• Yeah! Ik ben dol op ringen .., hoe meer hoe beter. Laatst heb ik er een op de summer-darkness gekocht en nu heb ik er ook nog een van een vriendinnetje gekregen uit Italië. Een Alien ring. Ook al heeft ze een haat aan Tokio Hotel, ze heeft wel aan Aliens gedacht! Super lief.
    Dit zijn de ringen.


    klik

    *Sorry .., kon de foto er niet bij zetten, heb wat problemen met Tinypic ...*


    Jullie ook nog iets nieuws? Tell it me!


    Life is full of fake people

    Mijn handen zijn te lelijk voor ringen. lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ALAYLM schreef:
    Ik heb er pas geleden één gekregen. Een stemmingsring!


    He die had ik ook, alleen, op dat briefje stond dat hij zwart werd als je gestrest of boos was. Maar ik kreeg hem niet warm genoeg. Dus ik heb hem een beetje in mijn thee gedaan om te kijken of hij zwart werd. Dat werd hij niet, en nu is ie kapóét :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Inifinity schreef:
    (...)

    Oo super leuk! Die had ik ook .., tot dat ik viel :/

    Dat is niet zo slim, nee. Alleen zit ik nog steeds van : Heey wat betekent blauw nou? En groen? En paars?

    Cudey schreef:
    (...)

    He die had ik ook, alleen, op dat briefje stond dat hij zwart werd als je gestrest of boos was. Maar ik kreeg hem niet warm genoeg. Dus ik heb hem een beetje in mijn thee gedaan om te kijken of hij zwart werd. Dat werd hij niet, en nu is ie kapóét :X

    hahahahahaha, dat is dus totaaaaaaaal niet slim!

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Dat is niet zo slim, nee. Alleen zit ik nog steeds van : Heey wat betekent blauw nou? En groen? En paars?


    Nee was idd ook niet zo slim. Haha ..., dat had ik ook. Oo wat leuk hij verkleur, maar wat was het ook al weer. Je bent niet de enige. Volgens mij heeft iedereen dat. ^^


    Life is full of fake people

    Cudey schreef:
    (...)

    He die had ik ook, alleen, op dat briefje stond dat hij zwart werd als je gestrest of boos was. Maar ik kreeg hem niet warm genoeg. Dus ik heb hem een beetje in mijn thee gedaan om te kijken of hij zwart werd. Dat werd hij niet, en nu is ie kapóét :X


    Haha .., idd niet zo slim .., leuk verjaardagscadeautje!


    Life is full of fake people

    Nightray schreef:
    Mijn handen zijn te lelijk voor ringen. lol.


    Echt? Hoe kan dat? Lelijke nagels?


    Life is full of fake people

    Ik hou ook zo erg van grote ringen. Heb er net weer een paar besteld op Ebay. HAHA.


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    Ik hou ook zo erg van grote ringen. Heb er net weer een paar besteld op Ebay. HAHA.


    Haha .., jij hebt aandelen op Ebay. Nu alleen nog mijn oorbellen bestellen, dan is het plaatje sieraden af. xd


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Nee was idd ook niet zo slim. Haha ..., dat had ik ook. Oo wat leuk hij verkleur, maar wat was het ook al weer. Je bent niet de enige. Volgens mij heeft iedereen dat. ^^

    Stom ding, ik raak er serieus gestrest van omdat ik niet weet wat alle kleuren betekenen D:

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Stom ding, ik raak er serieus gestrest van omdat ik niet weet wat alle kleuren betekenen D:


    Na een tijdje deed hij het ook niet meer ....


    Life is full of fake people

    Ik heb twee ringen waarvan een nu kapot is. MEH.


    26 - 02 - '16

    Inifinity schreef:
    (...)

    Haha .., jij hebt aandelen op Ebay. Nu alleen nog mijn oorbellen bestellen, dan is het plaatje sieraden af. xd


    hahahahahaa! Heb je het nog besteld of niet?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:11 ]


    To infinity and beyond •

    Ik heb altijd drie ringen om en eigenlijk weet ik al niet eens meer waarom. Maar ik hou ze altijd om, zelfs onder de douche en in bed. Net alsof ze met m'n vingers vergroeid zijn -.- Het is ook echt heel moeilijk om ze af te krijgen, alleen met zeep lukt dat.
    Ik hou mijn festivalbandjes trouwens ook altijd om. c;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Disick schreef:
    (...)

    hahahahahaa! Heb je het nog besteld of niet?


    Uhm .., mijn moeder legt ff mijn nichtje op bed, die blijft logeren, daarna ga ik het ff bestelen. Aaaaaaa .., als ik jou topic niet was tegen gekomen?!


    Life is full of fake people