• Yeah! Ik ben dol op ringen .., hoe meer hoe beter. Laatst heb ik er een op de summer-darkness gekocht en nu heb ik er ook nog een van een vriendinnetje gekregen uit Italië. Een Alien ring. Ook al heeft ze een haat aan Tokio Hotel, ze heeft wel aan Aliens gedacht! Super lief.
    Dit zijn de ringen.


    klik

    *Sorry .., kon de foto er niet bij zetten, heb wat problemen met Tinypic ...*


    Jullie ook nog iets nieuws? Tell it me!


    Life is full of fake people

    Ik vind ringen ook best leuk, maar ik ga er altijd aan zitten frutselen en uiteindelijk haal ik ze eraf, omdat ik aan ze ga irriteren :')
    Maar ze zijn wel leuk ^^

    Ehh, iets nieuws? Ik heb als laatste een usb-stick in de vorm van een legoblokje gekocht :]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:58 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Die linker is leuk :D

    Ik heb niks nieuws gekocht :P Ik moet besparen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ringen,niet echt mijn ding. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb armbandjes besteld, maar ze moeten nog aankomen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rembrandt schreef:
    Ringen,niet echt mijn ding. :/


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mysteria schreef:
    Ik vind ringen ook best leuk, maar ik ga er altijd aan zitten frutselen en uiteindelijk haal ik ze eraf, omdat ik aan ze ga irriteren :')
    Maar ze zijn wel leuk ^^

    Ehh, iets nieuws? Ik heb als laatste een usb-stick in de vorm van een legoblokje gekocht :]



    Haha .., super leuk! :p


    Life is full of fake people

    Mysteria schreef:
    Ik vind ringen ook best leuk, maar ik ga er altijd aan zitten frutselen en uiteindelijk haal ik ze eraf, omdat ik aan ze ga irriteren :')
    Maar ze zijn wel leuk ^^

    Ehh, iets nieuws? Ik heb als laatste een usb-stick in de vorm van een legoblokje gekocht :]


    Ahh! Je helpt me er meteen weer aan herinneren dat ik vandaag ik de stad dat lego-usb blokje voor 12 euro bij de v&d moest kopen! Dat heb ik dus niet gedaan, damn it..
    Maar ik hou ook van ringen, ik heb een vrij nieuwe ring, een gouden slang


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben zelf ook gek op ringen! En ik wil misschien een ketting gaan bestellen.


    Chaos is a ladder.

    Leuk! Ik draag altijd een ring, meestal met een strikje ;p


    effort never betrays you

    Amarelo schreef:
    Leuk! Ik draag altijd een ring, meestal met een strikje ;p


    Dankje!

    Super leuk. Mijn zus heeft er ook een met een strikje, die leen ik wel eens. Helaas is die niet van echt zilver, daarom gaat die een soort van roesten. Echt jammer! Maar jha ...


    Life is full of fake people

    Niet echt mijn ding maar ik vindt ze wel heel erg leuk!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Niet echt mijn ding maar ik vindt ze wel heel erg leuk!!!!


    Merci! (:


    Life is full of fake people

    Ik heb er pas geleden één gekregen. Een stemmingsring!

    Die Alien ring is leuk! Ik heb zelf maar één ring die ooit van mijn moeder is geweest, andere ringen zijn me altijd te groot. Ik heb dunne vingers :/
    Maar ik heb wel twee paar nieuwe oorbellen, één met azen en één met zwarte katten.


    You've cat to be kitten me right meow.

    ALAYLM schreef:
    Ik heb er pas geleden één gekregen. Een stemmingsring!


    Oo super leuk! Die had ik ook .., tot dat ik viel :/


    Life is full of fake people