• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik pak het mandje van de vorige keer en loop samen met Leslie naar de kantine. Ik pak verschillende smoothies en stukken fruit dat ze ook makkelijk kan eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trek haar op mijn schoot zonder haar lippen los te laten. mijn ene hand kneep zacht in haar kont, terwijl de andere zich in haar haren begroef. Ik likte zacht over haar onderlip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Samen lopen we naar de kantine en Jake begint smoothies en makkelijk fruit. Hij denkt aan mijn kaak. Ik glimlach naar hem. 'Dankje,' zeg ik glimlachend. Ik pak wat te drinken, ondanks de smoothies. En ik stop het in de mand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik open mijn mond een beetje zodat zijn tong naar binnen kan.
    Ik ga op in de kus en onze tongen versmelten met elkaar. 'Ik hou zo van je.' prevel ik zachtjes als ik mijn mond van de zijne haal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik breng mijn mond naar haar oor en antwoord even zacht. "Ik ook van jou."
    Ik druk een kus op haar sleutelbeen en ga via haar nek omhoog om opnieuw bij haar mond uit te komen. Ik plaag haar een beetje door zo in haar nek te zoenen, dat wist ik... en ik vond het leuk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik glimlach, pak haar hand vast en loop samen met haar naar het meertje. De kant weg van het school waar het leeg is. Ik leg een deken neer dat er nog inzat en begin de drankjes en het fruit op het deken te leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand en samen lopen we naar een plek. Daar pakt Jake de mand uit en ik kijk toe. Anders loop ik hem in de weg waarschijnlijk. Dan ruim ik het dadelijk wel op. Als Jake klaar is ga ik op de deken zitten en klop naast me. 'Echt, ik weet niet waar ik jou aan te danken heb,' zeg ik dan hoofdschuddend. En met een glimlach. Ik heb zoveel fout gedaan in het verleden. Zoveel fouten gemaakt. En dan pak ik wat fruit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik slaak een klein kreuntje als hij me in mijn nek zoent en huiver zachtjes. 'Niet lief.' fluister ik zachtjes maar sluit toch genietend mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Dat liefste Leslie, heet Karma.' lach ik en pak een kleine aardbei 'Mond een beetje open doen.' lach ik en laat hem dan in haar mond glijden. 'Lekker?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, het ligt niet in mijn aard om lief te zijn." fluister ik ondeugend en drukte mijn lippen weer op de hare. Ik dwaal weer af naar haar nek en let op haar reactie, terwijl ik met mijn tong cirkeltjes ga draaien op haar huid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Dan hoor ik slechte dingen te krijgen,' mompel ik onverstaanbaar. Ik open mijn mond en als Jake vraagt of het lekker is knik ik. 'Hmmm...' en ik eet mijn mond leeg. 'Echt lekker.' ik voel echt amper pijn. Door de pijnstiller. Ik pak een aardbei voor Jake. Die houd ik hem voor, nadat ik hem in zijn mond gestopt heb druk ik en klein lief kusje op zijn lippen en pak dan een smoothie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik krijg kippenvel en kreun weer zachtjes. Mijn benen klemmen zich stevig om hem heen. Ik ben bang dat ik zou vallen anders. Ik sluit mijn ogen stevig en laat het over me heen komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik glimlach en pak een paar druiven voor mezelf. Ik gooi ze op en probeer ze te vangen met mijn mond. 3 van de 5 lukken. De andere 2 vallen op de grond. 'Hmmm, 3 van de 5? Kan beter.' mompel ik en pak weer 5 druiven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn vingers strelen door haar haren, terwijl mijn lippen een spoor achterlaten in mijn nek. Ik bleef af en toe hangen om mijn tong haar huid te laten raken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Mijn adem begint te haperen en ik zucht af en toe. 'Ax, je zorgt er nog voor dat ik gek word.' fluister ik zachtjes. Ik trek hem weer dichter naar me toe en til met een hand zijn kin op zodat ik hem weer op zijn lippen kan zoen. 'Nu is het mijn beurt.' lach ik zachtjes, zoen zijn nek en ga naar zijn oor. Ik knabbel zachtjes aan zijn oorlel en druk kusjes op zijn oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'