 'Roken.' meld ik dan, 'Ik vind het goed.' glimlacht hij dan en ik knik. 'Afgesproken.' Ik kijk hem dan aan en denk dan na. 'Moet ik nog wat weten? Heb je een vriendin voor wie ik moet oppassen, of heb ik je wel eens iets ergers aangedaan dan je geslagen?' vroeg ik toen en hield zijn hand nu stil.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    { ik ga offline ben er morgen wel weer }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ( Slaaplekker :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    'Moet ik nog wat weten? Heb je een vriendin voor wie ik moet oppassen, of heb ik je wel eens iets ergers aangedaan dan je geslagen?' Vraagt ze dan waarna ze mijn en haarband stil houd. Ze had er net in geknepen we wisten beidehoe het was om iemand te verliezen. Ik schud mijn hoofd. 'Niet echt. Kate kan je al. Ze is naast jou mijn enige vriendin. En je hebt nooit wat aangedaan dat slaan was niets en als je iets zou doen pik ik het wel.' Zeg ik grinnikend terwijl ik haar in haar zij prik. Ik wist dat ze niet tegen kietelen kon. 'Net zoals je dat bij mij zou pikken.' Zeg ik grijnzend waarna ik nog is in haar zij prik. Ik Kijk haar weer aan. 'Ik bedoelde eigelijk deze vraag die ik niet snapte. Ik herinner me jou, maar niet de dingen die je me in vertrouwen hebt gezegd.' Citeer ik haar. Aangezien ik wou weten wat zij wou weten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Niet echt. Kate kan je al. Ze is naast jou mijn enige vriendin. En je hebt nooit wat aangedaan dat slaan was niets en als je iets zou doen pik ik het wel.' Zegt hij grinnikend terwijl hij in mijn ij prikt. Blijkbaar, wist hij mijn zwakke plek want ik kreeg meteen een spastische aanval en moest even lachen. 'Net zoals je dat bij mij zou pikken.' Vervolgd hij dan en begint weer met prikken. 'Aiden!' lach ik dan en probeer zijn handen vast te houden. 'Ik bedoelde eigelijk deze vraag die ik niet snapte. Ik herinner me jou, maar niet de dingen die je me in vertrouwen hebt gezegd.' Vraagt hij dan. Ik knik en kijk hem aan. 'Ik bedoelde te zeggen dat ik me nu jou herinner, de momenten die wij samen hebben gehad maar de dingen die ik jou in vertrouwen had gezegd, over Aiden, over mijn bindings problemen enovoorts. Weet ik van jou niet meer, ik bedoel een vertrouwd geheim of zo.' zeg ik dan en leun even op mijn ellebogen zodat ik op ooghoogte met hem zat. 'Begrijp je 't ?' vraag ik dan en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Aiden begrijpt het niet omdat Ik het niet snap xD. Sorry dat ik zo traag reageer. Ik zit op mijn iPod probeer mijn Story in de top te houden (hij staat op 3 of 4 love is blind). Dus vandaar dat ik langzaam reageer :S, maar kan je het even uitleggen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik begreep dat al XD Kudo erbij trouwens, weet niet waar het over gaat maar hey een kudo is altijd goed ;d
    Ik probeer dus te zeggen: Als hij dingen in vertrouwen tegen haar heeft gezegd weet ze het niet meer. Ze vraagt als hij dat heeft gedaan en wat dat dan is zodat zij het weer kan horen. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Thank you :) dat is lief :D ik begrijp het dus Aiden ook :)]
    Aiden Samuel Dream
    'Ik bedoelde te zeggen dat ik me nu jou herinner, de momenten die wij samen hebben gehad maar de dingen die ik jou in vertrouwen had gezegd, over Aiden, over mijn bindings problemen enovoorts. Weet ik van jou niet meer, ik bedoel een vertrouwd geheim of zo.' ik knik en kijk haar aan nu ze op mijn ooghoogte zat. 'Begrijp je het?' Vraagt ze dan. Ik knik. 'Ja ik begrijp het wel. 'Ik heb je wel vertelt dat mijn eerste vriendin Jessy heette. Ik was 15 en zij 14.' Begin ik terwijl ik haar even pijl of ze het nog weet. 'Ik heb is toen ik op de lagere school zat. Ik was 14. Iemand een gebroken kaak geslagen. Ze daagde me uit en ik werd er pisnijdig van. Maar ik sla geen meisjes tenzei ze het echt verdienen.' Zeg ik dan tegen haar. 'Maar ik kietel meisjes wel.' Zeg ik met een plagerige grijns. Ik kietel haar weer in haar zij en als ze mijn handen wil pakken pak ik de hare en hou ze in een hand vast aangezien ik sterker was en kietel haar in haar zijdes waardoor ze spastisch beweegt zoals ze net ook deed. Ik grijns even.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break