• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk lachend toe. En drink ondertussen van mijn smoothie. Ik zie Jake nog 5 druiven pakken. Zelf pak ik een banaan en begin die te eten. Een appel is helaas te hard. Dan pak ik ook 5 druiven. 'Jaaaa dit is echt een talent van me!' zeg ik lachend. En ik vang er uiteindelijk maar 1 in me mond. 'Mm... Misschien toch niet.' en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'Ik deed het toch beter.' plaag ik haar en pak 10 druiven. Ik geef er haar 5 en houd er zelf 5. 'Wedstrijdje?' vraag ik haar grijnzend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Perfect. Dit is precies waar ik op uit ben. Ik heb dit al heel vaak gedaan. Ik weet dat ik er 5/5 kan scoren. 'Oke,' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik tel af. '3. 2. 1. Go!' en ik gooi rustig de druiven op en vang ze alle vijf perfect in mijn mond. Dan kijk ik Jake grijnzend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Jij speelt vals!' zeg ik verontwaardigd en druk haar op de grond. Ik ga over haar heen zitten en begin haar te kietelen. 'Zeg dat ik de beste ben.' grijns ik 'Of ik stop niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik gromde zacht, terwijl ik haar met mijn handen op haar rug, tegen me aan trok. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. Het was een vreemd soort genieten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik plaag hem nog een beetje maar haal dan mijn mond weg. 'Ik denk ehm, dat we beter terug gaan.' Mijn stem klinkt zacht maar ook een beetje verlangend zonder dat ik het door heb. Ja, ik verlang naar hem dat weet ik ook wel maar een bos is nu ook niet de beste plaats om die gevoelens te uiten. Ik grinnik eventjes en kijk hem aan. 'Wil je me loslaten, meneer Crawford.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bijt nog steeds op mijn lip.
    "Ik denk dat we eerst wat moeten afkoelen." mompelde ik. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me, volgens mij had ze niet door wat ik van plan was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik moet lachen en ik spartel. 'Neeeee! Ik speel niet vals en zoals je zag ben je niet beter!' zeg ik lachend. Ik kan hem niet aankijken omdat ik mijn ogen dichtknijp om biet te lachen, wat wel erg mislukt. 'Ik smeek je, stop mrt kietelen!' lach ik. Maar ik ze niet dat hij beter is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Je hebt gelijk.' mompel ik en verstop mijn gezicht in zijn hals aangezien hij me nog steeds niet heeft losgelaten. Ik adem rustig in en uit om mijn hartslag te minderen. Plots ben ik me weer van mijn hand gewaar die aan het pieken is. Het blad is eraf gevallen en ik zie dat de wonde nog steeds bloed. Vreemd dat ik dat niet doorhad. Ik ga hem strategisch achter hem zodat Ax hem niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Je zei niet dat ik de beste was.' lach ik en blijf kietelen. Handig als je iemands zwakke plek kent. 'Zeg het! Zeg: Lieve Jake jij bent de liefste en de allerbeste.' en ik grijns.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik had me wel genoeg geconcentreerd. Ik liet de kracht weer samenkomen en dezelfde koude douche als deze namiddag viel over ons hoofd.
    Ik hapte zelf ook naar adem.
    "Al afgekoeld?" grinnikte ik dan en laat haar zacht los.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik stop mijn hand achter mijn rug en maak me van hem los. 'Axton Crawford!' roep ik en kijk hem aan vol ongeloof. 'Jij maakt er nu echt misbruik van he? Nu je weet dat je dat kan?' Ik trek mijn kleren uit -behalve mijn ondergoed- om ze uit te kunnen wringen. Nu gaat het omdat niemand me toch ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij blijft me kietelen en zegt wat ik moet zeggen. 'Lieve Jake, je bent de liefste en de allerbeste,' zeg ik licht hijgend. 'Op mij na.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik twijfel even maar laat haar dan toch los. 'Goed genoeg.' zeg ik en ga van haar af. Ik pak nog een druif en steek hem in mijn mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blijf op mijn rug nog even nahijgen van het lachen. 'Gelukkif maar,' geef ik als antwoord op dat hij zei dat het goed genoeg was. 'Waarom gebruik je dat kietelen altijd tegen me?'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 22:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.