• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik hoorde wat Alex zei en zuchtte. 'Zij zijn helden,' zei ik waarna ik naar de politieagenten wees. Toen ik Rachel op de televisie zag voelde ik dat de tranen over mijn wangen stroomden. Ineens ging de telefoon over en vlogen Finn en ik beiden op de telefoon af, maar hij was net iets eerder. Gelukkig zette hij het op luidspreker.

    Finn Hudson

    Ineens hoorde ik de telefoon af gaan en vlogen Kurt en ik beiden tegelijkertijd op de telefoon af. Ik had hem net iets eerder en nam op. 'Met Finn,' zei ik vlug en zette de telefoon op luidspreker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte opgelucht toen er opgenomen werd. Toen ik zijn stem hoorde begon ik weer te snikken "F-finn" zeg ik zacht. eerst kreeg ik er niet meer uit. "I-ik word naar het z-z-zziekenhuis gebracht" fluister ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'W-we zagen het o-op televisie,' stotterde ik nu ook. Kurt drong zich bij me zodat hij geen woord hoefde te missen. 'R-Rachel, we komen eraan!' zei hij ook stotterend. 'Ga Emily halen.' fluisterde ik naar hem, waarna hij naar boven rende om Emily te halen. 'We komen eraan.' herhaalde ik nogmaals waarna ik opstond en snel naar de auto liep. Ik hield Rachel aan de lijn om haar gerust te stellen. In de tussentijd rolden er ook tranen over mijn wangen, zonder dat ik het merkte.

    Kurt Hummel

    Ik hoorde Rachel's stem en begon nog meer te huilen. Ik drong me bij Finn en stotterde ook iets. Toen Finn me iets toe fluisterde knikte ik en rende ik met snelle pasjes naar boven. Emily kirde vrolijk toen ze mij zag, ze was al helemaal aan mij gewend geraakt, aangezien ik haar samen met Finn had verzorgd. Ik trok haar jasje aan en drukte een kus op haar wang. 'We gaan naar mama toe.' zei ik tegen haar waardoor ze helemaal op klaarde. Ik plaatste haar in de Maxi-cosi en liep alvast naar mijn auto, waar ik Emily goed in zette.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Robin
    ik kom aan bij het ziekenhuis en heb er al voor gezorgd dat ze klaar staan om haar te onvangen
    ik til het meisje weer op en breng haar naar binnen

    Alex
    Ik sta op en loop ze ook achter na
    ik zou er nu ook zijn voor kurt en stap alvast in de auto..


    Music is my life

    Rachel
    "graag" fluister ik zacht. Het was fijn met hun te kunnen praten ondanks dat ik zo zwak was. "wij zijn er tot zo" fluisterde ik en hing op terwijl ik afwezig naar voren staarde. De man tilde me weer op en bracht me naar binnen. Schijnbaar hadden ze doorgekregen dat er veel mensen zouden binnen komen want er stonden rijen met bedden. Ik werd er in een neergelegd en ingestopt door dikke dekens. Ze rolde me naar een kamer zodat ik rust kreeg en koppelde een infuus aan me doordat ik nooit super veel drinken kreeg. Ze keken naar mijn blauwe plekken en naar het mes streep in mijn keel van een keer dat ik niet luisterde.Ze deden van alles mawar het ging in een waas voorbij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik rijd wel,' zei Finn, die ook nogal overstuur was. Ik knikte en ging op de passagiersstoel zitten. Finn reed naar het ziekenhuis toe met een rotvaart. 'Straks belanden we zelf ook nog in het ziekenhuis.' zei ik verontwaardigd en zuchtend. 'Kurt, nu niet.' siste Finn naar mij waarna ik mijn ogen rolden. Als Finn en ik samen gestrest waren, waren we echt geen goede combinatie. We kwamen aan bij het ziekenhuis en Finn stapte meteen uit en stormde naar binnen. Ik moest nog mijn gordel af doen en haalde Emily eruit en liep samen met Alex het ziekenhuis binnen. Omdat Finn niet wist waar ze lag, haalden we hem weer in en liepen we met zijn drieën en Emily naar haar kamer. Toen ik haar zag begon ik weer te huilen en liep ik naar haar toe en haalde ik Emily uit haar maxi-cosi en legde haar op haar borst en omhelsde Rachel voorzichtig. 'I-ik zei het toch,' fluisterde ik zachtjes. Finn kwam er ook bij staan en zei niets. Hij zei nooit iets als hij het moeilijk had en pakte enkel maar Rachels hand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begon hard te huilen toen Finn, Kurt en Alex binnen liepen.
    Kurt legde Emily op mijn borst en even keek ik ongelovig naar haar.
    Ze was hier gewoon, ze was wel veranderd. Ik merkte vaag dat Finn mijn hand ppakte. Ik veegde wat tranen weg. "h-hoelang heb ik daar gezetten" vraag ik zacht. Afwezig streelde ik over Emily's haren.

    [ik ga even wat drinken. daarna ben ik nog even online maar ik stop rond 10 over half aangezien ik kwart voor naar school ga voor mijn boeken] ik ben er vanaaf weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Sinds Kurt en Emily terug waren, een maand.' zei ik met een brok in mijn keel. Het wist niet precies wat ik moest zeggen, maar ik was onwijs blij dat ze weer terug was. Ik vond het gewoon om op zulke momenten erover te praten. 'Kurt heeft met de politie gepraat, aangezien hij nog dingen wist.' vertelde ik maar voor Kurt, aangezien hij niet kon praten vanwege het huilen. 'En nu ben je hier, gelukkig.' zei ik. Rachel zag er vreselijk slecht uit, maar ik zei maar niks.

    [Okeee]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [back
    Rachel
    Ik glimlach even "en hoelaat is het nu? Ik dacht dat het nacht was toen ze me eruit haalde maar dat was dus niet zo" ik zucht even en geef Emily zacht een kusje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Het is nu twee uur in de middag, ik ben vandaag niet naar school geweest, omdat ik er geen zin in had en Kurt hoefde niet naar school van zijn vader.' zei ik. Eigenlijk moest ik wel naar school vandaag, maar ik had gewoon echt geen zin om naar school te gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte, mijn schema was echt door de war. Ik had begin in de avond verwacht maarja er was alleen tl-verlichting. Ik keek even naar Kurt en pakte zijn hand "heb je, hebj je veel pijn gehad toen ze je, je inelkaar sloegen?" vraag ik zacht en sla mijn ogen neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knuffelde haar stevig en luisterde naar wat ze zei. 'Z-ze hebben mij niet in elkaar geslagen, Rachel. En Emily hebben ze ook niets aangedaan.' zei ik zuchtend. Ik was zo blij dat ik haar eindelijk de waarheid kon vertellen. De tranen stroomden over mijn wangen. 'Het spijt me zo,' zei ik snikkend. 'Maar als ik niet zou meewerken zouden ze Emily iets aan doen.' zei ik met trillende stem tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ongelovig kijk ik hem aan. "je hebt het juiste gedaan voor Em Kurt" zeg ik zacht en bijt even op mijn lip. Het was dus een spelletje geweest en ik was hun speelgoed geweest. "En Blaine?" ik kon nhet nog steeds niet echt bevatten dat hij wel gewoon leefde. Ik wist dat Kurt niet loog maar op een een of andere manier tsja ik wist het niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Blaine is aan het herstellen van de operatie. Ze hebben de kogel uit zijn arm verwijderd, maar het was best een zware operatie. Hij heeft rust nodig nu, en ik ben alles behalve rust de laatste tijd.' verzuchtte ik. De laatste maand was ik alleen maar onrustig en bang. Het zou voor Blaine niet goed zijn als ik bij hem was. Hopelijk kon ik nu Rachel weer terug kwam weer rustig worden. 'Luke sloeg tegen de muren en ik werd gedwongen om te gillen en schreeuwen. Ik wilde weigeren maar hij liep naar Emily toe.' zei ik snikkend en begroef mijn gezicht in haar shirt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.