• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anne rose Whitlock
    Als de lerares weg loopt schep ik wat te eten op voor mezelf en begin rustig te eten. Als ik naar Kyra kijk zie ik dat zij inmiddels ook wat aan het eten is. is het lekker? vraag ik aan der. jaa, dat van jou ook? vraagt ze dan aan mij ja, ik heb een stukje zalm en die is erg lekker, wat heb jij? vraag ik dan aangezien ik het niet kan zien vanaf hier iets van vlees wat ik niet ken, maar wel erg lekker is. Maar zalm... hmm zegt ze en ze kijkt even mijn kant op en ik glimlach naar der.

    [Anders had ze met haar vuist in zijn gezicht geslagen. Vind ze ook goed. XD]
    Aiden Samuel Dream
    'ik heb honger.' Zegt ze terwijl ze me meetrekt in de zaal. Als we binnenkomen is de hele zaal in rep en roer en zie ik nog net jadelynn een lerares boog weglopen en Elliott onder de spagetti zitten. Die mochten elkaar blijbaar niet. Ik trek Rae mee en we gaan naast Stephen zitten. Het eten rook heerlijk. 'Wat iscer net gebeurt?' Vraag ik Stephen. Ik was benieuwt naar net. We waren volgens mij net telaat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wat is dat nou weer voor onzin antwoord? :8 dan zet je dat in je post niet hier wtf]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [wat is dat nou weer voor onzin antwoord? :8 dan zet je dat in je post niet hier wtf]
    [Sorry. Dan verander ik sorry dat ik het uberhaupt zeg :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Dat was niet erg aardig Elliott" hoor ik plotseling naast me. Wanneer is de directeur hier komen zitten? "Kan zijn" antwoord ik onverschillig en schep nog wat spaghettie op mijn bord. Toch erg lekkere spaghettie. "Misschien was het ook niet erg handig om dat zo hard te zeggen waar de leerlingen bij zijn.." zegt hij. "Kan me niks schelen. Zolang ik hier werk, is zij al een kreng. Ik heb al die tijd mijn mond gehouden. Nu zeg ik het een keer. En die leerlingen weten het echt wel hoor. Ze komen bij mij klagen over háár" zeg ik. "Ze is misschien niet de aardigste nee, maar denk eens over wat je veroorzaakt hier?" zegt hij. Ik kijk de directeur aan. "ontsla me maar als je wilt, ik ga me bek niet houden meer tegen haar. Ik heb een mond gekregen om te spreken. De leerlingen kunnen écht wel wat hebben" "Houd je rust toch Elliott!!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stephen Connery
    Als Aiden en Rae binnen komen gaan ze naast me zitten. "wat iscer net gebeurt?" vraagt ie dan. "Nou, Elliot dacht dus dat Jadelynn het eten vergiftigd had omdat ze eklaar niet mogen en toen werd zij boos en toen werd hij boos en toen stond elliot op en begon Jadelynn uit te maken voor bitch en ht feit dat ze eigenlijk een vreselijk mens is en dat niemand haar mag, wij mogen haar blijkbaar ook niet volgens Elliot. Vervogens ging hij weer zitten alsof er bijna niks gebeurd was, en toen stond Jadelynn op en gaf hem er even vanlangs en gaf hem een klap in zijn gezicht, en hij zit nu onder de spagheti. Daarna stormde Jadelynn de eetzaal uit en dat is ht zo'n beetje." en ondertussen schep ik wat te eten op.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:20 ]

    [ik hoef jullie nu toch niet te zeggen dat ruzie buiten de rpg niet is toegestaan xD die kant gaat ht langzaam op :x just saying]

    [wie maakt er hier ruzie? Ik niet.]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rae Lemmons

    Ik kijk ze aan. 'Hmm de leraren mogen me denk ik toch niet meer.' Zei ik toen en haalde mijn schouders op. ' Sinds vorig jaar dus.' Zeg ik dan. Ik werp een blik op Nýchta en Jake. Ze waren aan het eten en ik glimlachte.
    Ik wierp een blik op Aiden. Mijn angst was zeker niet weg, maar ik probeerde het. Ik pakte even zijn hand vast en kneep erin waarna mijn maag luid knorde. 'Natuurlijk maag, je kan ook niet zachtjes knorren eh?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    [wie maakt er hier ruzie? Ik niet.]
    [ Het lijkt alleen zo in ieder geval haha xD]

    [ik ben nou eenmaal geen aardig persoon:Y)die zegt wat ie denkt:Y)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers

    "Ouwtch." hoorde ik nick mompelen ik knikte even heb jij enig idee waarom ze elkaar niet mogen? vroeg ik ik was er best benieuwd naar thuis huurde mijn ouders iemand in om mij te straffen als ik iets stouts dee en voor ik het wist zat ik weer te dagdromen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rechazame schreef:
    [ik ben nou eenmaal geen aardig persoon:Y)die zegt wat ie denkt:Y)]
    [daar heb ik niks tegen (gvd stomme rotmug rot op pff word gek hier) maar het kwam net een beetje bijna-ruzie-achtig over. Maar ik ga ff stoppen met ooc xD anders is het topic straks vol met alleen maar ooc haha]

    [ik zeg gewoon wat ik denk, ongeacht de anders gevoelens, want de waarheid is nou eeenmaal hard, dat maakt me tot een niet-aardig persoon:Y)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    "heb jij enig idee waarom ze elkaar niet mogen? "vroeg hij me.Ik haalde mijn scouders op "ik heb echt geen idee."zei ik tegen hem en keek dan naar het meisje die voor ons zat,volgens mij was dat Kate want,Aiden had har daarnet nog voorgesteld aan mij."Hey jij bent Kate zeker?Ik ben Nick trouwens,maar weet jij waarom die leerkrachten elkaar niet mogen?"vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH