• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    je bedoelt athan?? of lees ik het verkeerd?

    [ja en vergeet de haakjes niet :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    Ze zoent me gewillig terug waardoor ik glimlach tegen haar lippen aan. Hier zou ik geen genoeg van kunnen krijgen. Dan bijt ze even kort op mijn lip waardoor ik haar voel grijnzen. Ik open mijn mond en tik mijn tong tegen haar tanden en onderlip aan waarna ik mijn armen beter om haar heen sluit. Ze was van mij. In mijn armen betekende van mij en ik was zeker niet van plan haar ooit weer weg te geven of te laten gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    "wat heb je met haar gedaan?!" fluisterde Stephenergens hoorde ik boosheid in zijn stem."Ik-"voor ik mijn zin kon afmaken hoorde ik Kate hoesten.Ik keek naar haar en ze hoeste het water uit.Ze leefde nog!Ik was erg blij,maar het schuldgevoel was sterker.Déjà ondersteunde haar zodat ze niet kon vallen."Het spijt me Kate het was onze bedoeling niet."zei ik verondschuldigend uit de naam van ik en Toxic.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HurtedHeart schreef:
    Kate Skye Woods
    Toxic begint te janken. Hij keek naar Deja en opende mijn mond. Zijn lippen kwamen op die van mij en bliezen lucht in mijn longen. Ik voelde dat ik teruggetrokken werd heel langzaam. Te langzaam als je het mij vroeg. Ik liep er maar heen en werd in een zwart gat getrokken. Was ik nu dood? Het voelde lang. Er gebeurde iets wat mijn terugkomst langer liet wachten. Een oponthoud, maar ik kon niet zien wat ik was. Ik was alleen in een zwart gat. Ik voelde een hoest bui. Mijn ogen opende zich in een fractie van een seconde en ik begon erg te hoesten waarna heel veel water uit mijn mond sproeide. Ik rolde ook gelijk om zodat het water uit mijn mond kon lopen. Ik hoeste maar door, maar ik wist dat er meer mensen stonden. Niet 1 meer zoals net. Er was iemand bij gekomen. Ik hoeste weer even. Ik had te weinig energie voor een schild dus ik stond open en bloot voor de wereld. De hack?! Ik was nooit open en bloot. Ik had altijd bescherming. Ik voelde me nu heel kwetsbaar. Ik kon pijn worden gedaan worden gelezen verlamt bewusteloos geraken. Wat dan ook. Ik steunde op mijn handen en kwam wankelend omhoog. Mijn balans was weg en ik had het gevoel alsof ik elk moment kon omvallen. Ik was misschien een paar seconden misschien minuten dood geweest. Wie weet. Ik was gelijk ook lijkbleek de kleur was van mijn gezicht en ik had het koud en warm tegelijkertijd. Ik opende nu voor het eerst mijn ogen. Ik had geen erg in het donker maar de kleuren omarmde me, maar deden me ook pijn. Het was zo vel. Mijn ogen gaan tot spleetjes als reflex. En ik zie Stephen en Nick zitten. Ik voelde me heel wazig maar Déjà ondersteunde me gelukkig zodat ik onmogelijk om kon vallen.
    [Voor het geval dat jullie hem niet gezien hebben :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stephan Connery
    Kate komt weer bij en hoest het water uit. "Het spijt me Kate het was onze bedoeling niet" zegt Nick en ik voel een woede opkomen maar ik negeer het. Ik leg mijn handen op Kate der wangen en dwing haar mij aan te kijken. "Kate.."maar meer krijg ik er niet uit. Ik kijk der alleen maar aan en voel nu pas de tranen in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:05 ]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.
    Hij opent zijn mond en tikt met zijn tong tegen mijn tanden en onderlip aan waarna hij zijn armen beter om me heen sluit.
    Ook ik opende mijn mond en liet mijn tong zachtjes rondjes om die van hem draaien.
    Ik had het gevoel dat ik veilig was in zijn arme en ook zeker het gevoel alsof hij me zou beschermen.
    Ik liet mijn handen op zijn borst rusten en had mijn ogen gesloten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Big twist. Wat als Kate Stephen alleen als een vriend beschouwd?! Tam tam Taaaaam!!]
    Kate Skye Woods
    "Het spijt me Kate het was onze bedoeling niet" Ik kijk nog steeds wazig uit mijn ogen en Nick en Stephen zijn klonten die langzaam in hun normale vorm gaan. 'Maakt niet uit Nick. Je kon er niets aan doen en je hebt me ook gered dus.' Zeg ik vriendelijk. Opeens gaat Stephen zijn hand naar mijn wang en ik moet hem aankijken. Nu mijn beeld afwisselend scherp is zie ik tranen bij hem. "Kate.." Mompelt hij maar meer komt er niet uit. Ik wil mijn blik afwenden, maar dan val ik achterover. Ik leek nog steeds een pop. Ik krabbel weer overeind. 'Oeps.' Mompel ik blozend. Ik hield niet van rare dingen doen. Ik begon langzaam mijn schild weer op te bouwen aangezien ik weer energie begon te krijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    Ze opent langzaam haar mond en draait rondjes om mijn tong. Haar hand liet ze op mijn borst rusten en haar ogen waren gesloten net als die van mij. Ik had de onwijze drang om haar te beschermen haar nooit meer los te laten en van haar te houden op welke manier dan ook. Ik was bang als ik haar los zou laten dat ik haar nooit meer vast te houden. Ze had al veel rampen overleefd, maar wat als het lot wat in petto voor haar heeft iets vreselijks. Ik was ook bereid om haar daar voor te beschermen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [noo :o you're breaking his hart xD poor Stephan :(. He's nog gonna like that. hebben we wel wat drama haha]

    Stephen Connery
    Ze wilt haar blik afwenden maar valt dan achterover en ik ben niet snel genoeg om haar op te vangen. Ze krabbelt zelf weer overeind 'oeps' mompeld ze dan. Nick staat er ook nog steeds en de woede borrelt weer op, maar die probeer ik weg te stoppen. Kate is nog nat en koud dus ik trek mijn vest uit en sla die om der heen.

    (wat als Nick een mini crush heeft op Kate en jaloers is op stephen ? )
    Nick Sheeran
    Toen Stephen met zijn hand op haar wang haar hem liet aankijken,werd ik toch wat jaloers,maar liet het niet zien.'Maakt niet uit Nick. Je kon er niets aan doen en je hebt me ook gered dus.'zei ze,maar toch voelde ik me nog schuldig."Kate.." mompeld Stephen,Kate wou iets doen,maar viel toen achterover.Krabbelde weer overeind en mompelde 'oeps.' ze bloosde zelf.Ik keek naar Toxic die zat te kijken naar hen.Ze waren vast een koppel...Stephen en Kate,ofjah datvoelde ik toch als Stephan zo jaloers keek daarnet.Toxic nestelde zich even later op mijn schot en ik begon hem te aaien"laten we gaan ze willen vast alleen zijn"zei ik tegen Toxic en wou opstaan ,maar Toxic hielld me tegen en ik bleef zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachelle 'Rae' Lemmons.
    Ik sloot de zoen af en een kriebelend, maar fijn gevoel overspoelde me.
    Ik glimlachte en drukte nog een kus op zijn perfect gevormde lippen.
    Ik hield van hem en dat was voor mij iets bijzonders.
    'Je weet dat ik je nu niet meer zal laten gaan eh?' zeg ik dan zachtjes met een grijns. 'Dus, je zal zeker moeten weten dat je dit wilt.' zeg ik dan nog steeds op fluister toon. Ik kijk in zijn diep bruine ogen en grijns even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lol 2 mensen vinden Kate leuk. Ik dacht eigelijk dat ze een soort van Nerdje zou worden met niet veel pit en die liever op de achtergrond blijft xD]
    Kate Skye Woods
    Hij doet zijn vest uit en slaat het om me heen, maar ik doe hem weer uit en heef het aan hem. 'Ik heb het al bloed heet dus tenzei ik dood wil van de hitte.' Zeg ik vriendelijk met een grinnik om hem niet te beledigen. Ik zie hem soms boos naar Nick kijken en ik kan Jaloezie vinden. O nee. O nee. O nee. Ik wou niet in dit soort dilemma's getrokken worden. Ik wou niet geliefd worden. Ook niet gehaat, maar ik wou aardig gevonden worden. Niets meer en niets minder. Nick wou weggaan, maar toxic hield hem tegen. Goden dank Toxic! Ik wou dat er niets gebeurde. Niet nu niet nooit denk ik, maar ik wou ook niemand kwetsen. Ik voelde hoe mijn schild helemaal over me heen trok zodat ik me weer veilig voelde. Dit voelde beter dan net.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mag het zo zijn dat stephen een stukje van der gedachte heeft gehoord omdat der schild nog niet helemaal om der heen zat? dan laat ik stephen weg gaan kunne jullie verder spelen want ik ga slapen, ben dood xD]

    [Pssssst! Aiden heeft Gif groene ogen. Net kattenogen die bijna licht geven in het donker. Dat zie je alleen van dichtbij en is echt super mooi :)]
    Aiden Samuel Dream
    'Je weet dat ik je nu niet meer zal laten gaan eh?' zegt ze dan zachtjes met een grijns dat zich rond haar lippen vormt. 'Dus, je zal zeker moeten weten dat je dit wilt.' Ik glimlach breed. 'Geloof me. Ik weet het meer dan honderd procent zeker.' Zeg ik terwijl ik met mijn neus over de hare schuur. Dat was een eskimo kus. Volgens vele was het heel lieg of romantisch dus ik kon het proberen. 'Maar weet jij dan wel waar je aan begint? Ik zal je nooit meer loslaten en de wereld laten zien dat je van mij bent door je te kussen.' Zeg ik terwijl ik nu een kusje geef op haar neus waar ik net een eskimo kus op gaf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mismi schreef:
    [mag het zo zijn dat stephen een stukje van der gedachte heeft gehoord omdat der schild nog niet helemaal om der heen zat? dan laat ik stephen weg gaan kunne jullie verder spelen want ik ga slapen, ben dood xD]
    [Ja is goed aangezien haar schild "Opnieuw" op moest starten. Dan is hij heel verdrietig en huilt hij uit in zijn slaap. Nee dat doet hij niet, maar dat is goed als Stephen wilt weglopen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break