• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers
    "wel goed volgensmij" beantwoorde ik zijn vraag ik was eigenlijk niet gewend dat iemand tegen me praatte thuis waren mijn ouders altijd druk en de werkers spraken geen nederlands of wouden niet praten.
    "en met jou?" vraag ik beleefd naar hem terwijl ik weer rechtop ga zitten "dit is trouwens sakon" zeg ik terwijl ik naar Arabische oryx wijs.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    Bandit tilt zijn hoofd even op als Aiden stopt met aaien. "Hey dat valt wel mee. Voor zover ik weet zijn wij de enigste twee die er nog zijn en jij zat bij mij op de kamer" en ik grijns. Ik zie Jake tegen het raam aankrabben en kwispelen met zijn staart en ik loop naar hem toe en geef hem een aai over zijn kop. Ik pak een bal uit mijn achterzak en hou die omhoog. In mijn ooghoeken zie ik Bandit meteen opspringen en kijken naar de bal Mijn bal, mijn bal, mijn bal hoor ik hem zeggen en hij rent rondjes om zijn eigen as.

    Nick Sheeran
    De jakhals van Aiden liep naar het raam en begon er aan te krabben.Daarna haalde Stephen een balletje uit waardoor zijn wolf ook actiev werd.'Jij zou ook wat actiever moeten zijn."dacht ik grappend en keek naar Toxic.Meestal was hij de slome en slief hij liever dan eens te gaan wandelen of iets leuk te gaan doen.'Als we zo gaan beginnen...Jij moet ook werken aan je conditie.'zei hij geïriteerd terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raico James Night
    "Mooi beestje heb je daar." Zeg ik en ga op mijn bed zitten. Ik had het meerop vliegende dieren, maar ja. Iedereen was anders niet. "En met mij gaat het ook wel goed." Zeg ik bedenkelijk. Ik kriebel even over Percy's hoofdje. Je vraagt teveel aandacht. Denk ik. Pff, kriebel nou maar gewoon. Ik schud lachend mijn hoofd en ga door met kriebelen. "Was je hier vorig jaar ook al?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    "Hey dat valt wel mee. Voor zover ik weet zijn wij de enigste twee die er nog zijn en jij zat bij mij op de kamer" Zegt hij grijnzend. Ik kijk hem aan. 'Volgens mij zijn wij de enige jongens, maar een aantal meisjes zijn er ook nog steeds zoals Kate. Die hielp ons zonder dat iemand het wist. En volgens mij nog meer meisjes.' Zei ik tegen Stephen. Ik zie Nick een beetje verbaasd kijken. 'Vorig jaar was er een opstand aangezien de lessen te streng waren. Heel veel leerlingen gebruikte hun gaves tegen de leraren. Het was niet bepaalt een pretje, maar we hebben nu wel meer vrij en mogen uitslapen. Heel veel van de oudste zijn geschorst.' Zeg ik serieus tegen hem om de situatie uit te leggen. Als ik Stephen een bal uit zijn zak zie pakken zie ik Jake opkijken. Net als Bandit. Ik grinnik even. Zelfs de poolvos van Nick zie ik naar de bal kijken. Tja het waren hondachtigen. Ik pak 3 koekjes uit mijn jaszak en gooi er een naar Bandit naar Jake en naar de poolvos van Nick. Ik wist niet hoe hij heette. 'Hoe heet je Poolvos eigelijk?' Vraag ik aan Nick, maar mijn gedachtes worden telkens verstoord met:Een bal. Geef me de bal. Ik wil de bal. Gooi de bal. Gooi de bal ik kijk Stephen aan. 'Asjeblieft gooi die bal. Mijn gedachtes worden gek.' Zeg ik geïrriteerd tegen Stephen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers
    "En met mij gaat het ook wel goed." reageerde Raico op mijn vraag
    "Was je hier vorig jaar ook al?" vroeg hij, nee dit is mijn eerste, jaar jij dan? reageerde ik is er eigenlijk wat leuks te doen?.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    Terwijl Aiden uitlegt over de opstand van vorig jaar pest ik de soul's een beetje met de bal. "Ik heb Kate nog niet gezien, maar die komen we vast nog wel tegen" Als Aiden een koekje naar Bandit gooit van achteren vangt hij deze op met zijn bek en draait hij meteen weer om naar de bal. "Alsjeblieft gooi die bal. Mijn gedachtes worden gek" zegt Aiden dan ietwat geïrriteerd. Ik gooi de bal door de deur de kamer uit en zie Bandit er meteen achteraan rennen.

    Nick Sheeran
    'Volgens mij zijn wij de enige jongens, maar een aantal meisjes zijn er ook nog steeds zoals Kate. Die hielp ons zonder dat iemand het wist. En volgens mij nog meer meisjes.'zei hij tegen Stephan.Wat voor'n opstand was dat dan?Daarnet had hij het er ook over.Mijn blik ging een beetje naar verbaast en dat had Aiden ook door.'Vorig jaar was er een opstand aangezien de lessen te streng waren. Heel veel leerlingen gebruikte hun gaves tegen de leraren. Het was niet bepaalt een pretje, maar we hebben nu wel meer vrij en mogen uitslapen. Heel veel van de oudste zijn geschorst.'Legde hij dan uit.Ik knikte.'Dus de leraaren zijn streng joepie.'Zei tox sarcastish,maar verder haf ik er geen aandacht aan.Daarnet zei Toxic nog dat hij niet actief was,maar toch keek hij voortdurend naar die bal.Aiden haalde iets uit zijn zak en gooide het dan naar elke soul hier,dat was dus de wolf toxic en zijn jakhals.'Hoe heet je Poolvos eigelijk?' vroeg hij me dan."Hij noemt Toxic en hoe heten jullie dieren?"vroeg ik hen die vraag terug.Ik zie hoe Stephan de bal gooit en hoe Toxic de stuiterende bewegingen volgt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ik ga offline}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Vasilios schreef:
    {ik ga offline}

    [doeidoei weltruste =)]

    Aiden Samuel Dream
    Als Stephen eindelijk de bal gooit rennen Bandit en Jake erachteraan en word ik omver gelopen. Geweldig toch. Ik hoor gegrom en gegrauw, maar zie Jake uiteindelijk triomfantelijk terug lopen met de bal in zijn mond. Bandit loopt er mokkend achteraan. Jake kijkt me met puppy ogen aan. Naar buiten? Vraagt hij poeslief. Ik zucht even. Ik zal het aan de rest vragen antwoord ik hem. 'Dit is Jake.' Zeg ik terwijl ik naar mijn Goudnek Jakhals wijs en dan kijk ik naar Bandit. 'En dit is Bandit.' Zeg ik tegen hem terwijl ik de wolf over zijn koppie aai. Toxic was de naam dus. Oké goed om te weten. Naar buiten Smeekt Jake weer en je hoort een zielig jank geluidje. Ik zucht en haal mijn hand door mijn haar. 'Jake wilt naar buiten. Vinden jullie het erg om mee te gaan naar de tuin?' Vraag ik de jongens en hun Souls.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Raico James Night
    Mooi zo, vorig jaar was vreselijk. bij sommige leraren dan. Percy gaat weer bij het raam zitten. Raar beest. "Er valt hier genoeg leuks te doen. Vooral in het bos." Lach ik. "Al ben ik niet vaak hier kier." Zeg ik afwezig. Je gaat het hem niet vertellen. Bijna niemand weet het. Straks willen ze het nog zien. Strkas willen ze nog hun eigen plek Maakt Percy me duidelijk. Ach hou toch op. Er zijn genoeg mensen met leuere krahten. Ik had bijna de neiging het hardop te zeggen. "Je kan ook de school verkennen de eerste drie weken."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Stephen Connery
    Als ik Jake terug zie komen met de bal zie ik Bandit erachteraan sjokken. Ik moest afremmen omdat ik bijna een lamp omver liep Maar als Aiden hem een aai geeft vrolijkt ie weer op en als Aiden vraagt of we mee naar buiten gaan springt ie weer op en neer. jajajajajajajajaja "Bandit wil zeker naar buiten" en ik moet lachen. "Gaan jullie ook mee Nick?"

    Nick Sheeran
    'Dit is Jake.'zei hij en wees naar zijn Jakhals 'En dit is Bandit.'zei hij terwij hij de wolf op zijn hoofd aaide.Jake maakte een jank geluidje'Jake wilt naar buiten. Vinden jullie het erg om mee te gaan naar de tuin?'Stephen stemde ook in om naar buiten te gaan en vroeg of ik ook meewilde met Toxic.Ik keek naar Toxic.'Kom je ?'vraag ik hem en sta ondertussen recht.Waarna hij ook rechtkwam.'Oké 'zei hij."wij vinden het niet erg,ik wil de tuin wel eens verkennen."zei ik als antwoord op zijn vraag

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Samuel Dream
    Als ik het woord buiten gezegt heb springt Bandit al recht. Hij kwispelt en ik zie dat hij het wilt. Nick staat op en we lopen dan met z'n 3e naar beneden op weg naar buiten. Wat nu de tuin was was prachtig. Veel groen een veld een vijver bloemen en zo'n capriooltje ofzoiets. Natuurlijk ook een paar bankjes om te zitten en nog meer ik loop voorop naar buiten, maar zie Jake en Bandit al wegrennen als we bij de deur zijn die al open is nar de tuin. De zon scheen en er was geen wolkje uit de lucht. Fuck we waren de bal vergeten. Ik sluit mijn handen en een gele gloed komt er vanaf. Geel van energie en een prahtige honkbal kwam tevoorschijn. Op een bankje verderop zat Kate samen met Déjà blijkbaar een boek te lezen. Ik stoot Stephen aan. 'Ik zei toch dat ze er was. Daar zit ze.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk Nick aan. 'Dat is dus Kate en haar Amoerpanter Déjà. Ze is wel aardig, maar wat verlegen.' Zeg ik om Kate aan hem voor te stellen zonder dat ze er echt bij staat.


    I'm finally back, Finally after a Year break