• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Elliott overdrijf je niet wat?Ik bedoel je bekijkt alleen maar de slechte dingen van haar terwijl ze heel veel goede dingen doet.Ze ging je heus niet vermoorden.En als je zelfs de directeur laar kiezen vind ik dat heel laag,je hebt gestudeerd om leraar soul verzorging te worden en nu heef je hem de keuzen om je mischien werkloos te maken,je hebt een diploma soul verzorging enn dit is de enige plaats waar je die les kunt gevenEn hetzelfde is zo van Jadelynn,dus dat betekend dat jij toch wel de gemene bent als ze haar job verliest." Zegt Maxwell. "Ik hoef niet perse te werken waar ik voor gestudeerd heb" antwoord ik hem. "En het kan me niks schelen dat ik dan de gemene ben, want ik heb het vorig jaar allemaal al moeten slikken. Wie kaatst kan de bal verwachten. For the record. Ik heb dit niet nodig. Het maakt mij echt niks uit"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Het spijt me maar dit is een stomme discussie geworden..)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maxwell Scot
    "Ik hoef niet perse te werken waar ik voor gestudeerd heb" antwoorde hij "En het kan me niks schelen dat ik dan de gemene ben, want ik heb het vorig jaar allemaal al moeten slikken. Wie kaatst kan de bal verwachten. For the record. Ik heb dit niet nodig. Het maakt mij echt niks uit"zei hij daarna.Ikn kreeg er genoeg van,hij moest het zelf maar weten.Het sloeg gewoon nergens op gewoon omdat hij eens ruzie heeft met haar .Ik zuchtte en schoof mijn bord aan de kan.Ik had geen honger mer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephen Connery
    In de gedachte van Rae lees ik nu ook dat ze het weet van Jadelynn. "Nou, het feestje ging niet helemaal zoals gepland. Ik had het nog redelijk klein gehouden, maar sommige andere hadden er van gehoord en kwamen ook even binnenvallen, met alcohol. Nou, even later was bijna de hele school erbij en was het niet alleen maar in onze kamer. Ik lag met Aiden op een kamer toen, ik weet niet of ie je dat al verteld heeft of of je dat nog weet maar goed, op een gegeven moment werd dus een van de leraren wakker van alle herrie op de gang." en ik moet eigenlijk wel lachen als ik eraan terug denk "Die dacht even in zijn eentje ons allemaal weer naar bed te krijgen.."

    Aiden Samuel Dream
    Jadelynn ging stoppen met koken. Dat was niet bepaalt fijn. Ik keek Rae aan. Rae kon komen, maar wij mochten niet meer de keuken in komen aangezien ze ons niet vertrouwde. We mochten alleen koken bij Elliott zijn lessen anders niet dat stond in de Regels. Dit was zeer jammer want ik herinner me het eten van toen ze er niet was. 'Jadelynn gaat dus niet meer koken dat is denk ik niet zo fijn aangezien wij niet mogen koken en ik weet hoe het eten hier was toen ze nog niet kookte. Het was niet bepaalt lekker.' Zeg ik nu een beetje geïrriteerd. En ik hield zo van lekker eten. Lekker was dit.

    Kate Skye Woods
    Ik hoorde het van Déjà. Jadelynn ging niet meer koken. Dat was niet zo fijn. Toen de jongens over de lessen begonnen mengde ik me erbij. De lessen hier zijn best leuk. Ik weet het al 2 jaar maar zoals jullie misschien gehoort hebben van jullie soul stopt ze met koken. Hebben jullie misschien een idee hoe het eten zou zijn zonder haar?' Vraag ik hun. Ik was daar wel nieuwschierig naar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'De lessen hier zijn best leuk. Ik weet het al 2 jaar maar zoals jullie misschien gehoort hebben van jullie soul stopt ze met koken. Hebben jullie misschien een idee hoe het eten zou zijn zonder haar?' mengde Kate zich erbij.Ik keek om naar Toxic die mij er niet over verteld had,maar hij was al in slaap gevallen typisch.Ik keek weer naar Kate."Mijn soul heeft er niets van gezegt ,maar hij licht nu te slapen "zij ik en wees naar Toxic."En dat is vreselijk,waarom stopt ze?ik bedoel ik vind dit eten heerlijk!"zei ik."Het eten word anders vast zo'n dingen uit blik zoals mijn moeder doet."mompel ik en keek weer naar Kate.Ze zag er eingelijk niet verkeerd uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    "Elliott je bent een eikel!" roept Dusty 'maakt mij niet uit dusty' antwoord ik. "Wat was je van plan te doen als ze je ontslaan of als je stopt??" Ik rol met mijn ogen. 'ergens anders werken. ik hoef niet perse dit werk te doen' "je hebt hier altijd met plezier gewerkt" 'de laatste tijd niet meer' "wat is er met je aan de hand Elliott. zo ken ik je niet, zo verbitterd, is er misschien iets in de vakantie gebeurd?" vraagt de directeur. "ik heb je gezegd wat er aan de hand is" zeg ik kortaf


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rae Lemmons

    Ik grinnikte om Stephen. 'Ik herinner me dat weer! We waren die avond half bezopen joh.' Lach ik dan maar Aiden onderbreekt ons. Jadelynn stopt. I
    k zucht en sta op als ik klaar ben en loop naar Jadelynn toe.
    'Stop je echt?' Vraag ik dan en kijk haar dan aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan caspers

    "Het eten word anders vast zo'n dingen uit blik zoals mijn moeder doet." zei nick op kate's vraag "nou dan ga ik liever voor mezelf koken" zei ik grinnikend "of ik bestel iets" zei ik terwijl ik mijn telefoon liet zien ik had geen idee of je wel telefoons mocht hebben of niet.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    "ja we waren half bezopen" en ik lach. Maar de stemming is omgeslagen, bij iedereen. Iedereen weet heet van Jadelynn en is stil geworden. Ze kan ook zo lekker koken, anders krijgen we straks weer amper iets te eten. Ondertussen is Rae opgestaan en naar Jadelynn gelopen. Bandit komt naar me toe gelopen ongeacht te regels en gaat aan mijn voeten opgekruld liggen. hij heeft spontaan geen honger meer. Aan de andere kant van de zaal zie ik anne een beetje alleen zitten. Echt belachelijk die scheidingen dus ik sta ook op en loop naar Anne toe. "Kom gezellig bij ons zitten, in je eentje eten is ook niks. die leraren kunnen de pot op, ze kunnen je moeilijk dwingen je ongelukkig te voelen"

    anne Rose Whitlock
    Ik speel een beetje met het eten omdat eigenlijk de hele stemming is omgeslagen in de eetzaal en dan komt Stephen naar me toe gelopen om te zeggen dat het belachelijk is dat ik hier eenb eetje eenzaam zit en zegt dat ik maar bij hun aan tafel moet komen zitten. Ik twijfel even maar sta dan op en loop met hem mee en ga bij hun aan de tafel zitten.

    Jadelynn Sophie Bright
    De directeur zit weer bij Elliot en ik loop terug naar mijn plek. 2 stoelen tussen mij en Elliott. Meer kan ook niet. Een hufter is het. Plots komt Rachelle op me afgelopen. Ik kijk haar aan. 'Stop je echt?' Vraagt ze. Ik kijk haar aan. 'Ik stop niet met lesgeven als je dat bedoelt, maar als je het over het koken hebt ja ik ben niet meer van plan om in de keuken te staan aangezien een bepaalt persoon denkt dat het een dekmantel is en zo diegene wil vermoorden ofzo.' Ik werp even een korte blik op Elliot. 'En aangezien ik daar klaar mee ben stop ik er maar mee. Aangezien ik aardig moet blijven om mijn en Elliotts baan te behouden.' Zeg ik haar vriendelijk het was de waarheid. Ik loog niet, maar was direct maar ik probeerde aardig te blijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    'We mogen hier niet zelf koken behalve in de klas en iedereen moet tijdens etenstijd er zijn en wat eten dus wat je net zei is onmogelijk Athan.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Ik zie dan Rae opstaan en naar Jadelynn toelopen. Ze zijn aan het praten maar ik hoor het niet echt dus ik laat het rusten. 'Ach als dit ons laatste lekkere maaltijd is moeten we er in ieder geval van genieten. Moeten jullie ook toetjes?' Vraag ik hun terwijl ik naar de Meringue taarten andere taarten pudding en mouse wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    'We mogen hier niet zelf koken behalve in de klas en iedereen moet tijdens etenstijd er zijn en wat eten dus wat je net zei is onmogelijk Athan.' zei ze terwijl ze op haar lip beet. 'Ach als dit ons laatste lekkere maaltijd is moeten we er in ieder geval van genieten. Moeten jullie ook toetjes?' vroeg ze terwijl ze naar de toetjes wees "ja lekker" zei ik en "als het eten hierna vies is bel ik gewoon iemand" zei ik terwijl ik een stukje taart pak.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nick Sheeran
    'We mogen hier niet zelf koken behalve in de klas en iedereen moet tijdens etenstijd er zijn en wat eten dus wat je net zei is onmogelijk Athan.'zei ze en bet op haar lip.Rachelle stond op en liep naar de lerares toe.'Ach als dit ons laatste lekkere maaltijd is moeten we er in ieder geval van genieten. Moeten jullie ook toetjes?'vroeg ze terwijl ze naar het lekkers wees."Ik neem wel een puddinkje."zei ik en nam er eentje."Kunnen we haar niet overtuigen toch weer te gaan koken?"Vroeg ik.Nu dat ik eens een keer lekker eten op een bord kreeg werd het al weer afgenomen.Ik zuchtte en at dan van de pudding.Pudding is toch zo'n raar woord,maar het is onwijs lekker!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik schud met mijn hoofd. 'Je moet je passie en plezier niet opgeven omdat iets je tegen zit. ' ik kijk haar aan. 'Omdat één persoon je niet vertrouwd betekent het niet dat wij 't niet doen. Je kookt in principe toch voor ons en niet voor hem? Als hij dat vindt dan eet hij iets anders en raakt hij je eten ook niet aan. ' zeg ik dan beslist.
    'Geloof in je eigen woorden. Jij hebt mij gezegd dat ik me niet door mijn angsten moet lijden. ' Ik glimlach en kijk naar Aiden. 'Dus moet jij het niet doen door je door oordelen te laten lijden. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.