• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ze fluistert mijn naam. Elke keer iets wanhopiger. Ik bijt op mijn lip en trek haar nog wat dichter tegen me aan. 'Ik ben hier Leslie, ik laat je niet achter en ik laat je niet alleen.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik weet niet of ik moet lachen of geschokt kijken dus zoek even steun bij Dylan die ook niet echt weet wat te doen. Ik kijk naar Axton en dan naar Dakota en dan weer naar Axton. Ik ben al blij dat hij niet op haar is beginnen kloppen zoals hij in die discotheek gaat gedaan. Dylan trekt me beschermend tegen hem aan. 'Ik vraag me af hoe jij je vriendjes kiest.' mompelt hij zacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn armen om me heen. Ik ben hier, Leslie, ik laat je niet achter en ik laat je niet alleen..' hoor ik Jake fluisteren. En ik kijk om me heen maar ik zie Jake nergens. Maar ik voel wel zijn veiligheid. Dat hij bij me is. Ondanks dat ik hem niet zie. 'Ik hou van je,' zeg ik zacht tegen hem. Als antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik hou van je.' zegt ze zachtjes waardoor ik glimlach. 'Ik ook van jouw.'
    Ik druk een kus op haar kruin en staar een beetje naar het plafond nu ze wat rustiger is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet gaan. Kom vanavond terug. Weet niet hoe laat :c adios!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [adios xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {:c.. By Jaimes}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik weet niet of ik moet lachen of geschokt kijken dus zoek even steun bij Dylan die ook niet echt weet wat te doen. Ik kijk naar Axton en dan naar Dakota en dan weer naar Axton. Ik ben al blij dat hij niet op haar is beginnen kloppen zoals hij in die discotheek gaat gedaan. Dylan trekt me beschermend tegen hem aan. 'Ik vraag me af hoe jij je vriendjes kiest.' mompelt hij zacht.

    Axton
    Het meisje keek me geschokt aan.
    "Sorry, maar ik had je gewaarschuwd." haalde ik mijn schouders op. "Ren nu maar snel naar huis om je make-up bij te werken." zei ik met een knipoog.
    Misschien voelde ik me ergens wel schuldig om wat ik had gedaan, maar anderzijds... ze had er echt om gevraagd en als je bekijkt wat er allemaal door mijn hoofd was gespookt die moment was ik nog heel mild met haar geweest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Dakota kijkt me aan. 'Ik krijg je nog wel.' zegt ze tegen mij woedend en loopt weg. 'Sorry voor mijn zus.' zegt Dylan zuchtend. 'Waarom haat ze me? We waren vriendinnen?' vraag ik hem. 'Niemand weet waarom.' zegt hij en staat op. Hij steekt zijn hand uit en trekt me recht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik staarde Dakota na, terwijl ik nadenkend op mijn lip beet. Als ze aan Alexi wou komen zou ze eerst langs mij moeten.
    "Was het een beetje te?" mompelde ik, terwijl ik nog steeds in de richting keek waar ze was verdwenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach flauwtjes. 'Ik ben al blij dat je haar geen pijn gedaan hebt. Het enige wat je gedaan hebt is haar make-up verpesten. Ze overleeft het wel.' glimlach ik. Ik druk mijn lippen op de zijne. 'Maar het was wel goed bedoelt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kus haar terug en zucht opgelucht.
    "Ik had haar gewaarschuwd." mompel ik. En met mijn opvliegende karakter was dat veel. Niet veel mensen kregen een waarschuwing, meestal was het gewoon meteen... actie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Dylan schraapt zijn keel. 'Ehm, ik ga maar weer. Het was leuk om je te zien maar ik ga nu mijn zus maar eens dwingen te zeggen wat haar probleem is.' zegt hij, heeft me een kus op mijn wang en verdwijnt tussen de bomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlach naar hem en kijk hem dan ook na, terwijl hij weg loopt.
    "Ik heb toch niet- Het was echt niet... te... toch?" ik weet niet waarom, maar ik bleef me schuldig voelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Nee het was precies goed, ik was gewoon geschrokken net als Dylan en Dakota.' Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne en duw hem neer op de boomstam. 'Waar zit je mee in?' vraag ik hem zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'