• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    "Lang niet gezien." hoorde ik iemand ineens zeggen waardoor ik opkeek en ik nick naast me zag zitten "ja sorry dat ik je alleen heb gelaten maar je reageerde nietmeer"zei ik half lachend tegen hem.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Kate Skye Woods
    Ik zag twee jongens (Athan en Nick) voor me zitten en ik zag Déjà achter me zitten. Ze likte mijn hand en liep daarrna naar de soul tafel. Mijn handen frummelde aan mijn trui en ik verstopte ze erin ik keek naar het eten. Het zag er heerlijk uit ik vroeg me af of het ook zou smaken. Ik zou dit eten wel elke dag willen hebben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik sta op. "De reden, dat ik je NIET mag Jadelynn, is omdat je een BITCH bent, een GIGANTISCHE, je bent TOTAAL NIET AARDIG, Snap dat dan domme koe! NIEMAND vind je aardig. ÉLKE leerling heeft een HEKEL aan je, en ik snap ze VERDOMDE GOED! Ik snap niet waarom je ze uberhaupt hier nog laten werken!" zeg ik, zo hard dat de leerlingen het kunnen horen, al was dat niet de bedoeling. "En die aap van je is een Fucking pain in the Ass. Snap je het nu? Oke MOOI" Ik ga zittenn en schep rustig Spaghetti op


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers

    "De reden, dat ik je NIET mag Jadelynn, is omdat je een BITCH bent, een GIGANTISCHE, je bent TOTAAL NIET AARDIG, Snap dat dan domme koe! NIEMAND vind je aardig. ÉLKE leerling heeft een HEKEL aan je, en ik snap ze VERDOMDE GOED! Ik snap niet waarom je ze uberhaupt hier nog laten werken!" hoorde ik ineens waardoor ik de kant op keek van 2 leraren "mogen die twee elkaar niet?" vroeg ik aan nick


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    Ik zie Aiden en Rae binnenkomen en ik zwaai even naar ze. Maar ik weet niet of Rae inmiddels al weet wie ik ben maar ik kan het altijd proberen. Als ze zo meteen raar kijkt dan weet ik genoeg. Ik kan natuurlijk in haar gedachte kijken, maar daar heb ik geen zin in. Geen zin pff, die van Aiden schreeuwt bijna. Ze hebben gezoend en volgens mij hebben ze wat met elkaar dus.. zegt Bandit tegen me zonder naar me te kijken. Waarom moet jij het altijd verpesten. En leuk dat ze wat met elkaar hebben, eindelijk. Als Aiden ineens begint te schreeuwen kijk ik om naar ze, net als iedereen in de eetzaal. Bandit kijkt ook om

    Anne Rose Whitlock
    Aan de ene kant is ht wel fijn dat het aan de tafel waar ik zit heel rustig is, zo is de kans klein dat iemand me per ongeluk aanraakt. Aan de andere kant is het ook minder fijn, nu zit ik helemaal alleen. ik had eigenlijk ng steeds geen idee wie mijn kamergenote was. Als het op leeftijd ging zag het er somber uit als ik naar de tafel keek waar ik aan zat. komop Anne, er komt vast ng wel iemand, en je hebt vast wel een kamergenoot zegt Kyra tegen me. Net op dat moment gaat een van de leraren tekeer tegen een lerares en iedereen kijkt naar ze om.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:51 ]

    Jadelynn Sophie Bright
    "De reden, dat ik je NIET mag Jadelynn, is omdat je een BITCH bent, een GIGANTISCHE, je bent TOTAAL NIET AARDIG, Snap dat dan domme koe! NIEMAND vind je aardig. ÉLKE leerling heeft een HEKEL aan je, en ik snap ze VERDOMDE GOED! Ik snap niet waarom je ze uberhaupt hier nog laten werken!" Schreuwt hij dat alle leerlingen het kunnen horen. Stoom komt bijna uit mijn oren. Ik Sta op en draai me in een ruk om. Ik sla hem met mijn gebalde vuist vol in zijn gezicht. En de spagetti die hij opschepte gooi ik over hem heen. Ik was er klaar mee. Ik had geprobeert aardig te zijn, maar hij geeft me niet eens een kans. 'Je kent me niet eens. Dus hou je Fucking bek dicht' Schreeuw ik tegen hem. Ik draai me om verdrink de tranen en loop weg. Jackie rent achter me aan en ik storm de keuken door als ik een maal bij mijn kamer ben sla ik zo hard als ik kan de deur dicht en laat ik me op mijn bed vallen. Hier huil ik zachtjes. 'Ben ik echt zo jackie.' Vraag ik haar zacht snikkend. Ze schud haar hoofd en likt mijn tranen weg. Ik had geen trek meer. De honger van net was verdwenen.

    [Elliot is niet aardig en te ver gegaan. Hij verdiende die klap wel. Ze is maar een keer niet aardig geweest. Stoute Elliot :P]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mag anne misschien de eetkamer uitsneaken om te vragen of alles goed is met jadelynn??]

    [niks stoute elliott, ik mag haar personage niet, punt. ]

    Elliott Stephens.
    Ik grinnik even om de klap. "Wat is het toch een achterlijk wijf" zeg ik grinnikend. "Hoop dat ze het eindelijk snapt" "Was misschien een harde manier om te zeggen Elliott" hoor ik Dusty aan zijn tafeltje zeggen. 'misschien, elke andere manier snapt die trut het niet. ja dan maar zo. De waarheid is hard...als ze die niet aankan haar probleem' denk ik terug. ik neem een hapje spaghettie. 'hmm best lekker'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Nýchta komt op me af gerend en werkt me tegen de grond aan 'We zagen jullie!' Zegt ze dan blij. Ik grinnik en aai over haar kopje. 'Weet je zeker dat het niet door haar kwam?' Vroeg ik toen en stond op. 'Maar dat is wel wat voor mij ja, met hakken eraf springen. ' ik aai Jake even en trek Aiden mee. 'Ik heb honger.' Zei ik toen met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    mismi schreef:
    [mag anne misschien de eetkamer uitsneaken om te vragen of alles goed is met jadelynn??]

    [als ze geschorst wilt worden wel :p alles is strict he]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    Jadelynn Sophie Bright
    "De reden, dat ik je NIET mag Jadelynn, is omdat je een BITCH bent, een GIGANTISCHE, je bent TOTAAL NIET AARDIG, Snap dat dan domme koe! NIEMAND vind je aardig. ÉLKE leerling heeft een HEKEL aan je, en ik snap ze VERDOMDE GOED! Ik snap niet waarom je ze uberhaupt hier nog laten werken!" Schreuwt hij dat alle leerlingen het kunnen horen. Stoom komt bijna uit mijn oren. Ik Sta op en draai me in een ruk om. Ik sla hem met mijn vlakke hand vol in zijn gezicht. En de spagetti die hij opschepte gooi ik over hem heen. Ik was er klaar mee. Ik had geprobeert aardig te zijn, maar hij geeft me niet eens een kans. 'Je kent me niet eens. Dus hou je Fucking bek dicht' Schreeuw ik tegen hem. Ik draai me om verdrink de tranen en loop weg. Jackie rent achter me aan en ik storm de keuken door als ik een maal bij mijn kamer ben sla ik zo hard als ik kan de deur dicht en laat ik me op mijn bed vallen. Hier huil ik zachtjes. 'Ben ik echt zo jackie.' Vraag ik haar zacht snikkend. Ze schud haar hoofd en likt mijn tranen weg. Ik had geen trek meer. De honger van net was verdwenen.

    [Elliot is niet aardig en te ver gegaan. Hij verdiende die klap wel. Ze is maar een keer niet aardig geweest. Stoute Elliot :P]


    [trouwens ze kon em al niet vol in zn gezicht slaan want hij zat alweer]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [als ze geschorst wilt worden wel :p alles is strict he]
    [oke,, laat maar dan xD misschien na het eten dan :p]

    Nick Sheeran
    "ja sorry dat ik je alleen heb gelaten maar je reageerde nietmeer"zei hij net als ik wou zeggen dat ik dagdroomde hoorde ik 1 van de leraaren "De reden, dat ik je NIET mag Jadelynn, is omdat je een BITCH bent, een GIGANTISCHE, je bent TOTAAL NIET AARDIG, Snap dat dan domme koe! NIEMAND vind je aardig. ÉLKE leerling heeft een HEKEL aan je, en ik snap ze VERDOMDE GOED! Ik snap niet waarom je ze uberhaupt hier nog laten werken!" Mijn mond zakte wat open,dit al op de eerste schooldag!"mogen die twee elkaar niet?" hoorde ik Athan vragen."Blijkbaar."zeg ik wat verbaast.Daarna stond de leraares op en haf hem een klap en liep dan weg."Ouwtch."mompel ik

    Maxwell Scot
    Elliott begon uit te vliegen tegen Jadelynn.Dit jaar word vast weer wat.Ik schepte wat eten en negeerde het maar,ik hoorde alle leerlingen fluisteren.Ik hield me er maar buiten of strax werd deze eerste dag echt een ramp.Hij ging weer zittenn en schepte wat eten op.Daarna sloeg ze hem en liep weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rechazame schreef:
    (...)

    [trouwens ze kon em al niet vol in zn gezicht slaan want hij zat alweer]
    [Tuurlijk kan ze dat wel ze zit toch naar hem en trouwens de spagetti zit over hem heen btw dus tenzei het met zijn haren wilt eten :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Tuurlijk kan ze dat wel ze zit toch naar hem en trouwens de spagetti zit over hem heen btw dus tenzei het met zijn haren wilt eten :P]

    [Als iemand zit, en dus met de zijkant naar je toe zit. Kan je nooit meer iemand VOL in zijn gezicht slaan. Hoogstens met je vingertoppen of tegen zijn achterkant. Daarnaast elliott is zon relaxte kerel dat wat eten op zijn kleding niet erg veel uitmaakt. hij schept gewoon nieuwe op en gaat ete]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]