• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gewoon wachten tot Deem weer on is (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, duhhh, zo ver was ik nog niet gekomen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan ben je geweldig ver gekomen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    De hand die op haar rug lag glijdt naar haar zij. Ik laat hem op haar heup rusten en ga met de andere hand naar haar wang. Ik verbreek de zoen en glimlach even. Ik leg mijn voorhoofd tegen de hare en sluit mijn ogen. Ik heb een gelukkige glimlach op mijn gezicht en kijk Naomi aan. 'Ik houd vanje.'

    [wat nou kut Ian? Sam pakt Naom van hem af! Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahaha, ik doe gymnasium :3 tenminste... Dat deed ik. Ik ga dit jaar atheneum doen aangezien het me teveel tijd kost :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gheheh, oké, daar heb je gelijk in :Y) sorry :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en druk een kusje op zijn neus en grijns en leg mijn voorhoofd ook weer tegen de zijne aan en laat mijn handen op zijn borst rusten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nu kan Sam niks doen, haha! Hij moet toekijken, dat is zielig, haha, maar anders is het zielig voor Ian... Wat een dilemma!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en streel haar rug. Dit voelde goed en het liefste liet ik haar niet meer los. Ik lach even om mijn eigen gedachte en kijk rustig om me heen, terwijl ik haar rug blijf strelen. 'Heb je trouwens nog pijn?' Ik kijk haar vragend Aan en glimlach even. Ik had er wel last van, maar ging niet dood van de pijn ofzo.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ach ja, Sam kijkt gewoon niet :Y) en ik laat hem nu gewoon weg gaan (':]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Nee, bijna niks meer.' zeg ik dan glimlachend en druk een kusje in zijn nek en ga dan van hem af en ga naast hem liggen en zucht even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja en wat gaat hij dan doen?!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze het leuk hebben samen. Dus ik sta gewoon op en loop een beetje moeilijk naar de deur. Daar ga ik door naar de gang. Op weg naar de badkamer. Ik moet medicijnen voor me rug zien te vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik staar voor me uit en vraag me af of ik terug zou kunnen gaan naar het auditorium. Of ik, deze keer zonder publiek, zou kunnen gaan spelen. Misschien kon ik me daar eens volledig laten gaan in mijn verdriet. Vergeten dat ik hier was. Ik stond heel stilletjes op en wreef over de binnenkant van mijn armen, waar de wonden zaten. Het was al een gewoonte geworden om dit te doen als ik zenuwachtig was.
    Ik sluip de zaal uit. Voor de deur stond onverwachts een man, maar ik was muisstil en klein. Hij keek net de andere kant op en ik had een kans om langs hem te glippen. Ik liep geruisloos de gang van het auditorium binnen en liep ernaartoe.


    “To live will be an awfully big adventure.”